User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 104
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: wat nu provoceren  (gelezen 15368 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:wat nu provoceren
« Reactie #60 Gepost op: december 11, 2010, 17:01:14 »
Wat fijn dat het aan slaat! Hou even een paar dagen rust (qua voeding) zodat zijn lijfje even tijd krijgt om te herstellen. en ga dan grondig (voorzichtig, paar dagen achter elkaar) één voor één dingen toevoegen. Echt rustig, echt goed doordacht én belangrijkste dingen eerst.

Met belangrijkste dingen bedoel ik de voedingsmiddelen die je nu echt nodig hebt. Je moet vezels binnen krijgen, je moet vetten binnen krijgen, je moet eiwitten binnen krijgen, etc.

Alleen al om uit te zoeken wat je het meeste mist, zou een diëtist wel heel erg handig zijn. Ik ben geen diëtist, kan alleen wel zien dat je dieet te karig is.

Wat goed dat je de voedingen kleiner probeert te maken!!! Dat zal ook al heel veel schelen. Maagje moet bij hem gewoon niet overvol raken, dan wordt spugen namelijk in de hand gewerkt. Als alle voedingen die hij krijgt er ook lekker in blijven zitten, krijgt hij wellicht ook de kans om te gaan groeien! Zorg wel dat je borst echt leeg komt, wissel niet te snel van borst én let goed op of hij effectief drinkt, of hij inderdaad genoeg melk binnen krijgt.

Dit klinkt in ieder geval al dat het de goede kant op gaat! Nu jij nog...

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mamalies

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 54
Re:wat nu provoceren
« Reactie #61 Gepost op: december 13, 2010, 22:40:02 »
Even een update van hoe we er nu voor staan.

Tot gisteren ging het echt lekker. M atthijs was een heerlijk rustig tevreden mannetje en hij spuugde vrijwel niet. Gisteren hadden we hier een verjaardag en heb ik M atthijs heel de tijd bij mij op schoot gehad. Het is wel duidelijk dat hij nog niet echt lekker met zoveel prikkels om kan gaan. Dat wil zeggen, voor mij dan. De oma's vonden het maar niets dat ze hun kleinzoon niet vast mochten houden. Tsja, vrijdag bij de begrafenis van mijn oma was het ook al erg druk voor M atthijs die begon te huilen zodra zijn oma hem overnam (iedere keer). De familie zag gisteren natuurlijk een jochie dat er goed uitzag en dat lekker in zijn vel zat, dus waarom dan niet? Ze denken ook dat nu hij bij de kinderarts is geweest en medicijnen heeft gekregen, dat ik vanaf nu weer gewoon alles kan eten, want daarmee zijn M atthijs zijn problemen toch opgelost....

Vandaag gaat het een stuk minder. Sinds vanmorgen is hij weer aan het spugen en hij huilt ook weer beduidend meer. Ook zijn luiers zijn weer een stuk slijmeriger. Vrijdag heb ik vooral rijst gegeten en 's avonds poffertjes van een mix van witte bloem en speltmeel. Zaterdag had M atthijs een goede dag en heb ik vooral rijst en speltmeel gebruikt en gisteren rijst, matzes (tarwemeel + water) en kale kipfilet van de grill. Nu ben ik toch weer aan het twijfelen of het van de kip of van de tarwe is. Kip heb ik drie keer een klein beetje gehad en toen had ik niet direct het idee dat hij er last van had. Tarwe had ik na de eerste keer wat twijfel bij (8/12), maar daarna leek dat geen problemen (meer?) te geven. Vandaag nog wel even door gegaan met een tarwebroodje (zelf gebakken), maar geen kip meer gebruikt. Gezien hoe het tot nu toe gaat, zou M atthijs dan morgen toch al weer wat beter in zijn vel moeten zitten.

Aanstaande woensdag heb ik een afspraak bij een dietist. Ben benieuwd of dat beter gaat bevallen dan vorige keer. Mijn weerstand is nog wel goed, ondanks alles. E lise heeft vorige week heeft 1 dag buikgriep en koorts gehad, T homas heeft al vier dagen flink koorts met veel hoesten en dichte oren en ook mijn man was vrijdag goed beroerd. Alleen M atthijs en ik zijn niet ziek.

