User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 121
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober  (gelezen 37066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BiggBoss

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.298
  • Geslacht: Man
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #60 Gepost op: oktober 02, 2009, 07:58:19 »
De server heeft ATV en spuugt geen emails terug.

Als jij je op tijd hebt aangemeld dan ben je in en anders even Nynke een PB sturen om zeker te zijn (als jij je na 28 september hebt aangemeld, alle aanmeldingen tot 28 september zijn ontvangen en verwerkt).

Gr BB

Offline BiggBoss

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.298
  • Geslacht: Man
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #61 Gepost op: oktober 02, 2009, 08:07:14 »
Als je niet zeker bent stuur Nynke even een pb met de juiste gegevens; workshops etc.
En je krijgt vandaag nog bericht terug.

Suc7

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #62 Gepost op: oktober 02, 2009, 08:35:59 »
De lijst van iedereen die zich tot en met de 28ste hebben opgegeven staat online op www.wbwnederland.nl zoals ik beloofd had. Iedereen die zich na die datum heeft opgegeven, mag gewoon nog komen, kan alleen geen zekerheid geven over of er nog plek is in de workshop van zijn/haar keuze. Na sluitingsdatum zijn er nog ca dertig aanmeldingen bijgekomen. Maar er is naast de workshops nog genoeg ander leuks te doen op de dag!

Ik exporteer de database met opgaven vanavond nog één keer en print dan alle lijsten uit. Is nog een aardig werkje waar ik toch nog weer een uur of wat mee bezig ben (overzetten in een programma, sorteren en uitzoeken).

Leuk dat je ook komt meis!!!

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #63 Gepost op: oktober 03, 2009, 21:54:05 »
Melissa, Martine, Remco, Nicole, Stefan, Peter, Guido, Natascha, nichtjes en vriendin van Natascha en Esther hartelijk bedankt voor jullie inzet vandaag!!! Door jullie konden Ageeth en ik redelijk ontspannen door de dag komen!

heb even een kort berichtje op de fp geplaatst, nu nog even K2 zoekt K3 kijken met de meiden (Renée ligt naast me te slapen) en ik kom straks nog even op forum meekletsen als ik niet omval tenminste....

Dikke kus!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #64 Gepost op: oktober 03, 2009, 21:59:55 »
Graag gedaan hoor, ik heb echt een superdag gehad. En ben echt lekker voldaan moe! Dominiek zit op het moment vol enthousiasme boven aan papa te vertellen hoe leuk het allemaal wel niet was en dat hij met die leuke meisjes heeft gedanst (Ik denk dat hij Anne en Irene bedoelt want die danste volgens mij veel met hem).

Maar we zijn dus echt net terug. Morgen echt een dagje met alleen maar de voetjes omhoog en zo weinig mogelijk doen. Maar ik denk dat ik niet de enige ben ;)
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #65 Gepost op: oktober 03, 2009, 22:05:26 »
ow wel fijn dat je thuis bent, voelde toch beetje raar om je zo te laten lopen...baalde enorm dat ik geen stoeltje had.

Iedereen echt super dat jullie allemaal zo wilden helpen en bijspringen! Super dag, wel veel en druk maar ow zo fijn ook!!

:knuf: :knuf: :knuf:
Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #66 Gepost op: oktober 03, 2009, 22:07:43 »
Hier liggen de kids ook net bed, hadden nog eventjes een mac-stop onderweg dus waren rond 21.45 uur thuis..

Vond het ook een geslaagde dag, ga nu lekker een borrel drinken en dan ploffen we in bed, morgen hier ook lekker rustig aan denk ik 


 :knuf:


Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #67 Gepost op: oktober 03, 2009, 22:15:31 »
Het was maar een klein stukje lopen trouwens. viel dus best mee. En we hadden flink mazzel, twee minuten nadat we bij de halte waren kwam de bus al (en hij kwam maar één keer in het uur, dus echt mazzel.
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #68 Gepost op: oktober 03, 2009, 22:17:15 »
Jemig, gelukkig dan maar (en dat ik je dan wel weer de juiste kant had opgestuurd ;-) )
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hulptroepen Ontmoetingsdag wereldborstvoedingweek zaterdag 3 oktober
« Reactie #69 Gepost op: oktober 03, 2009, 22:52:07 »
Ook wij zijn veilig thuis........ ;-)
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2009, 22:54:17 door esther mv 4 meiden »

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09