User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 91
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: we gaan weer herintroduceren  (gelezen 9169 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
we gaan weer herintroduceren
« Gepost op: januari 28, 2013, 16:46:39 »
Zoals de kop al zegt, we gaan weer even opnieuw starten.
Met hulp van de kinderhaven waren we al een heel eind gekomen, maar momenteel voelde het een beetje alsof we maar wat aan het rommelen waren met al het geprobeer. Omdat we de diethiste van de kinderhaven niet meer konden consulteren aangezien dat alleen kan als je bij de allergoloog komt 1 keer per jaar en ik dat onzin vind aangezien die toch niets voor de meiden kan betekenen buiten vervelende testjes doen waar toch niets uitkomt hebben we besloten om over te gaan naar Stefan Kleintjes.
Vandaag een goed gesprek met hem gehad en een "behandelplan" opgesteld. Wij zijn er helemaal blij mee, eindelijk weer een keer wat structuur.
Nu eerst even wachten tot de meiden weer beter zijn (beide een dubbele oorontsteking en Bo er ook nog de griep overheen) en dan gaan we eerst starten met de Ei.



Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: we gaan weer herintroduceren
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2013, 17:03:25 »
Fijn dat er weer en plan is, dat scheelt altijd dat je weet waar je moet beginnen. Ik hoop dat ze snel opgeknapt zijn en dat je kan starten.


groetjes Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re: we gaan weer herintroduceren
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2013, 22:19:12 »
idd fijn dat we weer een plan hebben. Zijn al een jaar aan het rommelen.
Nu gaan we het heeeeeel rustig aanpakken, Cate direct via de borstvoeding en als het mij lukt om voldoende te kolven en Bo het wil drinken ook bij haar via de borstvoeding. Zo krijg ik meer voedingsstoffen binnen en kunnen hun lijfjes er heeel rustig aan wennen. Echt in ca 3 mnd opbouwen naar ik een half eitje eten zeg maar, zo langzaam. Hopelijk tolereren hun darmpjes het dan wel en anders hebben we iig een duidelijke grens, dat is ook wel fijn.



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: we gaan weer herintroduceren
« Reactie #3 Gepost op: januari 30, 2013, 19:48:56 »
spannend, maar wel fijn dat het gestructureerd gaat.


Offline yfke

  • First class twat!
  • Moderator
  • **
  • Berichten: 2.633
  • Geslacht: Vrouw
Re: we gaan weer herintroduceren
« Reactie #4 Gepost op: februari 02, 2013, 00:32:43 »
Succes
Like I always say, there is no 'I' in TEAM... there's a 'ME' though, if you jumble it up.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re: we gaan weer herintroduceren
« Reactie #5 Gepost op: februari 04, 2013, 21:12:47 »
Eerst maar even herstellen van de griep en ik moet mijn kolf zien te vinden, dat ding is gewoon onvindbaar  :eh:



Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: we gaan weer herintroduceren
« Reactie #6 Gepost op: februari 04, 2013, 21:29:02 »
Aan de wilgen?
Die van mij staat ook te verstoffen. Nog efkes, dan kan hij op MP.

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: we gaan weer herintroduceren
« Reactie #7 Gepost op: februari 05, 2013, 09:13:09 »
Hihi kolf heeft zich verstopt.... had je hem niet uitgeleend? Spannend hoor, weer introduceren!

Bij ons is het nog steeds een "item", Renée reageert nog steeds op appel en kippenei. We willen de citrus uit gaan proberen, maar ze heeft steeds weer iets... Ze reageert niet meer zo heel duidelijk, maar wel zwaar irritant... eczeem en pukkels! Komt niet gelijk opzetten en is nog trager met wegtrekken!

Ze speelt regelmatig bij anderen en ja, daar hou je het niet altijd helemaal puur! Zo gebruikt ze nog wel eens een lippenbalsem van haar vriendinnetje en ja, dat vriendinnetje eet wel ei en appel! Waar je allemaal al niet op moet letten grrrrrr

Mijn duimen draaien voor jullie!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.