Hebben jullie trouwens ervaring met Losec mups? Hoe kun je die het beste geven? Met een spuitje lukt hier niet goed, de witte bolletjes blijven erin achter. Het lijkt ook vies spul te zijn, want M atthijs doet hard zijn best om het maar zo snel mogelijk uit te spugen. Ik probeer het nu op te lossen op een lepeltje afgekolfde melk en hem dat te geven voorafgaand aan een voeding.

Offline Stefke

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 557
Re:wat nu provoceren
« Reactie #62 Gepost op: december 14, 2010, 03:50:36 »
Hoi,
hier ging de losec- mups wel in een spuitje. Er bleven wel enkele korreltjes achter ( zorgdat je een spuit met groot genoeg gat hebt) maar op andere manieren bleef er minstens zoveel achter of knoeide ik teveel.

Groetjes en succes.
Wij zijn hier weer terug aan de santa , van losec raakte hij verstopt.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:wat nu provoceren
« Reactie #63 Gepost op: december 14, 2010, 08:38:27 »
Oei wat naar dat je oma is overleden! Was de dienst mooi? Heb je goed afscheid kunnen nemen?

De drukte is dus niet zo fijn voor je zoontje, daar hebben meer kleine ukkies last van. Het enige wat je daaraan kan doen, is het zo vertrouwd mogelijk te maken en kijken of je het zo kort mogelijk kan houden en op een zo gunstig mogelijk tijdstip.

Mijn meiden konden er ook niet zo goed tegen, op het moment zelf ging het nog wel, maar daarna... onrustig drinken, onrustig slapen en dus ook meer huilen en darmpjes wat aan de rommel (huilen en onrustig drinken geeft lucht in darmpjes en dus kramp/slijm/andere ontlasting). Drukte in de ochtend kon ze nog wel redelijk aan, dan had ze de rest van de dag om bij mama tot rust te komen.

Wellicht ook niet zo'n lekker moment om te kijken of stofjes wel goed vallen... De aankomende dagen maar even dieet gelijk houden en kijken of het vanzelf tot rust komt, zonder dat je gelijk tarwe/spelt/kip weer weglaat.

Groetjes Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mamalies

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 54
Re:wat nu provoceren
« Reactie #64 Gepost op: december 14, 2010, 09:56:16 »
Wow Stefke, wat was jij laat nog (of al?) wakker! Ik had hier nog een 3 ml spuitje dat ik geprobeerd heb, maar ik kan nog eens bij de apotheek vragen of ze iets anders hebben met een wat groter gat. Hij krijgt er gelukkig al wel aardig wat van binnen, want je merkt dat het werkt. Het is nu voor het eerst dat M atthijs deze medicatie krijgt, maar ik begrijp dat hij er verstopt van kan raken? Even goed in de gaten houden dan maar.

Ik heb zelf orgel gespeeld tijdens de dienst voor oma (ben organist en dirigent van beroep) en dat is wel goed gegaan. Het orgel was niet direct super, maar het ging toch nog wel. Wat erg vervelend was, was dat T homas de nacht ervoor ziek was geworden en echt te ziek was om mee te gaan. Mijn man is dus met de oudste twee thuis gebleven en ik ben alleen met M atthijs naar Zeeland gegaan. Hij is daar zaterdag niet echt van slag van geweest, maar met alle drukte zondag er meteen achteraan heb ik hem bewust bij mij gehouden. Oma's vinden zichzelf erg vertrouwd voor hun kleinzoon 'want ze zijn toch zijn oma', maar zien hem ongeveer twee keer per maand. Dan lijkt het mij dat het voor M atthijs nog niet echt vertrouwde gezichten zijn. Helaas zien zij dat dus niet zo, en vinden ze dat ik ze de kans niet geef om oma te zijn. Ik bescherm hem teveel, overdrijf, hij moet er toch mee om leren gaan, zo leren ze hem toch nooit kennen, etc........
Misschien dat ik dan wat overdrijf, maar ik vind dat je een baby van nog geen drie maanden die niet lekker in zijn vel zit, bij zijn moeder moet laten en niet als een knuffel rond moet laten gaan om de volwassenen een plezier te doen. Dat komt wel als hij wat ouder is.

