User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 76
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: hoe snel yoghurt in bv?  (gelezen 3957 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Beheer

  • Tsja wie ben ik....
  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 138
Re: hoe snel yoghurt in bv?
« Reactie #15 Gepost op: maart 25, 2007, 20:19:55 »
ik ga eerst maar weer s afwachten tot donna weer snachts rustig is
ze heeft weer duidelijk ergens last van, zou zo maar ook tandje kunnen zijn als ik dat dikke tandvlees zie boven! ze had ook 4 dagen niet gepoept... (normaal elke middag), dus ik heb haar in bad gezet en ja hoor!!! niet normaal hoe veel en het zonk gelijk!!!

nog even voor de duidelijkheid hoe ik het straks ga aanpakken (voor yfke vooral!): eerst ik dus snachts een beetje yoghurt (beter dan melk omdat het zuur is en met die goede bacterien moest ik maar doen van de dietiste) en dat in oplopende hoeveelheden. de vierde dag alleen zijzelf een klein beetje en ook dat weer oplopend. en dan na een week als het goed gaat: kaas!!!!  daar heb ik erge zin in na een jaar!!! verder die hele week geen andere nieuwe dingen natuurlijk, maar daar ben ik al zo aan gewend!ik weet precies wat er in gaat!

en voor nynke: ik had van de week mijn normale kinderarts en die zei iets dat donna te weinig binnen kreeg, maar dat was allang niet meer aan de orde en de dietiste had juist die week berekend dat ze meer dan genoeg binnen kreeg. en ik ga dan snachts liggen malen en piekeren of ik toch niet iets verkeerds heb gedaan...
en of ze me misschien verdenkt van munchausen by proxy ofzo!
enne, ik kopieer wel van het ene forum naar het andere!!! lui he!  maar dit is mijn 'thuisforum' en het andere hoop ik op (professionele) reacties.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: hoe snel yoghurt in bv?
« Reactie #16 Gepost op: maart 25, 2007, 20:20:23 »
Hai Miriam,

Het maakt niet uit wat ze over je denken.... ze onderzoeken Donna nu van top tot teen en dat is wat belangrijk is!!! De onderste steen moet gewoon even boven komen en we zien vanzelf wat er op die steen staat toch?

Provoceren is idd pas aan te raden als ze goed in haar velletje steekt, anders heb je nog geen "schone" reactie. We hebben al even op de chat hierover gesproken, dus hou het hier nu maar even kort (anders val ik in herhalingen)

Groetjes Nynke
 
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Beheer

  • Tsja wie ben ik....
  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 138
Re: hoe snel yoghurt in bv?
« Reactie #17 Gepost op: maart 25, 2007, 20:20:48 »
en ze krijgt dus tandjes nu...

Offline Beheer

  • Tsja wie ben ik....
  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 138
Re: hoe snel yoghurt in bv?
« Reactie #18 Gepost op: maart 25, 2007, 20:21:51 »
dan beter even wachten met introduceren anders krijg je scheef beeld.

gr Yfke