User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 88
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wat eten  (gelezen 3788 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten
« Reactie #15 Gepost op: mei 20, 2011, 20:37:30 »
Het trekken zelf viel gelukkig mee. Alleen ik was doodzenuwachtig voor die spuiten. Ben zo'n schijtluis als het om naalden gaat. Bovenste was wel gevoelig,maar goed te doen. De verdoving is nu aardig uitgewerkt en nu vind ik het minder leuk, maar ok, dat was te verwachten. Moet nog even wachten tot een uur of 11 of 12 voordat ik de volgende ibuprofen in kan/wil nemen dus nog even doorbijten.
Heb wel al zowaar een bakje aardbijen weg kunnen werken, wel fijn gesneden, maar toch.
Hoop dat ik me morgen een stuk beter voel.
En als alles geheeld is, dan moet ik er nog 1 laten trekken aan de andere kant, dus moet nog een keer. Gelukkig liggen de wortels gunstig dus dat scheelt weer wat in het zenuwen.



Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten
« Reactie #16 Gepost op: mei 20, 2011, 21:55:38 »
Gelukkig is het een beetje meegevallen. Die angst voor naalden ken ik :bloosmeer: brrrrr! (de kaakchirurg trok er bij mij 3 in 1 keer daar hij zeker wist dat ik noooooooit meer terug zou komen)
Morgenochtend zal het wel stijf zijn, hopelijk trekt dat snel weg. Sterkte! :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wat eten
« Reactie #17 Gepost op: mei 22, 2011, 21:09:01 »
Hoe gaat ie nou, Natalie? Kun je je kaken al weer een beetje gebruiken?

  :knuf:  Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten
« Reactie #18 Gepost op: mei 22, 2011, 22:04:03 »
Gaat verassend goed eigenlijK (scheelt als je het ergste verwacht, kan het alleen maar meevallen, hihi)
Heb vrijdag 2 keer maximaal pijnstilling genomen, was ook wel nodig, gister 3 keer half en vandaag nog maar 1 tot nu toe ibu400 ipv 600. Neem zo wel weer in voordat ik naar bed ga, maar het valt me alles mee. Heb vanavond ook weer gewoon kunnen eten en gister had ik een goed gevulde groentesoep zonder dat ik hoefde te pureren. Dus druk gemaakt om niets (of toch minder dan verwacht, het is nog steeds niet leuk)
Bedankt voor alle berichtjes meiden



Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat eten
« Reactie #19 Gepost op: mei 23, 2011, 09:07:04 »
Fijn dat het is meegevallen Natalie. Dat is altijd beter toch? Geniet er maar van dat je gewoon kunt eten!
 :knuf: Lilian
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wat eten
« Reactie #20 Gepost op: mei 28, 2011, 22:07:53 »
Hey Natalie!

Wat een geluk dat het tot nu toe meevalt, het kan een drama zijn.... bij mij toen ene kant wel heel erg veel last (ruim een week niet kunnen eten) en andere kant viel best mee. Ben verstand nu gelukkig kwijt hahaha

Dat je nu al pijnstilling kan afbouwen, is goed bericht!

:knuf: nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.