User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 96
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: introduceren.  (gelezen 17267 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #60 Gepost op: april 21, 2011, 21:19:46 »
Ben vandaag maar met de citrus begonnen, zit toch wel in heel veel producten. 1 zakje vruchtensap gaat goed zover ik kan zien, morgen 2 zakjes (caprisonne genomen, heb nog voorraadje staan vandaar)



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #61 Gepost op: april 21, 2011, 22:49:28 »
Mijn duimen draaien!!! Zou wel fijn zijn als die goed gaat!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:introduceren.
« Reactie #62 Gepost op: april 22, 2011, 21:05:26 »
Hier draaien ze ook!

   :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #63 Gepost op: april 22, 2011, 21:10:48 »
Vanochtend een sinaasappel geperst, toch wat puurder dan zakje sap en naar binnen gewerkt hihi. lijkt goed te gaan. Vanavond een grote huilbui gehad, maar nu niets meer aan de hand, dus denk niet dat het de sinaasappel is geweest.
Morgen maar gelijk ophogen naar 2 stuks. Misschien grote stap, maar zolang het goed lijkt te gaan waarom niet.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #64 Gepost op: april 23, 2011, 00:07:06 »
Soms maar beter snel weten dan lang twijfelen! Die ene huilbui kan ook compleet normale oorzaken gehad hebben, ik geef je groot gelijk!

Mijn duimen blijven draaien! :knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #65 Gepost op: april 23, 2011, 07:48:51 »
Zou fijn zijn zeg. Scheelt een boel opletten volgens mij. Ik hoop het voor jullie!
 :knuf: Lilian
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #66 Gepost op: april 23, 2011, 21:30:25 »
Vandaag 2 sinaasappelen op, en geen reactie :goei:. Ze was wat onrustig, maar dat vind ik niet raar met dit weer. Nu ligt ze lekker te slapen. Morgenochtend ontbijten bij mijn ouders, en heb wel trek in iets anders dan thee of water dus denk dat ik nog maar 1 dagje eraan plak en daarna pas rust houd. Maar ziet er goed uit. Stand tot nu toe: Melk ws niet goed, Vis ws niet goed (beide 1 keer gedaan, maar door reactie de 2e poging even uitgesteld), citrusfruit lijkt nu dus goed te gaan. Cacao lijkt goed te gaan maar moet nog even een 2e keer doen met wat meer (max was nu 2 paaseitjes) soja en ei moeten we nog proberen.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #67 Gepost op: april 24, 2011, 00:22:40 »
Klinkt veelbelovend Natalie! En groot gelijk hoor! Een dagje extra, zou ik ook pakken! Zeker omdat ze het gewoon goed doet! Met de rust erna, kan je waarschijnlijk (als weer hetzelfde blijft) al snel genoeg zien of het normaal is of dat het aan de provocatie kan liggen.

Geniet van je paasontbijt met sinaasappelsap! Maareh... wist je dat de Lidl pure sappen heeft? We drinken hier vaak druivensap, ananassap, perensap en perziksap en Renée vindt het heerlijk om af te kunnen wisselen!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #68 Gepost op: april 24, 2011, 08:31:14 »
Zover was ik nog niet bij de lidl, kom er te weinig. Had wel de piratos sap gevonden bij de lidl, een daarvan gaat bij Bo goed.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #69 Gepost op: april 24, 2011, 10:11:17 »
Ik haalde daar al diverse dingen, het brood (sesam volkoren, brede vorm) ging hier goed, oceanmix koekjes (kleine zakjes), groente is daar meestal veel verser dan bij gewone super, kan in hamburgers en gemarineerde kippenvleugeltjes geen smaakversterker ontdekken, de aardbeienlimonade is vrij van citrus en appel (rest van de smaakjes niet), ze hebben regelmatig sorbetijs en is nog goedkoop ook  ;-)

De moeite waard om eens rond te kijken.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #70 Gepost op: april 24, 2011, 21:22:11 »
Ziet er inderdaad naar uit dat ik even langs moet deze week, hihi.
Hier gaat zover ik kan zien appel gelukkig wel goed, bij Bo in ieder geval. Appelsap is voor mij niet zo fijn, maar zei kan het gewoon hebben. Die hamburgers en kippevleugeltjes klinken ook goed. Brood haal ik altijd bij de AH. 3 broden voor 2 euro. maar misschien ide van  de lidl een keer proberen voor de afwisseling.
Je gaat er niet zo snel heen omdat je weer helemaal overnieuw moet beginnen met je lijstje wat wel en niet mag. Bij AH en digros weet ik ongeveer wel wat ik kan pakken en wat niet.

Trouwens. Spa en fruit sinaasappel/peer (pak) is ook vrij van appel he! Kwam er van de week achter. Zowaar een keer een sapje waar geen appelsap aan toegevoegd is.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #71 Gepost op: april 25, 2011, 12:42:22 »
Er zijn gelukkig meer sapjes waar geen appel in zit, maar wij mogen ook geen citrus.. dus dan wordt de spoeling erg dun.

Ik heb nu (bij lidl vandaan) ijsthee perzik, ook vrij van citrus en appel. Renée vond eerste slokken lekker, maar heeft glas niet leeg gedronken. Zal het haar vandaag nog een keer aanbieden en anders mag ik het zelf opdrinken.... andere twee meiden konden de smaak niet waarderen  ;-)

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #72 Gepost op: juni 01, 2011, 22:20:00 »
Vandaag gestart met ei. Aangezien ze nog helemaal niet gehad had het gelijk vrij grof aangepakt en een heel eitje op (was wel heeeel lekker zo na 5 mnd :bloosmeer:) Ze is alleen wel nu al de hele avond heeel onrustig, maar we blijven positief en hopen dat het toeval is. Twijfel nog of ik morgen nog ei neem of dat ik nu al de rustperiode inlas en dan over een paar dagen weer probeer.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:introduceren.
« Reactie #73 Gepost op: juni 02, 2011, 16:11:13 »
Spannend!!!! Hoe is het vannacht gegaan? En heb je vandaag nog een keer gesnoept??

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:introduceren.
« Reactie #74 Gepost op: juni 02, 2011, 16:18:40 »
Wel onrustig, maar niet heel opvallend. Ze is natuurlijk nog steeds niet helemaal rustig en heeft wel vaker van dit soort avonden. Nacht was ook niet super, maar kan vele malen erger, ook zonder ei. Vandaag weer een eitje genomen. Event. morgen nog een hele en dan rust (heb geen eieren in huis en zat gister, vandaag en morgen tussendoor bij mijn moeder, hihi, en die heeft wel eitjes in huis). Kijken of er wat veranderd. Tot nu toe gelukkig geen grote dingen, dus dat is alvast heel lekker. Bij Bo reageert ei ook pas als ze het regelmatig binnenkrijgt (of in combinatie met melk of soja)