User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 77
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Langleve de borstvoeding :-(  (gelezen 1817 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Langleve de borstvoeding :-(
« Gepost op: september 28, 2006, 14:16:23 »
Nadat meneertje gisterochtend door Rory (oppasmeisje) met wagen en al van de stoep geduwd werd en op zijn kop op de autoweg kukelde, (jaja mevrouw "kon er niet langs") en gisteravond bij een stagiair van de peuterspeelplaats van schoot gekukeld was, met als gevolg twee blauwe ogen en een bloedneus!!!!!!!!! Is hij vandaag geconstateerd met een dubbele oorontsteking.
Volgens de arts komt het door een opeenhoping van eczeem, wat weer kan komen door zijn overgevoeligheid voor bepaalde voedingsstoffen. Daar geven we die bv toch niet voor, zou toch juist moeten beschermen tegen die oorontstekingen??!!

Mensen, ik BAAL, ik baal gewoon stevig. Het lijkt allemaal maar wat tegen te zitten hier!!!!!
Tussen de middag dondert Yannick van zijn stoel met zijn neus op de tafel, neusvleugel stuk, tand door zijn lip, tandvlees boven zijn voortand gescheurd, maar afwachten wat de tand gaat doen, aldus de tandarts.

Sorry, moest het effies kwijt!!!!   >:( :( ::) :-[ :-\

Offline Balletje

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.051
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik geef borstvoeding met hypoallergeen dieet
    • WBW Nederland
Re: Langleve de borstvoeding :-(
« Reactie #1 Gepost op: september 28, 2006, 15:08:25 »
Verdorie Annet,

Het zit jullie ook niet mee op dit moment.... wat een pech... en tja, BV beschermt idd tegen oorontstekingen en dergelijke, maar door de allergiën zijn onze kids toch gevoeliger voor dit soort dingen....

Hopelijk gaat binnenkort de zon weer schijnen en zijn dit soort ongelukjes verleden tijd!!!

Dikke knuffel van mij!

Groetjes Nynke
Nynke Bal, Balletje en Nynke zijn allemaal één en dezelfde persoon! Kortom, de mama van Irene, Anne en Renée


Offline Esther

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Langleve de borstvoeding :-(
« Reactie #2 Gepost op: september 28, 2006, 16:11:19 »
Vreselijk, die arme Yannick!!!

Geef die lieverd maar een dikke knuffel van me, wat heb ik met je kereltje te doen!!
Ik ben er stil van

 :-*

Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: Langleve de borstvoeding :-(
« Reactie #3 Gepost op: september 28, 2006, 16:16:08 »
Allee, ik heb meer te doen met Kylian. Yannick had het aan zichzelf te danken,  :-\
Ik was niet duidelijk lees ik nu terug, dat bovenste gedeelte ging over Kylian!!

Offline Esther

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Langleve de borstvoeding :-(
« Reactie #4 Gepost op: september 28, 2006, 16:43:50 »
hihi ik wou bijna "gelukkig" zeggen, maar het was ook wel erg veel voor zo'n klein mannetje, nou geef ze dan allebei maar een dikke knuffel.