User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 97
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Zichtbare (alleen leden) boards  (gelezen 8493 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Zichtbare (alleen leden) boards
« Gepost op: december 05, 2007, 00:15:43 »
Om onze gasten een idee te geven wat er op borstvoeden.nl zoal te vinden is, hebben we ervoor gekozen om een aantal boards zichtbaar te maken voor gasten, terwijl ze niet in detail mee kunnen lezen. Dit met de achterliggende gedachte dat je wel wilt weten waarvoor je je registreert!

Er zijn natuurlijk meer voordelen als je je registreert, die gaan we niet allemaal verklappen. Hou er allemaal wel even rekening mee, dat topictitels niet exact weergeven wat iemand in het topic schrijft. Pas als je het topic zelf leest, weet je echt waar het over gaat.

Stel je ziet een topic in Kinderwens van mijn hand, betekent dit niet dat ik nog een kind wil... (nou staat daar geen topic van mijn hand... maar even als voorbeeld)  Maar ik schrijf daar ook rustig mee. Blijf de vraag krijgen of we nog niet doorgaan voor een jongen.. dus kan daar rustig een topic over openen. Of in "verhalen van ouders" een topic: Sterilisatie man/vrouw? (kan wel gaan zoeken, maar staat er ook niet) Hoeft ook niet voor mij persoonlijk te zijn, maar je vraagt om ervaringen van anderen hiermee. Gelijk even uit de wereld helpen: Bij mij is de kinderwens voobij, ik heb drie fantastische meiden en daar blijft het bij. Sterilisatie vind ik te definitief, je weet niet wat er nog gaat veranderen in je leven.

Haal je dus niet de meest wilde verhalen in je hoofd omdat je hier in een "alleen leden" board een bepaalde topictitel van een bepaald lid ziet.

Veel plezier hier op borstvoeden.nl!
« Laatst bewerkt op: december 01, 2008, 10:36:36 door Nynke Bal-Dekker »
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Zichtbare (alleen leden) boards
« Reactie #1 Gepost op: maart 04, 2012, 21:31:40 »
Deze boards zijn niet meer zichtbaar omdat de "plugin" of "mod" hiervoor niet werkt met de huidige versie van onze site. Gasten hebben dan dus pech, registreren is niet zo moeilijk.... en wij weten graag wie er zo ongeveer meeleest!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.