T homas is helaas nog steeds ziek. Voordeel voor M atthijs is wel, dat hij nu niet vier keer per dag meer naar school hoeft, maar zijn eigen ritme kan volgen.

Ik ga zo nog eens een broodje bakken. Moet ik er nog rekening mee houden dat daar wat gist doorheen gaat, of geeft dat normaal geen problemen?

Offline Stefke

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 557
Re:wat nu provoceren
« Reactie #65 Gepost op: december 14, 2010, 10:17:05 »
Wij zijn hier weer terug aan de santa , van losec raakte hij verstopt.

ik bedoelde natuurlijk zantac. Fijn die auto-correctie!

Offline mamalies

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 54
Re:wat nu provoceren
« Reactie #66 Gepost op: december 14, 2010, 21:14:27 »
Gisteren vooral rijst en brood gegeten en vandaag ging het overdag best goed. M atthijs spuugde minimaal en was heel tevreden. Zijn luiers waren wel vol met slijm. Vanavond dan weer wat kipfilet genomen. Sinds de eerste voeding daarna is hij weer aan het spugen, krampen en huilen. Nu was die voeding hooguit een uur na ons eigen eten, dus of dat al van de kip zou kunnen zijn weet ik niet. Het kan ook zijn 'avondhuiluurtje' zijn. Dat heeft hij wel vaker bij papa als ik niet thuis ben, alleen was het nu dus ook bij mij. Eens afwachten wat zijn huid nu gaat doen. Ik ben sinds vandaag terug naar 1 keer hormonen en min. 1 keer vette zalf op een dag en als hij idd last heeft van iets wat ik zondag heb gegeten zou het kunnen zijn dat zijn huid morgen weer wat slechter wordt.

Morgen naar de dietiste. Ik denk dat ik haar vooral om een soort van provocatieschema ga vragen. In welke volgorde ik het beste welke dingen kan gaan proberen om zo snel mogelijk weer een zo compleet mogelijk voedingspatroon te bereiken. Afwisseling in smaak komt daarna wel, maar zo dat ik zoveel mogelijk noodzakelijke bouwstoffen snel weer binnen kan krijgen. Kan ik dat van haar vragen? En wat moet ik verder nog meer niet vergeten? Tips zijn welkom.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:wat nu provoceren
« Reactie #67 Gepost op: december 14, 2010, 21:35:08 »
Een lijst met wat je nu allemaal dagelijks binnen krijgt (met hoeveelheden als het even kan) heeft ze in ieder geval nodig om uit te rekenen wat je binnen krijgt.

Een schema is niet altijd makkelijk te geven, sommigen hebben geen verstand van borstvoeding, anderen juist weer geen verstand van allergie, een diëtist kan echter wel voor je uitrekenen wat je precies te kort komt en welke voedingsmiddelen het belangrijkst zijn én laat je niet vertellen dat je dieetvoeding moet gaan drinken (pepti of hypo allergeen of één van de andere soorten). Dat doen veel diëtisten namelijk, denken dat je bij een hypo allergeen dieet plots kunstvoeding voor jezelf nodig hebt.

De avonden zijn wel vaker onrustig op deze leeftijd, kijk even hoe het vannacht en morgen gaat. Hoop dat hij weer rustiger wordt!

Wat heerlijk dat je zelf voor je oma hebt kunnen spelen, heb je nog iets tastbaars voor haar kunnen doen! Jammer dat je alleen heen moest, lijkt me best lastig met de jongste te combineren.

