User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 100
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....  (gelezen 6633 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #30 Gepost op: september 22, 2009, 14:27:04 »
Hey Ageeth,

Pfff lekker is dat! Ik snap die mensen gewoon niet Zelfs als ze alles op een presenteerblaadje krijgen lukt het nog niet. Ik heb dan altijd zo'n gevoel dat het ze gewoon niet interesseert, anders doe je meer moeite om het allemaal te onthouden en eraan mee te werken toch?

Moet je nu zien, Kyan ziek, zijn mama ziek. Alhoewel, volgens je man valt het allemaal wel mee... :???: :whaaa: Af en toe...

Het is echt frustrerend op deze manier. Mijn ouders doen echt heel veel moeite en kijken alle ingredienten na als ze boodschappen doen. En als ze twijfelen, bellen ze. Maar mijn schoonouders daarentegen doen er ook niet zoveel voor en denken niet na. Zo had mijn schoonvader laatst een knabbelkaasstengen van de Bakker Bart en hij hield 'm zo voor Jent's mond, die meteen een hap nam. Ik schrok en riep hard NEE! En jent was inmiddels lekker aan het kauwen. Kijkt m'n schoonvader zo op van: o vergeten.  :hmmm: Ik Met mijn vingers Jent's mond leegpulken. (Vond ie minder) En ondertussen de opmerking incasseren dat 1 hapje toch niks uitmaakt?

Sterkte meid, ik hoop dat Kyan en jij je snel weer lekker voelen!

 :knuf:
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline Kacie

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 73
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #31 Gepost op: september 22, 2009, 15:25:22 »
Kun je niet zelf even bellen en hen laten weten dat je het erg jammer vindt dat er toch verkeerde dingen in zaten en gewoon vertellen hoe ziek jullie ervan zijn, ook de koorts vertellen.

Dan denkt ze de volgende misschien wel na?

Als je 't aan mannen moet overlaten om hun ma op de vingers te tikken (hoe zacht ook)... tja kun je lang wachten!

Sterkte!
Ik ben zwanger! De baby wordt verwacht eind augustus 2010.

Offline superlynn

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.082
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #32 Gepost op: september 22, 2009, 16:03:20 »
Hi,

Ach germ zeg, idd erg klote dat ze er geen rekening mee houden.
Zo kijk ik alweer op tegen Lynn's verjaardag, ach een hapje kan toch geen kwaad, is toch helemaal niet vastgesteld door een arts? Is gewoon zielig dat je je kinderen dit allemaal onthoudt.
Pff vermoeiende mensen allemaal.
Sterkte saampjes, ik hoop dat jullie snel opknappen.
X