User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 117
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: I.v.m. onderhoud offline geweest, bugs graag hier!  (gelezen 9359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
I.v.m. onderhoud offline geweest, bugs graag hier!
« Gepost op: februari 27, 2012, 13:29:27 »
Hey lieve leden en meelezers,

Binnenkort (waarschijnlijk woensdag) gaan we een paar dagen offline, hopelijk zijn we zondagavond weer online. Misschien eerder... maar daar durf ik geen beloftes over te maken.

Wat gaan we allemaal doen? Er zijn een aantal updates die we moeten gaan uitvoeren, ons voorpaginasysteem heeft een reparatie danwel modernisatie nodig, onze arcade werkt al te lang niet meer en zo zijn er nog een aantal dingen die aangepakt moeten worden. Wij gaan dus druk aan de slag met van alles en nogwat!

Geen paniek, we komen weer terug! Mocht je me nodig hebben, via facebook, hyves, mail, etc. ben ik altijd nog wel weer te bereiken! En www.wbwnederland.nl/forum wordt pas iets later op de werkbank gelegd, dus ook via daar kan je nog een gil geven. Er is niet echt een board voor borstvoeden.nl vragen, maar aangezien dat forum toch alleen maar tijdens de WBW week gebruikt wordt, kan je het er gewoon neerzetten en schoon ik dat later wel weer op.

Groetjes Nynke
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2012, 09:08:53 door Nynke Bal-Dekker »
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: I.v.m. onderhoud offline
« Reactie #1 Gepost op: maart 05, 2012, 09:05:23 »
Zoals jullie zien, zijn we er weer! En in een nieuw jasje....

Bugs etc. mag je hier posten.

Veel plezier!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: I.v.m. onderhoud offline geweest, bugs graag hier!
« Reactie #2 Gepost op: maart 05, 2012, 09:11:12 »
We zijn druk bezig linkjes te fixen (oude SEO kon niet geüpdate worden, linkjes werken dus niet altijd) kom je er nog één (of meerdere) tegen, post dan hier even het topic (url in je adresbalk is wel goed) en wij zullen het z.s.m. aanpassen.

Zo ook met speciale tekens, de éé of ï of ë etc. werd met vorige verhuizingen (servers) soms niet goed overgenomen. Kom je nog rare fratsen tegen.... post hier dan even de link, scheelt ons bij het doorzoeken van het forum!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.