Groetjes Nynke

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mamalies

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 54
Re:wat nu provoceren
« Reactie #68 Gepost op: december 15, 2010, 14:34:55 »
De diëtiste bij E lise wilde idd dat ik dieetvoeding zou gaan drinken, maar dat spul was zo smerig dat het mij alleen maar extra motiveerde om vooral bv te blijven geven.

De laatste voeding gisteravond/vannacht viel nog minder lekker dan die eerder op de avond. M atthijs heeft erna heel veel gespuugd en lag daarna zielig naast me te jammeren en krampen. Uiteindelijk is hij op mij tot rust gekomen en in slaap gevallen en heb ik hem weer naast me in zijn co-sleeper kunnen leggen. Toen was het wel al over tweeën. (lang leve de luciferstokjes.....)

Vanmorgen dus naar de diëtiste geweest. Daar ben ik eigenlijk niet veel wijzer van geworden. Ja, ik kom eiwitten en essentiele vetzuren tekort, maar dat wist ik allang. Ja, 1 ding tegelijk uitproberen, opbouwend in drie dagen.
Ze gaat uit van de nieuwste richtlijnen. Dat houdt hetvolgende in:

* er is pas sprake van een allergie als er
1) van maag/darm - longen- huid er tenminste twee organen 'meedoen'
2) wanneer na eliminatie bij provocatie de klachten weer terugkomen, moeten deze heftiger zijn dan voor de eliminatie. Wanneer de klachten in gelijke mate terugkomen (en bij re-eliminatie) weer verdwijnen is er geen sprake van allergie. (volgens kinderartsen uit een van de Eindhovense ziekenhuizen die ze gesproken had)
* bijvoeding, juist ook bij allergische kinderen weer vanaf vier maanden ipv zes, omdat kinderen anders gaan reageren omdat ze niet bekend zijn met deze 'nieuwe' voedingsstoffen (amerikaans onderzoek)
* bij bv kunnen kinderen niet allergisch reageren op voedsel omdat de sporen die ze binnen krijgen ook nog een speciaal laagje om zich heen hebben, waardoor er niet op gereageerd kan worden.

Zij had bij M atthijs ernstige twijfels of hij wel last van voedsel heeft, want hij heeft maar een maand de kans gehad om met eventuele allergenen in aanraking te komen en dat is veel te kort. Verder gaat ze ervan uit dat ik toch niets van haar aan zal nemen, want ik heb al teveel ervaring en zal het dus toch wel op mijn eigen manier blijven doen. O ja, het voedselintroductieschema van Stefan Kleintjes is allang niet meer van toepassing, Kleintjes is achterhaald in het licht van de nieuwe ontwikkelingen en adviezen uit Amerika. Ik heb onderuit de la de oude adviezen over bijvoeding bij voedselallergie gekregen, om op die manier dan zelf voedsel te gaan introduceren. Verder naam en telefoonnummer van een natuurdietist hier in de buurt die meer op de hoogte is van alternatieve voedingswijzen. (jaja, als je liever vegetarisch eet krijg je meteen het stempel alternatief).

Positief vond ik wel dat ze niet begon over dieetvoeding voor mij of stoppen met borstvoeding. Veel wijzer ben ik alleen niet geworden. Kreeg toch wel het gevoel dat eigen initiatief en research niet echt gewaardeerd worden. Ze lijken liever mensen te zien die helemaal blanco binnenkomen en dan letterlijk lijstjes gaan volgen.

Heb vanmiddag dan toch maar contact gezocht met een bioresonantietherapeut. Het is iemand over wie ik hier van andere moeders bij school goede ervaringen heb gehoord. De informatie die zij mij eventueel kan geven hoop ik dan te kunnen gebruiken als leidraad bij nieuwe provocaties.

Offline Stefke

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 557
Re:wat nu provoceren
« Reactie #69 Gepost op: december 15, 2010, 15:09:15 »
Hoi,
fijn hè, die dietistes die aLlemaal iets anders roepen en doen of jij achterlijk bent.
Bij verschijnselen roepen dat het onmogelijk door allergie kan komen. Nou, wel heel toevallig dan dat ik op 
Voorhand vaak al weet dat Maurits ziek wordt en wat hij krijgt (hier groene snot, hoge koorts alleen 's nachts, KNO-klachten en bang/huilen.
En ook bv kan idd niet 'vergiftigd' zijn. Maar waarom kunnen ze dan wel reageren op bijv sterk gekruid eten en kool en ui en alcohol?????
Echt veel wijzer word je er helaas niet van... Jammer, het zou zo mooi kunnen zijn!

