User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 74
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Hoe doen jullie het op vakantie?  (gelezen 1619 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balletje

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.051
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
    • WBW Nederland
Hoe doen jullie het op vakantie?
« Gepost op: oktober 16, 2006, 18:58:46 »
Hai,

Hoe doen jullie het eigenlijk op vakantie? Ik ben geneigd mijn eigen braad en koekenpannen mee te nemen... Ze reageerde toen al op spoortje ei in een oud koekenpannetje wat de dag ervoor voor ei gebruikt was (en afgewassen was), en toen werd het nog gefilterd door de bv....

Ik ga daar zo wie zo iedere avond gewoon zelf koken, voorlopig geen restaurants voor ons... en we blijven voor het eerst in Nederland, dus boodschappen kan ik daar gewoon halen.

Ach voldoende ruimte in de auto, al gaat de hond ook mee... maar vroeg het me zomaar af... welke maatregelen treffen jullie?

Groetjes Nynke
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée


Offline Renee

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Hoe doen jullie het op vakantie?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 16, 2006, 21:32:09 »
haha,

als ik met de auto ga dan gaat de broodbakmachine mee. Mijn moeder heeft er nu zelf 1 gekocht omdat zij toch al altijd zelf brood bakken dus dat komt nu goed uit. Hier in CH is lekker makkelijk want Duitsland heel dichtbij waar ik als we met de auto zijn groot insla omdat hier veel meer produkten van speltmeel voor veel goedkopere prijs beschikbaar zijn.
Eigen pannen niet meegenomen maar was alles wel eerst goed af als we ergens komen. Op de zomervakantie zat de koffer vol met havermout en toch ook een tefalpannetje (kampeerzetje). Meer omdat dat pannetje makkelijker bakt dan die koekepannen die ze in die huisjes meestal hebben.

Uit eten gaan doen wij dus ook niet op vakantie, thuis ook niet, dat komt wel weer een keer.
Moet zeggen dat ik voor de omervakantie ook wel heb zitten denken hoe ik dat ging doen maar uiteindelijk is alles toch op zijn pootjes terrecht gekomen.
Moeder van Jamila 22-04-2005