User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 137
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Twijfel twijfel  (gelezen 1267 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Twijfel twijfel
« Gepost op: april 07, 2009, 09:59:20 »
Oke twijfel twijfel hier of de koemelk nu wel of niet goed gaat,
Ze lijkt er geen heftige reactie aan over te houden, lijkt soms wat bleker en donkere kringetjes te hebben ( maar is het niet gewoon vermoeidheid of wat anders)  Het doet mij denken aan haar reactie op de gluten,  de melk die we de eerste keer gegeven hadden was gewone melk,  en paar dagen later de lactose vrije,  toen niet dat   witte/panda oogjes.
Met de pizza  wss moeilijker merkbaar, alleen de ontlasting zag je gewoon de paar stukjes kaas duidelijke zelfde vorm in de ontlasting totaal niet verteerd dus.
Zou ze dan over de allergie heen zijn, maar alsnog lactose intollerant zijn?
Lactose intollerantie komt vaak voor in combi met glutenintollerantie

What to do...
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Twijfel twijfel
« Reactie #1 Gepost op: april 07, 2009, 10:20:20 »
Tja lastig... lactoseintolerant zou ondertussen kunnen, ze heeft al in geen tijden lactose binnengekregen toch? Misschien langzamer opbouwen? Renée had ook nog moeite met de gewone koemelk, maar de harde kazen en joghurt gaan wel goed. Hangt het misschien ook nog af van welke kaas ze gebruikt hebben op de pizza?

Wat is wijsheid.... jij kent haar het beste meis!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.