User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 115
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: oren  (gelezen 1346 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mama van een wolk

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 181
oren
« Gepost op: mei 19, 2010, 21:38:46 »
Hallo,

niet zie vaak voorbij komen,dat er veel kinderen die onrustig slapen iets aan hun oren hebben.
waar moet ik dan aan denken? en waar kan ik het zien,waar moet ik opletten? of wat moet ik eraan doen?

zoals de meeste inmiddels wel weten,is mijn dochter 16 maanden en heeft een koemelkallergie+varkenvlees en we zijn nog aan het testen.
maar ze slaapt heel onrustig. word veel wakker en huilt dan eigenlijk altijd.
er komt wel is een dag of soms een week voor dat ze doorslaapt,maar dat is echt zelden.
zou ze iets aan haar oren kunnen hebben? en waar moet ik dan aan denken?

de dokter heeft wel is in haar oortjes gekeken,omdat ik een paar keer bang ben geweest,dat ze ooronsteking had,omdat ze ook verkouden was.


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:oren
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2010, 00:11:44 »
Oren zijn niet standaard hoor! Mijn meiden hebben daar eigenlijk bijna nooit last van gehad, Irene zo heel af en toe... de laatste paar jaar.

Bij ons waren de meeste reacties in de darm regio, en ja dan slapen ze ook onrustig. Maar ook oprispingen (reflux, maar niet zichtbaar) speelden hun parten.

Kijk eerst naar de meest normale oorzaken... is ze gewend om bij jou in te slapen? Zo ja, kan ze 's nachts meer moeite hebben met weer in te slapen als jij niet bij haar bent.

Met de oren is het vaak of de ene of de andere kant, dat kan je merken aan haar voorkeur voor een bepaalde kant om op te liggen/ te drinken.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re:oren
« Reactie #2 Gepost op: mei 20, 2010, 07:51:15 »


de dokter heeft wel is in haar oortjes gekeken,omdat ik een paar keer bang ben geweest,dat ze ooronsteking had,omdat ze ook verkouden was.



Zag de dokter toen ook wat?
Al ze verkouden zijn, kunnen ze echt last van de verkoudheid zelf hebben met slapen en daardoor kunnen ze ook onrustig zijn natuurlijk. Het hoeft niet per se de oren te zijn.

Groetjes Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.