User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 94
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: introduceren.  (gelezen 17262 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #45 Gepost op: april 01, 2011, 23:26:34 »
Dat is lastig, in de avond gaan snotteren herken ik wel, iig wel wanneer ik echt ga slapen. Gebruik dan neusspray, wat wel helpt (bij mezelf dan he) maar volgende ochtend zit neus goed dicht en begint het hoesten. Zou ik eerder wakker worden, heb ik ook eerder last.

Geef nu Renée ook neusspray 's avonds en overdag ook nog een keer, zij hoest ook zo erg. Overdag verder weinig last van, paar dagen terug wel meer... maar vooral 's avonds en 's morgens.

Er heerst een behoorlijk irritant virus volgens mij!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #46 Gepost op: april 02, 2011, 09:12:18 »
Joepie, van borstverslaafde heb ik sinds vanochtend een borstweigeraartje, hihi.
Vannacht heerlijke nacht gehad. 23u- 4 uur tot 5 uur en daarna,.......... niet meer. Ze is veel te afgeleid geloof ik. Zelfs rustig op de slaapkamer lukt niet want er komt een dun strookje licht langs het gordijn en dat vind ze veel te leuk. Probeer tot 10 uur af en toe en als ze dan nog niet gedronken heeft maar even kolven om de productie op peil te houden. madam weet het leuk te spelen zeg, hihi. Volgende keer graag zo'n nacht en dan om 7 of 8 uur gewoon drinken graag. :hmmm:

Hoe lang kan ik het eigenlijk laten gaan voordat ik gekolfde melk aan moet gaan bieden???
« Laatst bewerkt op: april 02, 2011, 09:34:01 door mammavanbo »



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:introduceren.
« Reactie #47 Gepost op: april 02, 2011, 21:37:40 »
3 maanden zeker?!? Hier ook zo'n dametje. Alles is nu interessanter dan mama's borst. Twee slokjes... rond kijken. Nog een slokje... overstrekken om Jochem in de gaten te kunnen houden. Weer een slokje en... weer los.

Hoe is het vandaag verder gegaan? Hoop voor je dat je al lekker ligt te slapen.
 :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #48 Gepost op: april 02, 2011, 21:47:11 »
uiteindelijk koos ze eieren voor haar geld en terwijl manlief te kolf aan het pakken was om 10 uur ging ze toch drinken.
Hier gaat het alleen gepaart met veel gehuil, niet willen happen enz want dan kan ze niet rondkijken, zodra ik haar 'in houding' neem gaat ze vechten. Nu geef ik speentje, leg haar in houding, laat haar rustig worden met speentje, haal dan speentje weg en leg haar gelijk aan. meestal werkt het nu.

Ze slaapt nu net in de box, kan er nog geen pijl op trekken hoe de avonden gaan en als ik haar in haar bedje ligt en ze wil gaan klusteren dan loop ik maar heen en weer de trap op. Ga zo zelf bedje opzoeken en manlief neemt haar ws mee naar boven als hij klaar is met tv kijken (nadeel van schotel, er is altijd wel iets leuks op tv, op cbs action 24 uur per dag ncis, csi, bones enz)
Hoop op nog zo'n nachtje.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:introduceren.
« Reactie #49 Gepost op: april 02, 2011, 21:51:56 »
Welterusten dan maar en hopen dat het een goede nacht wordt.

  :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #50 Gepost op: april 03, 2011, 19:31:08 »
helaas, iedere 2 uur. het zei zo. nu ligt ze al een uur onderzeil, dat dan wel weer. kan ze beter vannacht doen, hihi



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #51 Gepost op: april 05, 2011, 00:16:48 »
Oei bekende periode! Wordt even afzien! Voeden overdag ging hier toen het best lopend, kloppend op haar kontje en haar gelijk wat in slaap wiegen. Dan dronk ze nog wel eens door (na flink protest). Of ik moest zo gaan zitten dat ze ondertussen de tv kon zien of haar spelende zussen. Maar afzien was het wel!

