User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 69
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Nog belangstelling voor een forum als deze?  (gelezen 114787 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Nog belangstelling voor een forum als deze?
« Gepost op: januari 21, 2015, 21:15:44 »
Beste mensen,

Ik ben geneigd om dit forum als back-up voor de info te laten staan. Alhoewel ik heel vaak kijk en bij nieuwe leden en dus ook vragen meestal dezelfde dag antwoord geef, besteden de meeste mensen tegenwoordig meer tijd aan facebook, twitter, snapchat, instagram, whattsapp, telegram, etc.
Snel een vraag naar binnen, antwoord lezen, eventueel nog een verdieping van de vraag...  en weer verder met  het drukke bestaan!

Niet alleen de leden en bezoekers hoor, ik ook  :bloosmeer: en antwoord met veel plezier ook op die media! Op een forum is de bezoekersgroep toch anders  :wha: en veel dingen wil je met de hele kennissen- en vriendenkring en/of familie delen!

Is er nog behoefte? Zoeken (ex)borstvoedende ouders nog een online hangplek waar inspraak is over wat wel en niet openbaar te lezen is? Eventueel een andere indeling, andere machtigingen, etc?

Ik sta open voor ideeën en mijn oude team (of een deel hiervan) vast ook wel! Ik hoor graag van jullie! Nieuwe leden, oude leden, team, iedereen!

 :knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog belangstelling voor een forum als deze?
« Reactie #1 Gepost op: maart 24, 2015, 16:43:14 »
Hey Nynke,

snap ik.
Ik duik toch weer even in de receptenlijst, staan leuke dingen in.
Dat zou ik zonde vinden als die wegvalt.
Ik geef geen borstvoeding meer en begeleid ook niet meer, dus dan kijk je daar automatisch minder naar.

groetjes Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Nog belangstelling voor een forum als deze?
« Reactie #2 Gepost op: maart 24, 2015, 22:08:22 »
Hey Antoinette!

Zo denk ik er ook over! Ben nu op Facebook in een allergie/intolerantiegroep actief, en grijp dus weer regelmatig terug naar allergieweetjes van hier. Blijft toch handig!

Hoe gaat het met jou?

Knuf, Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Beatrix

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 24
    • Mijn favoriete forum over borstvoeding
Re: Nog belangstelling voor een forum als deze?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 14, 2015, 16:16:04 »
Zo denk ik er ook over. Ik kom hier weer eens voor het allergie-receptengedeelte.