User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 116
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Senna ook koemelkallergie?  (gelezen 32721 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Senna ook koemelkallergie?
« Reactie #150 Gepost op: februari 18, 2010, 23:19:26 »
Ik las het net al, wat heerlijk dat je er weer bent Jenny! Jammer dat tomaat nog steeds niet goed gaat, ik gebruik dat graag in de keuken.... maarja er zijn ergere dingen op deze wereld toch? Gaan spoortjes ook niet goed?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline trotsemama3

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 85
Re:Senna ook koemelkallergie?
« Reactie #151 Gepost op: februari 25, 2010, 19:36:22 »
nou tot nu toe kan ze gewoon niet tegen eten waar tomaat in zit! laatst had ik spaghetti gemaakt, en daar zat dus ook tomatensaus in! niet eens veel, Senna had een paar sliertjes gehad en snachts meteen weer wakker en onrustig! dit doet ze voornamelijk als ze iets met tomaat gehad heeft!
misschien groeit ze er nog over heen! we wachtten af!

liefs

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Senna ook koemelkallergie?
« Reactie #152 Gepost op: februari 25, 2010, 21:44:57 »
Hopelijk wel, maakte hier het dieet iig een stuk aangenamer om te volgen toen tomaat eenmaal weer kon. Je zou nog kunnen kijken of een bepaald onderdeel van de tomaat problemen geeft, kan soms puur het velletje of de zaadjes zijn. Gelukkig is spaghetti met carbonarasaus (witte saus, recept staat in ons receptendraadje) ook heel erg lekker!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline trotsemama3

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 85
Re:Senna ook koemelkallergie?
« Reactie #153 Gepost op: april 02, 2010, 17:06:17 »
hey meiden

heb het zo druk ik kom nergens aan toe op dit forum...
wilde ff zeggen dat het met Senna goed gaat! ook met dr allergie tegen tomaat! het gekke is dat ze er soms wel en soms niet tegen akn!!!
maar jah...
in ieder geval vooruitgang!!!
ook wil ik ff zeggen dat na 3 meiden we er een mannetje bij krijgen!! dus Senna krijgt een broertje...

ik hoop snel wat meer bij te kunnen schrijven overal!!!

liefs Jen

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Senna ook koemelkallergie?
« Reactie #154 Gepost op: april 02, 2010, 20:38:19 »
Hoi Jennifer,

Wat fijn dat het goed gaat met Senna en van harte gefeliciteerd met nummer 4, leuk, een broertje voor je meiden. Gaat alles goed met de zwangerschap?

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Senna ook koemelkallergie?
« Reactie #155 Gepost op: april 03, 2010, 11:41:41 »
Hey Jennifer,

Wat leuk een broertje!!! Zal wel wennen worden na drie meiden! Maar je kan je wel weer heerlijk te buiten gaan aan kleding kopen  ;-)

Lekker dat het met Senna haar overgevoeligheid beter gaat! Zo te horen is het een intolerantie voor tomaat die opspeelt als ze ofwel niet lekker in haar velletje zit (dan kunnen ze soms overgevoelig reageren) of dat het aan een bepaalde combinatie voedingsmiddelen ligt (misschien nog een lichte intolerantie voor iets anders). Maar daar leg je vast ooit wel eens een vinger op!

Neem je tijd meis, kee het is jammer dat het nu even rustig is hier, meerdere normaal actieve leden zijn nu even druk met andere dingen. Maar gezin en werkelijke leven gaat natuurlijk voor, het internet wacht wel!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.