User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 113
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Vervolg Bo 2  (gelezen 48665 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #30 Gepost op: april 30, 2010, 15:15:39 »
Hoop dat ze snel tot rust komt Natalie! Trek jij het nog een beetje?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #31 Gepost op: mei 01, 2010, 22:53:45 »
Hier gaat het steeds beter weer. Laatste melkproduct nu 75 uur geleden. Ze wordt langzaamaan weer rustiger en weer haar eigen ikje (echt haar hele karaktertje veranderde, echt raar). Vannacht aardig geslapen dus dat gaat de goede kant op. Snotneus is bijna over.
Was met half toetje begonnen op advies van de diethiste omdat met opbouwen van de melk het in eerste instantie goed leek te gaan vorige keer dacht zij dat ze wel een toetje kon hebben, ben zelf teruggestapt naar een half toetje eerst.
Het eerste wat we nu gaan doen als ze rustig is is een koekje met ei erin. De melkproducten laten we eventjes rusten. Hebben nu 3 keer in vrij korte tijd geprovoceerd en ik hoop nu eerst haar dieet een beetje uit te kunnen breiden voordat we weer verder gaan met de melk. Heb toch het idee dat ik haar daar nu nog te veel mee pest, als ze wat ouder is en haar darmpjes wat meer volgroeit gaat het misschien wel een stuk beter.



Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #32 Gepost op: mei 02, 2010, 09:02:04 »
Jammer dat het niet goed gaat met de melk.

Wel fijn dat het nu weer wat beter met haar gaat.

dikke  :knuf: Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #33 Gepost op: mei 02, 2010, 09:18:42 »
Hey Natalie,

Dat haar karaktertje verandert, is vrij bekend hoor! Als je zelf hoofdpijn of buikpijn hebt, ben je toch ook eerder geïrriteerd en eerder moe. Kinderen kunnen het nog niet zo goed beredeneren en gaan zich dan vaak anders gedragen dan anders. Ze stoten zich meestal ook vaker, vallen makkelijker, etc.

Hoop dat ze op de ei beter reageert!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #34 Gepost op: mei 09, 2010, 14:32:33 »
Vanochtend voor het eerst een klein koekje met ei op en tot nu toe gaat het gelukkig heel goed. Ze ligt nu lekker te slapen, was net wakker geworden en heeft zelf haar muziekdoosje weer aangezet en weer lekker in slaap gevallen, dus onrustig kun je haar zeker niet noemen.
We gaan eerst maar eens kijken wat ze met sporen doet, dus ze krijgt de komende dagen iedere dag een klein koekje, als dat goed gaat dan zien we wel verder, dan bouwen we het langzaam op. Maar sporen zouden al heel fijn zijn.



Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #35 Gepost op: mei 09, 2010, 16:54:03 »
Dat zou super zijn Nathalie! Ik duim voor jullie!

 :knuf: Lilian
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #36 Gepost op: mei 09, 2010, 19:11:30 »
Dat zou schelen zeg!!! Ik duim voor jullie!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #37 Gepost op: mei 09, 2010, 19:21:14 »
Tot nu toe nul noppes nada te merken aan Bo :goei:. Nu gaan kijken hoe het gaat als ze iedere dag sporen binnenkrijgt...........



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #38 Gepost op: mei 09, 2010, 21:47:54 »
WAT FIJN!!!!!

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #39 Gepost op: mei 10, 2010, 21:31:46 »
dag 2. Buiten veranderende poep niets aan de hand  :goei: En die poep is alleen maar fijn omdat het wat te dik werd de laatste tijd (zijn sinds 2 mnd gestopt met lactulose) en nu is het weer smeuig dus als dat zo blijft is dat geen enkel probleem.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #40 Gepost op: mei 11, 2010, 23:59:44 »
Dat klinkt goed!!!! Smeuïg is een mooie substantie! Hoop dat het zo goed blijft!

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #41 Gepost op: mei 26, 2010, 20:15:19 »
Ik zal jullie weer even op de hoogte brengen. De 1e week is zonder problemen verlopen, 1 koekje met ei per dag en alleen meer poepbroeken en smeuiger, maar niet dun. Daarna een week rust gehouden. Deze zaterdag gestart met 2 koekjes per dag en weer wat meer poepbroeken en helaas sinds 2 dagen wil ze niet naar bed (duurd echt tot een uur of half 10) en vannacht heeft ze de halve nacht gespookt, wilde uit haar bed enz.
Nu wil ik niet zeggen dat het door de ei komt, het is per slot van rekening een echte peuterpuber die haar zin wil doordrijven, maar het is toch wel pittig met de zwangerschap erbij waardoor ik al heel moe ben en dan nog werken en maar 3 uur per nacht slapen. Mijn moeder is vandaag gestopt met de ei (ja, mijn moeder die echt sceptisch tegen het hele allergieverhaal aankijkt  :oeps:) Eens kijken wat ze de komende dagen gaat doen en dan beginnen we gewoon opnieuw als het weer rustiger is in huis. Maar, ik ben wel heel blij dat sporen af en toe zeker goed gaan, de rest zien we later wel weer, een stapje tegelijk, zolang het maar voorruit is toch.. :)



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #42 Gepost op: mei 26, 2010, 20:34:17 »
Fijn, elk stapje vooruit is er een...

 :knuf: Babette


Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #43 Gepost op: mei 26, 2010, 21:19:37 »
Hey Nathalie,

Balen dat Bo niet rustig is 's nachts. Zeker nu je zwanger bent en je je rust wel kunt gebruiken. Hopelijk is het een milde reactie en slaapt ze snel weer lekker.

En als spoortjes goed gaan ben je ook weer een stapje verder toch?

 :knuf: Lilian
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo 2
« Reactie #44 Gepost op: mei 26, 2010, 21:26:21 »
o ben ook super happy hoor. Sporen die kunnen maken het al heel veel makkelijker als je op pad gaat of op een verjaardag bent, hoef lang niet zoveel meer op te letten als voorheen. Heerlijk. Lactose gaat ook in af en toe spoortje goed dus nu alleen de soja straks nog proberen en dan zijn we kwa sporen al een heeel eind verder.