User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 78
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Voedingen vervangen door ander eten bij allergie voor o.a, tarwe, melk en ei  (gelezen 1658 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline haasnoot.m

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 37

Hallo allemaal,

Onze Lisette (nu bijna 8 mndn) heeft vanaf 6 maanden plots eczeem. Ik was al op dieet wat melk en ei en soja betreft. Vanwege andere kinderen met allergie en zelf bekend met heftige hooikoorts. Nu is getest en blijkt zij ook allergisch te zijn voor tarwe, melk, ei, soja en pinda.

Lig nu met een borstontsteking op bed. Afgelopen weken hebben het dieet, de intensieve verzorging van Lisette, zorg voor andere kinderen en de gebroken nachten behoorlijk ingehakt op mijn weerstand, zodoende dus weer vatbaarder voor bo. Heb in de eerste 2 maanden ook 6 x een bo gehad.....

Het wordt nu erg moeilijk om alles vol te houden. HA bv blijft hoe dan ook doorgaan, maar wil heel graag van de hoeveelheid voedingen op een dag/nacht af. Het zou mooi zijn als de voeding van rond de koffie en 's middags rond de thee vervangen kunnen worden door wat anders. Dat geeft mij iets meer lucht en ruimte. Ook de teruggekomen gebroken nachten, ze sliep met 2 maanden al volledig door!! Vanaf dat ze eczeem heeft niet meer....)vannacht 3x!! breken mij op.

Iemand nog tips t.a.v. de hoeveelheid voedingen? En de nachten?

Ik ben wel al bezig met wortel en sinds gisteren  bloemkool uit het vuistje. Ze geniet enorm van het spelen en sabbelen ermee. Dit gaat veel beter dan de prak waar ik eerst mee begonnen was. DIe pruttelde ze steeds uit. Je ziet haar uit het vuistje proeven en ontdekken. Echt heel bijzonder om te zien.

Groet,

Marjan