User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 74
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober  (gelezen 37062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #15 Gepost op: september 10, 2009, 21:00:55 »
Sorry, Esther  :snif: Moeten maar snel weer een uitje organiseren!

 :knuf: Babette


Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #16 Gepost op: september 13, 2009, 17:12:53 »
Lieve meiden, we hebben jullie hulp hard nodig!
Vooral bij de kinderopvang!!! En bij het opbouwen en afbreken van de stands...
Dus please!!!!!
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #17 Gepost op: september 15, 2009, 10:50:49 »
ik ben ook van de partij, de koffiehoek wordt wel weer mijn stekkie, zorg ook voor de boodschappen e.d.....

 :knuf:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #18 Gepost op: september 15, 2009, 12:48:00 »
Esther mv 4meiden is er om bij de kinderopvang in te springen, maar vanwege Fenna en het mogelijk bijwonen van een workshop, kan ze niet de hele tijd.

Alsjeblieft het zou al fijn zijn als jullie een onderdeel van de dag voor jullie rekening zouden willen nemen, dan kan je de rest van de dag gewoon heerlijk rondkijken, workshops volgen, etc. We kunnen natuurlijk ook een algemene oproep doen op allerlei fora, maar we hebben het liefst mensen die we al vertrouwen!!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #19 Gepost op: september 15, 2009, 15:03:21 »
Ik wil uiteraard ook wel bijspringen. Ik kom gewoon zo vroeg mogelijk en kijk maar waar je me nodig hebt die dag. Ik heb me wel voor twee cursussen opgegeven, maar die draagdoekcursus wil ik persé bij zijn. Die andere lijkt me ook leuk maar als jullie me harder nodig hebben dan doe ik dat uiteraard ;).
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #20 Gepost op: september 15, 2009, 17:55:19 »
Je bent een kanjer Melis!!!! We kunnen je hulp goed gebruiken! Redt je dat wel met de zwangerschap? Bij de kinderopvang bijvoorbeeld?? Opbouw stands doe ik je niet aan, dat is te zwaar.
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #21 Gepost op: september 15, 2009, 18:05:25 »
Ja hoor, ik voel me helemaal tiptop! Energie voor twee  :haha:

Kinderopvang is prima, maar een beetje lichamelijk werk kan ik ook wel hoor. Zolang ik geen 25kg hoef te tillen vind ik het prima.
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #22 Gepost op: september 15, 2009, 19:17:16 »
Yeah yeah yeah! Super Melissa dat je komt helpen!!!
Kinderopvang past ook wel goed bij je toch?

Nog meer die gezellig ons live willen ontmoeten? Nu al je kans om Nynke, Esther, Nicole, Melissa en mij te zien!
En ons ook nog kunt helpen, wat wil een mens nog meer?  :hmmm:
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #23 Gepost op: september 15, 2009, 20:25:10 »
Kirsten ga je ook nog mee????? Jij mag met je buik showen volgend jaar mag je weer meedoen met het record.......... :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Liesje28

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 25
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #24 Gepost op: september 16, 2009, 11:57:49 »
Ik kan nergens vinden hoe het qua kinderopvang is geregeld 3 oktober? Ik kom wel, maar alleen voor de middag. Ik heb bovendien meerijders dus kan helaas niet helpen....
Lisette, mama van Matthijs (04-03-2007) en Joas (30-04-2009)
Tandemvoedster!

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #25 Gepost op: september 16, 2009, 12:40:29 »
Wat wil je weten?? Ik zal onderstaande tekst gelijk ook even op de wbwsite zetten, dank voor het opmerken dat de informatie nog ontbrak.

We hebben de grote ruimte van de peuterspeelzaal die ook in de school gehuisvest is. De kinderen die met hun ouders mee komen, MOGEN bij de kinderopvang komen spelen/rondkijken/etc. Het is niet verplicht!

Zodra kindje aangeeft dat het zijn/haar moeder nodig heeft, wordt moeder benaderd (mobieltje dus meenemen en AAN hebben staan) om moeder en kind weer te herenigen. Het is een service die wij aanbieden als je denkt dat je kindje zich gaat vervelen tijdens de workshops of als kindje zich normaal prima ook zonder jou vermaakt en jij even geconcentreerd naar een workshop/lezing wil luisteren. Of als kindje zich zo enthousiast vermaakt en misschien iets te veel geluid maakt, kan je je kindje ook even bij de opvang laten spelen.

Kindjes mogen alleen de kinderopvang uit met eigen ouder, kindjes die dus bij kinderopvang afgeleverd worden, blijven bij kinderopvang totdat ouders kind weer daar vandaan halen. We gaan er van uit dat je voor zover het kan, zelf je kindje wil verzorgen en bij je wilt hebben. Anders had je wellicht wel gekozen voor een bekende vertrouwde oppas in je eigen omgeving.

Neem alvast even de tijd om bijzonderheden op papier te zetten, zodat niet alles nog doorgenomen moet worden op de dag zelf en je meer tijd hebt om rustig afscheid te nemen bij de kinderopvang (als je daar gebruik van wilt maken). Denk aan de naam van je kind, naam van de ouders, mobiele nummers, eventuele allergieën (ivm opletten bij koekjes/snoepjes die kinderen bij zich kunnen hebben), hoe rap je gebeld wilt worden (mogen wij eerst proberen te troosten of wil je zelf gelijk gebeld worden) of er nog andere bijzonderheden zijn ivm verzorging en karakter van je kindje.

Groetjes Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline kirstenmv4

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 3.577
  • Geslacht: Vrouw
  • kiekeboe
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #26 Gepost op: september 16, 2009, 21:53:38 »
Sorry ik moet helaas afzeggen voor 3 okt ik red het gewoon niet een hele dag hobbelen en doen en om voor 1 uurtje die kant op te komen vind ik nou net ff te ver weg. Volgend jaar hoop ik weer van de partij te wezen  :knuf: :knuf:

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #27 Gepost op: september 16, 2009, 22:13:44 »
Je hoeft ook niet de hele dag te hobbelen... je kan ook zitten!!! En liggen moet ook nog wel te doen zijn, speelkleed op de grond, ukkies om je heen en liggen maar  ;-)

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline kirstenmv4

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 3.577
  • Geslacht: Vrouw
  • kiekeboe
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #28 Gepost op: september 16, 2009, 22:17:22 »
Dan mogen jullie wel een til lift regelen want anders kom ik niet meer omhoog  :wha: :wha: :bloosmeer: Nee sorry dit jaar ff niet  :knuf: :knuf:

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #29 Gepost op: september 16, 2009, 22:19:10 »
Hoewel ik natuurlijk supertrots ben op het feit dat Jesse nog steeds bv krijgt en hij zich er makkelijk voor zou lenen om in het openbaar gevoed te worden.... zou ik dan alleen voor de recordpoging komen en daar vind ik het ook te ver voor.
Dan heb ik Jesse liever in zijn eigen bedje overdag etc etc.
Hij is absoluut niet gecharmeerd van zitten/liggen in de wandelwagen om te slapen. Zolang er gelopen wordt is het prima, maar verder niet en hij heeft zijn slaap wel nodig.