Sterkte! :knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #52 Gepost op: april 05, 2011, 21:21:55 »
Ja hier ook echt. Na een paar minuten drinken gaat ze ook echt vechten, laat dan boertje doen, maar dan wil ze echt niet meer terug daarna. Cate kijkt graag naar buiten, hihi. Maar dat gaan niet als ze drinkt want dan kan ze of net niet over de bank heenkijken en als ik ga lopen dan zit er zo'n matte plakstrip in haar zicht. Het liefst hangt ze over mijn schouder als ik op de bank zit zodat ze uit het raam kan kijken naar de voorbijrazende auto's. (wonen aan een 60km weg) Wat je leuk vind, hihi.
Nachten gaan ook nog niet lekker. Weet niet wat er is. Overdag drinkt ze ongeveer elke 3 uur. Soms zit er wat korter tussen, maar dat vind ik geen probleem. Maar snachts dan drinkt ze vaak elke 2 uur, gaap. Hoop dat het snel verbeterd anders word het wel erg zwaar met mijn werk en Bo die overdag vrij veel energie vraagt.

Vandaag cb geweest. ze weegt nu 5560gram en is 58,5 cm lang. Dat houd in dat ze ongeveer 125gr per week gegroeit is. Netjes maar houd niet echt over. Had gehoopt op wat meer na deze maand met zo onwijs veel voedingen per dag (of meer per nacht, de dag gaat goed) Maar verder helemaal goed en de arts vond het ook heel netjes dus het zit meer tussen mijn oren, hihi. Zit nu op zo'n 10 voedingen gemiddeld denk per dag. Maar tel ze niet. Weet sochtends tegenwoordig vaak ook niet hoeveel voedingen ze gehad heeft, ben te moe om op de klok te kijken, hihi. Vandaag ook weer prikjes gehad, nu erg onrustig bij pappa op schoot. Hoop op redelijke nacht.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:introduceren.
« Reactie #53 Gepost op: april 06, 2011, 09:20:10 »
En hoe was de nacht? Nog veel last gehad van de prikjes? Of juist daardoor wat dieper geslapen?

  :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #54 Gepost op: april 06, 2011, 10:53:46 »
Was aardige nacht.
half 12, half 1, half 5 half 7. Niet klagen dus.
Ze heeft nog wel steeds iets verhoging dus hoop dat ze vandaag in de loop van de dag opknapt.



Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #55 Gepost op: april 10, 2011, 20:10:44 »
Na een paar redelijke goede nachten (een of 2 nachtvoedingen per nacht) beetje stom geweest en gister vis gegeten. Dacht dat het wel goed zou gaan, maar manlief heeft vannacht vanaf 4 uur met haar beneden gezeten omdat ze echt last van haar buikje had erg moest huilen, krampen had en heel erg moest winden. Kan toeval zijn, maar de volgende keer doe ik het toch voorzichtiger aan als ik het weer probeer om zeker te zijn. Zou wel tegenvallen.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #56 Gepost op: april 11, 2011, 23:06:32 »
Oei, jammer dat vis (of waarmee het gebakken is) niet goed lijkt te vallen! Vis is toch wel een fijne manier om je dieet aan te vullen. Volgende keer inderdaad maar iets voorzichtiger en hopen dat het dan goed gaat of in ieder geval meevalt!

Hoe is het vandaag gegaan?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #57 Gepost op: april 12, 2011, 08:51:34 »
was tonijn in olijfolie. Verwacht dus niet dat de olie het probleem was.



Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #58 Gepost op: april 13, 2011, 08:24:13 »
Vervelend dat ze zo op de vis lijkt te reageren. Ga je het nog een keer proberen? Hopelijk is Cate inmiddels opgeknapt.
 :knuf: Lilian
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #59 Gepost op: april 13, 2011, 10:29:16 »
Ze was opgeknapt, tot manlief gister perongeluk het verkeerde flesje gaf uit de koelkast (stond melk, maar het flesje waar nog inimieniebeetje vis in kon zitten moest ik nog weggooien en manlief had niet goed geluisterd), toen hadden we weer onrust.
Ga het nog wel een keer proberen hoor, maar eerst maar even de dingen die we nog niet gedaan hebben nl soja, ei en citrus. De cacao lijkt in kleine hoeveelheden goed te gaan (2 paaseitjes) melk lijkt niet goed te gaan maar moeten we nog een 2e keer proberen en vis lijkt dus ook niet goed te gaan maar moeten we nog een keer doen.