User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 145
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Oorontstekingen  (gelezen 1365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Oorontstekingen
« Gepost op: april 20, 2010, 09:16:18 »
Ik kwam een artikeltje tegen over de relatie tussen terugkerende oorontstekingen en allergie, in dit artikel wordt wel heel positief gesproken over bloedtesten en dat die zekerheid zal geven... wij weten dat die bloedtesten vals-negatief maar ook vals-positief kunnen zijn, dat het voor kinderen nog helemaal niet zo makkelijk is om dat te testen. Maarja, artsen roepen dit wel vaker, dus neem aan dat rest van de info wel betrouwbaar is.

http://www.isitallergy.com/Default.aspx?id=461&epslanguage=NL
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Oorontstekingen
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2010, 09:07:17 »
Als ik mij nier vegis gaat het dan vaak wel om inhalatie allergie, dus bijv. huisstofmijt, honden/hatten , boomen/bloemen/planten etc.
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Oorontstekingen
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2010, 09:11:51 »
Yep, maar ben wel blij dat ze er eens wat over plaatsen, meest gehoorde is toch nog dat het "in de familie zit" en wordt er niet verder gekeken...

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:Oorontstekingen
« Reactie #3 Gepost op: april 21, 2010, 10:50:02 »
Oh absoluut
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.