En die bioresonantie-man, is dat die in Deurne? Daar hebben ze mij heengestuurd. Ben nog niet geweest.?eerst die stinkende pepti maar eens proberen!

Groetjes 

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:wat nu provoceren
« Reactie #70 Gepost op: december 15, 2010, 22:13:23 »
Hey,

Wat een bijzondere ervaring zeg!

Ik snap dat ze nieuwe richtlijnen hebben, ze roepen immers ook al even dat veel moeders onnodig op dieet zitten dat het aantal allergiegevallen minder zijn dan dat er gedacht wordt.

Dat er een speciaal laagje om stoffen in de borstvoeding zou liggen??? Daar is mij niets van bekend (maarja ik ben ook niet up-to-date waarschijnlijk) Ik weet wel dat die stoffen in de moedermelk verknipt zijn en dat reactiekans daarop een stuk minder is dan bij kunstvoeding (immers pure koemelkeiwitten). Maar de eiwitten zijn dan ongeveer net zo groot als die in de hypo-allergene versie van de kunstvoeding. En ook daar reageren kindjes op, als ze flink allergisch zijn.

Dat er meer dan één orgaan moet reageren, is aan de ene kant waar, maar zij nemen vaak niet mee dat longen en/of weerstand pas iets later reageren.
Dat de klachten verergerd terug moeten komen, is deels waar. Normaal wordt de pijn heviger ervaren als ze een tijdje pijnvrij hebben mogen zijn (en je dus juiste allergenen weg hebt gelaten) Als ze hetzelfde terugkomen, heb je kans dat je nog niet alle allergenen te pakken hebt en dat je kind dus nog niet heeft mogen genieten van een pijnvrije en klachtenvrije periode. Was bij ons het geval, omdat wij appel over het hoofd hadden gezien bij onze oudste. Klachten werden iets milder toen ik veel weg liet, maar gingen niet compleet weg. Eliminatie en provocatie gaf dus geen duidelijke uitslag.

Wat bijvoeding betreft, dat is wellicht met kunstvoeding zo, maar via de borstvoeding krijgt jouw mannetje voldoende sporen binnen van diverse voedingsmiddelen, zelfs van dingen die hij normaal gesproken nog niet zou krijgen.

Bij aanraking met allergenen, wordt er waarschijnlijk eerste keer niet gereageerd. Bij allergie zal er meestal de tweede keer wel een reactie komen. Dus dat dat met een maand nog niet kan???

Eiwitten en essentiële vetzuren... wat stelde ze als eerste voor?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mamalies

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 54
Re:wat nu provoceren
« Reactie #71 Gepost op: december 17, 2010, 22:14:46 »
Woensdag was toch echt wel een 'dipdag'. Het maakte me niet zozeer uit wat ze nog precies te zeggen had. Een aantal dingen die ze noemde kan ik via babyallergie.nl in korte samenvattingen van nieuwsartiekelen ook wel terugvinden, maar echt helemaal nagelezen heb ik het nog niet. Wat mij vooral frustreerde was het 'je zal van mij toch wel niets aannemen' en 'je komt alles tekort, dus probeer maar gewoon verder' en geen concrete handvaten waar ik iets mee zou kunnen. Ze stelde dus niets voor, alleen om eventueel een natuurdiëtist te contacteren.

