User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 53
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: toch misschien meer dan toeval..  (gelezen 1677 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jennifer

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 374
toch misschien meer dan toeval..
« Gepost op: mei 27, 2010, 21:58:08 »
Met of beter gezegt zonder melk, ei, soja, varkenvlees en gelentine in mijn voeding
blijft Jaimey iets vaker een poepbroek hebben dan 10 tot 14 dagen.
En het blijft smeuig ipv dat het kauwgum toffee achtig word. Stopverf zei mijn man maar dan met kleur.

Ei lijkt ze toch onrustig door te worden. En van melk maar waarschijnlijk ook soja ook maar dan omdat
ze dan heeft dat de voeding omhoog komt maar ze dat niet uitspuugt. Heel soms komt ze erdoor in een hoestbui.

Mijn man vind het moeilijk omdat hij Jorden zijn reactie gewent is. Die trok helemaal krom en bleef ontroostbaar.
Zij is ook wel helemaal overstuur maar trekt niet helemaal een bijna rondje. Ze heeft wel een lange na snik huiltje.
Wel zei hij misschien is het allemaal wel geen toeval meer want het is nu wel vaak "gewoon" toeval.
Ik ga binnenkort wel weer wat proberen maar ik wilde eerst afwachten of ze niet alsnog na een paar goed toch plakpoep kreeg.
Voor nu wil ik ergens nog geloven (of denken) dat het toeval is. Want het blijft eigelijk toch wat "lastig".
Groetjes Jennifer
mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)

Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re:toch misschien meer dan toeval..
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2010, 22:12:02 »
ik hoop dat het toeval is, 

je weet iig wat je te doen staat  :knuf: :knuf:
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:toch misschien meer dan toeval..
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2010, 23:00:04 »
Ik hoop ook dat het toeval is, maar als het niet zo is, heb je altijd nog kans dat het niet al deze producten zijn, dat je toch nog iets meer mag eten dan dat je nu doet. Ik vind het fijn om te horen dat de ontlasting nu mooi smeuïg is! En natuurlijk dat jouw lieve dochter er minder last van heeft dan Jorden! Hopelijk ook er eerder overheen, als het al aan de voeding ligt?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Jennifer

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 374
Re:toch misschien meer dan toeval..
« Reactie #3 Gepost op: mei 27, 2010, 23:35:29 »
Jorden was ook een fellere baby denk ik. Zij is al snel tevreden en rustig.
Jorden reageerde met juist dunne ontlasting dus zag je dan later op de dag
of de volgende dag. Later kreeg hij de ontlasting waar zijn billen heel snel van stuk gaan.
De varkenvlees heb ik een keer niet weggelaten en toen bleef het niet goed gaan.
Met dat ook eruit ging ze weer poepen. Eerst dat plak en erna goed.
Melk en/of soja gaf, net vergeten te melden, een onrustige nacht met van 5 tot iets naar 6 uur helemaal overstuur.
Waarbij ze dus rustig werd en dan kon je horen dat er weer voeding omhoog kwam maar ze niet ging overgeven.
Maar dat was ook bij mijn ouders dus misschien dat ze daar reageert op het feit dat er als wij er niet zijn word gerookt.

We zullen het zien. En inderdaad misschien is het maar 1 iets. Of gewoon niet maar heeft gevoelige darmpjes.
Groetjes Jennifer
mv J@imey (11-09), J0rden (12-07), J0ey (12-05) en Just1n (01-04)

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:toch misschien meer dan toeval..
« Reactie #4 Gepost op: mei 28, 2010, 08:59:58 »
Of Jorden had gewoon meer last en was daarom feller, Irene is op zich een relaxte griet... maar als baby was ze dat absoluut niet, totdat ik het dieet in orde had.

Zo te horen geeft varkensvlees, melk en/of soja inderdaad problemen, fijn dat je het al zo snel uit gepuzzeld hebt! Hopelijk kan ze er straks wel tegen als de darmen zich wat hersteld hebben!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.