User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 78
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Geen recente berichten lezen  (gelezen 9809 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Geen recente berichten lezen
« Gepost op: januari 27, 2011, 09:22:08 »
Ik kan sinds gisterenmiddag geen recente berichten meer zien, mijn laatste bericht wat ik zie is mijn bericht in het topic van Daan over Wouter....ik kan wel ongelezen berichten sinds laatste bezoek bekijken daar staan wel de nieuwe berichten vermeld..

Heb net een berichtje getypt in het laatste woord maar ook deze zie ik niet verschijnen in recente berichten...

Heb ook problemen met twitter, kan daar ook geen nieuwe berichten lezen en typen, maar voor de rest doen alle andere sites waar ik kom het wel....

Heb net ook de laptop al een keertje opnieuw opgestart, dacht misschien ligt het daar aan maar niet dus...

 :knuf: Nicole


Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Geen recente berichten lezen
« Reactie #1 Gepost op: januari 27, 2011, 09:29:12 »
Hey Nicole, ik had een tijdje geleden ook zoiets, ik kon dit er nog over vinden, wie weet helpt het jou ook?  :knuf:



http://borstvoeden.nl/forum/ongelezen-berichten-werkt-niet-t7096.0.html

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Geen recente berichten lezen
« Reactie #2 Gepost op: januari 27, 2011, 11:14:40 »
ik heb me inderdaad eventjes uitgelogd en opnieuw aangemeld en nu werkt het weer ....thanks joyce !!!

 :knuf:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Geen recente berichten lezen
« Reactie #3 Gepost op: januari 27, 2011, 11:28:03 »
Thanks Joyce! Fijn dat het weer werkt Nicole!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Geen recente berichten lezen
« Reactie #4 Gepost op: januari 27, 2011, 12:35:14 »
Gelukkig doet ie het weer Nicole! Heb ik hier toch nog iets nuttigs gedaan haha!  ;-)

  :knuf:

Offline BiggBoss

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.298
  • Geslacht: Man
Re:Geen recente berichten lezen
« Reactie #5 Gepost op: januari 28, 2011, 04:24:20 »
Het is een vervelend bugje....


En een oplossing kan ik niet bieden want de bug gebeurt aan client kant (bezoeker zijn/haar PC/mobiel/etc) en niet server.
Zelf heb ik soortgelijke dingen gezien en het ligt dan echt aan de browser die sessies niet goed afhandelt of cookies die te snel verlopen zonder enige reden.
Een simpele F5 of CTRL-F5 wil normaal mij de oplossing bieden (het herstelt mijn sessie).
Mocht dat niet werken even uit en inloggen. (met de tijd-fix zoals ik zei in de link die Dana poste)
Desnoods even cache/tijdelijke internet bestanden wegmikken. (ik weet ik ben er zelf ook geen fan van, want je kan gelijk overal opnieuw inloggen....)



Mochten deze problemen zich blijven voordoen hoor ik het graag.