User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 57
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: vakantie naar het buitenland  (gelezen 1036 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anneke

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 116
  • Geslacht: Vrouw
vakantie naar het buitenland
« Gepost op: juni 23, 2008, 14:32:23 »
Eind augustus gaan wij naar Frankrijk, kamperen. Nu zullen er vast meer mensen naar het buitenland gaan. Wie heeft er tips/ideeen. Ik volg HA-dieet maar ook voor anderen die een ander dieet volgen, zullen vast vragen hebben.

bijv:
- hoe doe je dat met brood (kan afbakbrood meenemen en een oventje, maar 3 weken witte puntje is het ook niet + ruimte gebrek in de auto/vouwwagen)
- kan je uberhaupt uit eten of is dat niet verstandig
- zijn er producten te koop die je kunt eten of moet je alles zelf meenemen (waar laat ik het en hoe houd ik het goed, bijv boter/vleeswaren)

andere tips/ideeen zijn welkom

Anneke


 

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: vakantie naar het buitenland
« Reactie #1 Gepost op: juni 23, 2008, 19:14:06 »
Hey Anneke,

Lastig... ik ben zelf nog nooit in Frankrijk geweest... dus weet ook niet hoe ze daar normaal gesproken koken/bakken en of daar vrij eenvoudig variaties in te maken zijn. Er is wel een topic geweest over Italië, en daar staat ook het linkje in voor de allergenenvertaling.

Je hoeft lang niet alles mee te nemen... nam altijd wel voldoende mee om het een kleine week mee uit te zingen, zodat ik niet gelijk daar stad en land af moest om de goede producten te vinden. Er zijn altijd wel meerdere supermarkten... en ieder een eigen assortiment.

Groetjes Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.