User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 95
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Vervolg Bo  (gelezen 73615 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo
« Reactie #420 Gepost op: april 05, 2010, 21:04:15 »
Bo gaat wel vaker uit logeren hoor. ivm onze danswedstrijden, het is voor haar gewoon beter en ze heeft het best naar haar zin, roept soms echt nee als we haar weer mee naar huis willen nemen, maar dit was de 4e keer in 4 weken en dat was me echt even teveel. Nu is het seizoen voor ons afgelopen dus tot september geen logeerpartijtjes meer, gelukkig want zo veek is niet goed voor moeders, hihi.'
ik geef natuurlijk al een tijdje geen bv meer dus Bo had geen vaste wakkerword tijden meer, meestal slaapt ze tegenwoordig door, maar het is altijd wel lekker om echt een nacht door te kunnen slapen.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Vervolg Bo
« Reactie #421 Gepost op: april 05, 2010, 23:26:27 »
Yep, je slaapt toch anders als je een kind in huis hebt wat eventueel wakker kan worden, dan als je geen kind in huis hebt. Tenminste, dat dacht ik... lolz! Werd net zo vaak wakker als normaal  :(

Vier keer in vier weken is ook best pittig voor mama's hart! Voorlopig weer rust, al zou je soms wel in verleiding komen  ;-)

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo
« Reactie #422 Gepost op: april 05, 2010, 23:32:23 »
hihi. ik zou best nog wel een keertje uit willen slapen, maar volgens mijn ben ik dan gewoon om uiterlijk 8 uur wakker. Komt denk wel als ze een jaar of 10 is of zo. Ze gaat nu uit logeren als wij op zondag vroeg weg moeten, vind het dan zo zonde om haar extra vroeg wakker te maken omdat wij zo nodig weg moeten en ze in ons "gestress" zit als we haast hebben, maar komt er wel op neer dat ik als Bo uit logeren is nog vroeger uit bed ben dan wanneer Bo gewoon thuis is  :hmmm:



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Vervolg Bo
« Reactie #423 Gepost op: april 05, 2010, 23:46:41 »
hihi da's het nadeel van alleen uit logeren brengen als het "moet", misschien kom je ooit nog eens op een moment dat ze uit logeren gaat omdat het voor haar leuk is en kan je wel uitslapen!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo
« Reactie #424 Gepost op: april 07, 2010, 20:40:07 »
Het is weer eens zover. Bo pandaoogjes, onstabiel op haar beentjes, hangerig, huilerig. Vaak wakker 'snachts. Waar het vandaan komt  :???: :???:
Zou nog een beetje ziekte kunnen zijn, maar dan heeft ze normaal geen pandaoogjes, kiezen dan missschien?? Of toch per ongeluk wat verkeerds binnengekregen. Echt geen idee, ben best streng geweest sinds ze vorige week ineens zo'n koorts had. Ben weer even naar safe basis gegaan maarja, pasen, op bezoek enz enz, je weet het nooit zeker. Afwachten maar weer.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Vervolg Bo
« Reactie #425 Gepost op: april 07, 2010, 21:42:41 »
Oei wat naar voor je meisje. Hopelijk is back to basic de oplossing en herstelt ze weer snel.

 :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vervolg Bo
« Reactie #426 Gepost op: april 07, 2010, 22:18:33 »
Het stomme is eigenlijk dat we al een dag of 5 back tot basic zijn. Dus waar het nu vandaan komt, joost mag het weten. Wilde eingelijk weer gaan starten met introduceren, nu nog maar even een paar daagjes wachten met verder gaan.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Vervolg Bo
« Reactie #427 Gepost op: april 07, 2010, 22:50:24 »
Oei balen meis! Misschien toch onverwacht iets binnen gekregen, ze is snel en het kan zo gebeurd zijn. Hopelijk wordt het met een paar daagjes extra rust weer snel beter!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.