User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 80
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....  (gelezen 6630 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
vandaag op verzoek naar mijn schoonouders geweest die een huisje hebben in Drenthe.
Heb haar al een tijd geleden een lijst gegeven van wat Kyan en ik niet mogen en een lijst met duidelijk wat we wel mogen.
Guido vertelde dat ze boodschappen hadden gedaan met mijn lijstje en we echt niets mee hoefden te nemen.
Ik vanmorgen toch maar even weer gebeld en nee hoor is helemaal Kyan proof!
Daar aangekomen zonder dus brood mee en rond lunchtijd....
Ja hoor de verkeerde broodjes, soja en koemelk! Knakworst...met soja, koemelk en ei! En niet de juiste boter....
Wat een stelletje $%#$!@$#%#$ Guido heeft er niet echt iets van gezegd en heeft vooral zijn mond gehouden wat dan voor zijn ouders genoeg moet zeggen...
 Ik dus gezegd dit niet op het lijstje staat en niet kan, en juist bij de AH staat alles zo goed vermeld! Dit is dus de laatste keer dat we erop vertrouwen dat ze het wel in huis halen. We hebben de broodjes wel gegeten zonder boter en met aardbei.
Maar ik ben echt zo boos, en mijn schoonmoeder staat dan echt zo van... ow het gaat ook niet goed met me dat blijkt wel als ik het allemaal verkeerd doe.  GGGGRRRR

Zo ff mijn verhaal kwijt en nu maar hopen dat de nacht een beetje meevalt.
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2009, 19:27:08 »
Ach meiske toch

 :knuf: :knuf: :knuf:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2009, 19:43:46 »
Ach meissie toch... Zo'n kleine moeite om wat te vinden wat wel mag... en het er dan nog op gooien dat het nog niet goed gaat met haar... Nee, duffe muts, dan had je het gewoon aan je kids over moeten laten, een tas is snel genoeg gepakt met dingen die wel mogen!

Uit protest alleen alle aardbeien opeten kan je zelf ook niet op leven...  GRRRRRR
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Jennifer

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 374
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #3 Gepost op: september 20, 2009, 20:00:58 »
Dan had ze idd beter kunnen zeggen dat ze liever heeft dat jullie het meenemen.
Zeker als ze dan nog zegt ook dat het niet goed gaat... Zeg dat niet achteraf maar vooraf

Ik had een tijdje geleden met brood ook een leuke gehoort. Was iemand die bestelde, zei zij, gluten vrij brood
Maar de bakker gaf niet goed aan welke dat was. Dus zij gevraagt of dat niet goed aangegeven kon worden.
Hoefde niet want al dat brood was gluten vrij.... Toch lijkt me dat heel sterk alle brood gluten vrij.

Groetjes Jennifer
mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)

Offline mamaMarije

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 4.328
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2009, 20:04:18 »
oh wat zal jij pissed zijn (geweest)... en gewoon flink gebaald hebben!
Als ik het geweten had... had je zo een brood + boter en beleg hier weg kunnen halen.... maar ja daar heb je nu niks meer aan....

Waar in Drenthe hebben ze trouwens een huisje?

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #5 Gepost op: september 20, 2009, 20:06:28 »
He Ageeth,

Zwaar balen zeg. Volgende keer maar de eer aan jezelf houden? En het zelf meenemen? Ze bewijzen keer op keer dat ze er geen rekening mee  kunnen of willen houden, moet je jezelf er dan nog over lopen drukmaken? Geen kritiek hoor, meer iets wat ik dan zou doen, omdat het de frustratie niet waard is.

Dikke  :knuf: Babette


Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen.
« Reactie #6 Gepost op: september 20, 2009, 20:24:25 »
Tot nu toe nam ik ook alles zelf mee. Maar paar maanden geleden wilde ze een lijstje.
Deze gemaakt...ik bedoel er staat: AH: luxe vloerkadetten en ze neemt mee AH meergranenbol.... Er staat Unox runderknakworst en ze neemt eigen merk mee..... en dan later vragen, krijgt hij daar echt last van? Wat gebeurt er dan? Jemig... :whaaa:

Maar Guido was gelukkig ook best pissig en zij ook dat het echt de laatste keer is.
Kyan nu wel onrustig maar nog geen drama gelukkig. Maar baal gewoon dat er zo weinignou eigenlijk helemaal geen rekening mee wordt gehouden.
Ow en dan nog vragen...kaas dat kan ook niet toch? Wat denk je zelf!!  :gvd:
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #7 Gepost op: september 20, 2009, 20:29:42 »
  :gvd:  :gvd: Dan voel je ook niet begrepen natuurlijk

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #8 Gepost op: september 20, 2009, 20:30:34 »
Het is gewoon zo ontzettend lknullig, ik heb het lieve mens ook een paar keer ontmoet en ze reageert alsof ze overal rekening mee wil houden en probeert datgeen wat Kyan krijgt ook echt te onthouden (tenminste die indruk geeft ze) maar keer op keer gaat ze de fout in, zijn het nou de lastigere dingen, kan ik het me nog voorstellen... maar dingen waar overduidelijk koemelk in zit toch aanbieden???

Vaag.. dubbele persoonlijkheid misschien???
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #9 Gepost op: september 20, 2009, 20:33:12 »
Plank voor d'r kop dus! Succes Ageeth... ben je nog lang in Drenthe of inmiddels al weer thuis? Hoop dat Kyan lekker slaapt vannacht.

 :knuf: Babette


Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen.
« Reactie #10 Gepost op: september 20, 2009, 21:11:45 »
Nee, wij waren daar even een middag (was trouwens Lunsbergen bij Borner) dus nu weer thuis.
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline trotsemama3

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 85
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #11 Gepost op: september 21, 2009, 10:22:01 »
pfff!!! frustratie!!!
bij ons in de familie hebben we een schoonzus die vind het maar aanstellerij!!! mijn schoonvader wilde Senna een hapje van taart doen!! en ik zei meteen NEE!!!! dus hij zegt ow ja sorry!!! en zegt ze ach wat kan 1 hapje nu voor kwaad....ik zei nou genoeg hoor of wil jij vannacht op dr passen?? nou nee zegt ze anders had ik zelf wel kids!! tja zei ik hou jij het maar bij je honden!!! :gvd:
en dat terwijl ze zelf biologisch eet en klaagt als er iets niet bio is!! pffff
ze gelooft gewoon niet dat Senna daar zon last van krijgt! zoo vervelend als mensen het niet snappen!
als ze het goed bedoelen dan is het natuurlijk niet erg, maar als ze en lijst krijgen en dan juist alles anders kopen!! pff wat heeft het dan voor zin!
snap je gevoel in ieder geval..

liefs

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen.
« Reactie #12 Gepost op: september 21, 2009, 10:45:51 »
Super frustrerend lijkt me Ageeth! ik vind het al vreselijk irritant dat mijn schoonfamilie er geen rekening mee wil houden dat ik wil dat mijn kids bepaalde dingen niet krijgen, laat staan als er ook nog een allergie speelt!!  :knuf:

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen....
« Reactie #13 Gepost op: september 21, 2009, 11:29:17 »
En? Hebben jullie een rustige nacht achter de rug??? :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Gggrrrr zo heerlijk mensen die rekening houden met dieet en je serieus nemen.
« Reactie #14 Gepost op: september 21, 2009, 11:43:47 »
Helaas, Kyan en ikzelf zijn niet lekker...
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl