User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 140
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: update  (gelezen 1464 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mama van een wolk

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 181
update
« Gepost op: juli 25, 2010, 21:23:25 »
even een kleine update van deze dame hier.
na 8 weken kwamen we erachter dat ze een koemelkallergie heeft en die heeft ze nog,ze reageert er heel fel op.
maar daarnaast was ze ook allergisch voor soja,appel,wortel,varkensvlees en we zijn nog steeds aan het testen uiteraard.
gewone soja gaat goed,dus daar ben ik al heel blij mee,appel gaat ook goed en dat vind ik ook weer een hele opluchting,want dat zit in zoveel.
wortel weet ik niet en varkensvlees word ze echt ziek van,maar met deze stappen ben ik al erg blij. zo kan ze toch weer wat meer.

verder gaat het ook steeds beter,qua ontwikkeling en groei zijn er nooit problemen geweest,alleen het piepen overdag en het slapen.
het slapen gaat ook steeds beter,ze word nu nog zo'n 1 keer wakker,krijgt dan een fles en slaapt dan tot een uur of 8,vanaf half 7/7 uur savonds.
het piepen heeft ze nog steeds wel,maar meer als ze echt vermoeid is,het is ook gewoon een kind dat graag met iemand speelt.

wel laat ik nog even voor de zekerheid en voor mijn eigen geruststelling haar oren nakijken,vrijdag bij het consultatiebureau.
bij de huisarts konden ze niks vinden,maar die vind ik vaak ook wat te simpel,ik wil gewoon zekerheid.

dus zo weten jullie ook weer wat, ik ben hier alweer erg blij mee,nu die koemelkallergie nog!

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:update
« Reactie #1 Gepost op: juli 25, 2010, 22:29:40 »
Dat zijn al heel veel stappen voorwaarts zeg!!! Die appel en die soja scheelt al een hele berg!

Klinkt allemaal eigenlijk heel erg goed! Zo te horen komen jullie er wel!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.