User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 97
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: introduceren.  (gelezen 17261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #105 Gepost op: september 02, 2011, 11:40:26 »
Je kan hem toch vrij veel vertellen? Provoceren en ziek zijn, kunnen los van elkaar staan... maar tijdens ziekte kan je niet goed provoceren. Als je citrus redelijk vertrouwt, zou ik die gewoon nog een keer doen, heb je toch nog een grote te pakken (zit in veel dingen, fijn als het wel goed gaat)

Brood heb ik vanaf maand zeven al gegeven, we hebben hier ook geen gluten of tarwe problemen in de familie zitten. De gevoeligheden die hier in de familie voorkomen, hebben meer met melk, ei, fruit en toevoegingen te maken. Ik vond het dus fijn (en redelijk veilig) om brood te gaan geven, zit toch behoorlijk veel in wat ze nodig hebben.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #106 Gepost op: september 02, 2011, 19:10:34 »
ze heeft vanmiddag een kwart korstje brood op en ze vond het heeeerlijk, hihi.
in de directe omgeving ook geen gluten problemen, maar achterneefje van de meiden wel dus vandaar iets meer voorzichtigheid. Wil het lot ook niet tarten. Maar volgens mij gaat het zover goed. morgen 2 keer een stukje enz. Geeft toch weer wat meer mogelijkheden om haar 3 of meer keer op een dag iets echts aan te bieden.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:introduceren.
« Reactie #107 Gepost op: september 03, 2011, 21:50:02 »
Zou super zijn als brood goed gaat. Iris smult er ook van, daar gaat al bijna een hele boterham in 's middags.

 :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #108 Gepost op: september 05, 2011, 22:33:19 »
Ik denk dat Cate ook binnen de kortste keren op een hele boterham zit, hihi
Als het aan haar ligt jat ze die van mij nog uit mijn handen voor ik hem in mijn mond heb zitten. Het smaakt haar dus best. Nu 4 dgn verder en niets te merken dus die gaat (wel verwacht) op het ok lijstje. Op korte termijn inderdaad de citrus maar weer even proberen en de cacao, want die mis ik echt  :bloosmeer:
Ik snak echt naar af en toe een stukje extra pure chocolade, hihi. Ok als het echt niet kan kan ik het echt wel laten staan, maar als het wel weer mag dan doe ik een dansje, hihi