User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 103
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: introductie  (gelezen 19465 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sigrid

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.479
    • koken...
Re: introductie
« Reactie #60 Gepost op: november 27, 2008, 17:37:06 »
in belgie kan je nutramigen zo halen in apotheek, of in eciform, is wel duur. Maar zoiezo geen terugbetaling of zo. Wil wel eens kijken hoeveel het hier kost, als je er niet aan kan raken daar.
MV Hannes (08/02/04) en Marije (16/04/2005) en Jasmijn (27/12/2007) en meter van Enriqué


'Ik wens de rust om te accepteren wat niet te veranderen is
de kracht om te veranderen wat niet te accepteren is
en de wijsheid om het verschil tussen beide te ontdekken'

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: introductie
« Reactie #61 Gepost op: november 27, 2008, 17:57:44 »
In een glazen bolletje??? Wat bedoel je daar mee???mijn eerste gedachte was dat je zwanger bent

Wat zielig dat Sofie zo hangerig en huilerig was vandaag. Wat kunnen kleintjes dan stinken he als ze ergens niet tegen kunnen. Ik hoop dat ze vlug opknapt!!

 :knuf: :knuf: :knuf:

Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: introductie
« Reactie #62 Gepost op: november 27, 2008, 19:22:40 »
Als ik zwanger zou zijn heb ik meer last van misselijkheid en gezwollen borsten, dus dat is heel anders.
Nee, loop maar eens met je hoofd de hele dag in een grote vaas. Dat gevoel had ik een beetje, nu gaat het gelukkig wat beter, nadat we heerlijke afhaalgriek hadden gegeten.

Ze slaapt nu lekker, zo komt de oppas en dan gaan we even samen sporten, even de stress eruit

 :knuf:
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re: introductie
« Reactie #63 Gepost op: november 27, 2008, 21:20:23 »
He Antionette, wat naar zeg, dat Sofie zo beroerd is geworden van de melk! Bah. En erg jammer ook, dat ze er dus nog duidelijk niet tegen kan. Is dit nu alleen bij melk in de pure vorm? Of ook als het ergens in verwerkt zit, zoals koekjes met weipoeder o.i.d.? Of moet je dat ook uitproberen? Kan me voorstellen dat je daar nog even niet aan toe bent hoor.

Sterkte met je meisje en sport ze vanavond!!

 :knuf:
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: introductie
« Reactie #64 Gepost op: november 27, 2008, 21:48:42 »
Hey Antoinette,

Zitten we in zelfde fase vandaag? Dat vaasgevoel om koppie heen had ik vandaag ook. Ongi hoef ik nog niet te worden, ben ik net geweest... dus daar ligt het niet aan. Maarja, soms heeft koppie zoveel te verwerken dat het even in staking gaat.

Hoop dat Sofie nu het ergste gehad heeft en ze morgen haar eigen ondeugende stralende zelf weer is!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: introductie
« Reactie #65 Gepost op: november 29, 2008, 15:47:34 »
Gisterenavond nog naar de HA post geweest, meisje bleef maar huilen en was helemaal overstuur, nadat we de hele santenkraam hadden opengetrokken.
De huisarts kon alleen opgezwollen amandelen vinden.
Nu heeft de KNO ons eens verteld dat de amandelen de pportwachters zijn en deze zwellen op als er iets verkeerds in het lichaam komt en ook bij allergieen dus.
Al met al sliep ze om 22:30.
Het loopt hier dus nog niet echt, heb ook niet het gevoel dat we volgende week haar verjaardag vieren.
Gelukkig gaat het vandaag iets beter met haar
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: introductie
« Reactie #66 Gepost op: november 29, 2008, 15:55:48 »
bah, hoop dat ze volgende week voldoende opgeknapt is. Wat is het toch een ramp als een voedingsmiddel niet goed gaat! Mag aannemen dat de kinderarts er nu niet omheen kan wat koemelkallergie betreft?

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: introductie
« Reactie #67 Gepost op: november 29, 2008, 16:24:20 »
Volgende week hebben we een telefonisch consult, maar we hebben al een mooi lijstje met klachten aangelegd.

 :knuf:
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re: introductie
« Reactie #68 Gepost op: november 29, 2008, 20:24:09 »
Jeetje wat vervelend!
Hoop dat het inmiddels iets beter gaat met jullie lieve meisje!

Nou als dit niet duidelijk is.....maar hij kan ook roepen: Misschien toevallig een griepje?
Roep dit niet om lullig te zijn, maar die kans is wel groot dat ze dat gaan roepen.
Zou als ik jullie was dan aangeven dat je de test wel nog een keer wil doen als je ook iets krijgt om te zorgen dat als ze reageert die reactie door te komen.
Het is moeilijk, denk aan jullie!

 :knuf: :knuf: :knuf:
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: introductie
« Reactie #69 Gepost op: november 29, 2008, 20:42:31 »
Gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan.
Vandaag minder hangerig, vanmiddag heeft ze goed geslapen.
Geen ventolin gebruikt vanavond en al de hele dag paracetamol vrij.
Wel 2 gigantische stinkende, vieze groene poepbroeken.
En ze ligt nu te slapen.
Dus ikzelf blijf even duimen draaien.

 :knuf:
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: introductie
« Reactie #70 Gepost op: november 29, 2008, 23:10:03 »
hoop dat jullie nu het ergste gehad hebben en dat sofie haar eigen opgewekte zelf weer mag zijn!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re: introductie
« Reactie #71 Gepost op: november 30, 2008, 09:21:01 »
Goedemorgen Antoinette,

Hoop dat jullie een beetje redelijke nacht hebben gehad!
Hoe gaat het nu met haar? Al iets rustiger in haar lijfje?
Sneu hoor dat ze zoveel last heeft.

 :knuf: Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: introductie
« Reactie #72 Gepost op: november 30, 2008, 11:03:38 »
Gelukkig redelijk geslapen. Om 23:00 nog een flesje gedronken daarna om 7:45 wakker!
Gaat de goede kant op.
Ze lijkt  ook meer zichzelf, dus de grootste hobbel hebben we gehad.

 :knuf:
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: introductie
« Reactie #73 Gepost op: november 30, 2008, 13:14:39 »
Gelukkig maar! Wat kunnen ze er toch beroerd van zijn he?

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re: introductie
« Reactie #74 Gepost op: november 30, 2008, 13:15:26 »
bummer antoinette, maar tis echt wel heel duidelijk hoor.

Hier laatst een onverwachtse provocatie gehad, madam had per ongeluk 1 lullig hagelslagje binnengekregen, gelijk roodsig en  lichte zwelling.. dus even spoedje zkh.. daar bloed na laten kijken , waren zeer hoge antistoffen.  en dag later neus propvol keel opgezet en als toppunt 41.4 koorts  :oeps: vanaf daarna langzaam aan wat beter.
Wij mogen helaas geen gebruik maken van paramolletjes oid en alleen dus  wat extra xyzall. en shotje epi  die dag .   combi koemelk en cacao en soja van dat hagelslagje was beetje teveel van het goeie denk ik.
 gewoon even lekker op safe spelen nu   :knuf: voor je meissie en jou en man tis allemaal niet niks.
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.