User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 100
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Het begin is gemaakt  (gelezen 51571 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het begin is gemaakt
« Reactie #15 Gepost op: april 12, 2010, 14:35:17 »
Ik heb geen ervaring met een dieet bij BV, maar wens je wel heel eel succes  :knuf: :knuf:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het begin is gemaakt
« Reactie #16 Gepost op: april 12, 2010, 21:24:29 »
Vandaag iets de mist ingegaan, niet helemaal nagedacht toen mijn moeder mij een kopje koffie aanbood.

Vandaag gegeten en gedronken

thee met suiker
witbrood met gehaktbal
Meloen met serranoham
Koffie met melk en suiker
aardappels met doperwten en een hamlapje
sesamsnaps (zonnatura)
pindacrunch (zonnatura)
appelsap

Bij de ham staan geen allergenen beschreven, het is eigen merk SDB
Moeder van twee heerlijke knullen Dominiek (25-03-2006, 14 maanden bv gehad) en Valentijn (26-02-2010, nog volop bv)

Offline Melissa

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.201
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het begin is gemaakt
« Reactie #17 Gepost op: april 12, 2010, 22:25:23 »
Oh ja, hij is eigenlijk de hele dag wel rustig, hij heeft vanmiddag zelfs in de kinderwagen geslapen (2 uurtjes). Nu heeft hij erg veel last van windjes, hij word er niet onrustig door en drinkt gewoon door aan de borst, maar ik zie hem echt steeds zijn beentjes optrekken, hij trek en draait dan ook aan de tepel en laat dan hele harde winden. Mischien toch de melk? Die heb ik vanmiddag rond 16:00 gedronken.