Vandaag ben ik dan bij een bioresonantietherapeut in Helmond geweest. Ik heb haar -ook voor mijn eigen gevoel- verder niet hoeven vertellen bij welke voedingsmiddelen ik twijfels heb. Haar metingen gaven aan dat M atthijs zijn darmflora niet goed functioneert. Dat zorgt er natuurlijk voor dat hij voedsel niet goed kan verwerken. Daarna heeft ze eerst in grote lijnen gemeten welke dingen niet goed voor hem zouden zijn. Dat zou: melk, ei, kruiden, e-nummers, noten zijn. Daarna heeft ze meer specifieke metingen gedaan op verschillende voedselgroepen. Volgens die metingen zijn in ieder geval niet goed: koemelk, ei, dierlijke eiwitten (van vlees en gevogelte) , aubergine, komkommer, tomaat, aardappel, bloemkool, andijvie, appel, druif, banaan, kiwi, rozijnen, mango, meloen, citrusvruchten, schaal- en schelpdieren behalve krab, peper, vaseline en wolvet.
Waar ik nu meer mee kan is wat volgens haar metingen wel zou moeten kunnen:sperciebonen, peultjes, erwtjes, broccoli, paprika, pompoen, courgette, rode ui, spinazie, zoete aardappel, zuurkool, avocado, peer, paddestoelen, sesamzaad, en vis (vooral vette), kaneel, basilicum, knoflook. Granen vallen geen van alle echt goed, rijst wel, rogge en boekweit geven nog de minste problemen. Haar advies is dan ook om zoveel mogelijk daar waar ik granen eet, te varieren. Deze lijst wil ik gaan gebruiken als dingen die ik als eerste ga proberen. Het lijkt mij niet verstandig om dit allemaal in een keer weer te gaan eten.
Ik heb vanmiddag (helaas) al een stukje gezien wat zou kunnen kloppen. Koffie en zwarte thee zou geen problemen geven, maar rooibosthee wel. Laat ik dat nu net een kopje bij haar gedronken hebben voordat ze ging meten. M atthijs is sinds vanmiddag ook weer erg veel aan het spugen en huilen.

Als toetje heb ik de rest van de middag in  het ziekenhuis en onderweg doorgebracht, want mijn man is nadat ik thuiskwam met M atthijs gevallen en heeft daarbij zijn rechterarm gebroken. Ze hebben het niet goed genoeg kunnen zetten, dus hij wordt vanavond nog geopereerd en mag dan hopenlijk maandag naar huis.

Offline Stefke

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 557
Re:wat nu provoceren
« Reactie #72 Gepost op: december 17, 2010, 23:37:05 »
Oh jee, wat heb jij voor je kiezen gekregen vandaag zeg!

Ben benieuwd of die bioresonantieman het bij het juiste eind had. Is zijn darmflora te verbeteren? En hoe doe je  dat?

Hoop dat je man snel herstelt!
Viel hij met Matthijs nadat jij thuiskwam of viel hij nadat jij en Matthijs thuiskwamen? In het eerste geval: hoe is het met Matthijs?

Sterkte met alles!

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:wat nu provoceren
« Reactie #73 Gepost op: december 18, 2010, 21:39:43 »
Oei meissie, hoe gaat het met je man??? Is de operatie goed gegaan? Wat een ellende zeg! Wat zal hij een pijn gehad hebben, hopelijk voelt hij zich nu ietsjes beter nu zijn arm goed gezet is.

Wat moet je nu met je zoontje zijn darmflora doen? Extra acidophilus geven ofzo? Het kan wel helpen, ik heb ook probiotica gebruikt toen de weerstand van Renée te laag was en alleen borstvoeding haar niet snel genoeg op de been kon krijgen. Zo af en toe heb je aanvulling nodig, is de probiotica in borstvoeding net niet voldoende (om redelijk vlot te herstellen)

Hou je ons op de hoogte of de "diagnose" van bioresonantie goed was? Jammer dat diëtiste geen hoge pet van zichzelf op had. Wel heel erg negatief om te roepen dat je niets van haar aan zult nemen.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:wat nu provoceren
« Reactie #74 Gepost op: december 19, 2010, 12:26:54 »
Sterkte voor je man!
Hopelijk is de bioresonantie test accuraat en kunnen jullie eindelijk wat meer aan het dieet toevoegen.
 :knuf: Babette