User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 103
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Allergie appel  (gelezen 4287 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Allergie appel
« Reactie #15 Gepost op: september 15, 2009, 12:52:52 »
Arwen krijgt geen spruw, maar ook hier blijft appel een crime, en ik denk er is zat anders fruit at wel  zou kunnen ( behalve als ej arwen heet :P )
Hoop zelf nog wta dingen voor Arwen te proberen  voor ze naar school gaat.
Dnk dat het dan ook lastiger wordt ivm, virusjes etc. minder duidelijk is zeg maar ?


Hier gaan we over een weekje dan heeft ze  der 2 weken rust gehad  weer eens wat proberen.

Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re:Allergie appel
« Reactie #16 Gepost op: september 15, 2009, 13:01:53 »
Dat gaat ook opschieten Yfke, jou kleine meisje naar school toe. Kan je al een beetje wennen aan het idee? Wat voor school heb je voor haar uitgezocht? En wanneer mag ze er heen?

Nynke, wat balen dat Renée toch weer spruw krijgt. Er zit in zoveel dingen appel, gelukkig ook in veel dingen niet!

 :knuf:

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Allergie appel
« Reactie #17 Gepost op: september 15, 2009, 13:15:05 »
Het had het voor school iets makkelijker gemaakt, evenals de citrus. Dat blijft toch wel lastig uitleggen ivm snoep, limonade, sapjes etc. Wil zo graag dat ze grotendeels mee kan doen met traktaties, dat ze niet iedere keer uit eigen bakje "moet"

Juf houdt het gelukkig goed in de gaten, maar toch blijft het ivm school en zorg uit handen geven wel lastig om vast te stellen waar het nou precies aan ligt. Heeft ze toevallig een koekje/snoepje van een ander gehad?? Vandaag had ze ook een koekje gevonden of gekregen, ze had hem gelukkig bewaard en gaf hem aan mij, maarja... doet ze dat altijd?? Blijft ze dat zo goed doen?

Appel en citrus zijn lastige om te ontwijken.
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Allergie appel
« Reactie #18 Gepost op: september 15, 2009, 13:27:40 »
ja dat is wel lastig idd.

Bij Arwen wordt het altijd wel hara eigen trommeltje, ga denk ik ook vragen of ze het een dag tevoren zou kunnen aangeven, zodat ze in hoeverre het mogelijk is toch wat afwisseling heeft, of ik identiek iets in voren kan maken, maar gewoon zeker weet bij bijv. een kaasprikkertje dat het niet in aanraking is geweest met/van  enzo

marloes ik ga ff  wel een niew topic openen, misschien altijd handig bij bijv. vragen over het op school/tips etc met een allergie :) ga ik hier niet zo offtopic ;)

 :knuf: :knuf:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re:Allergie appel
« Reactie #19 Gepost op: september 15, 2009, 13:28:46 »
Is goed!

 :knuf: