Borstvoeding Ervaringen > Borstvoeding met bijvoeding

alweer 20 mnd

<< < (3/6) > >>

mammavanbo:
Lol, dat was maar 1 nacht. Inmiddels weer 8 half1, half4, half 7 of zoiets. Binnenkort maar weer eens streng doen. Het ging heel goed, totdat ze verkouden werd en ziek/koorts. Daarna is het weer pet. Maar ok

jochemsmama:
ze zullen het toch binnenkort eens door gaan krijgen? ze zijn bijna 2! ik wil slapen!!! maar stiekem wel genieten van de natte kussen die je 's nachts toebedeeld krijgt. ;-)

mammavanbo:
Lol, zo herkenbaar. Wij zijn maar weer eens hard geworden. Tussen 12 en 6 niet. Al redden we dat niet aangezien ze gewoon om 2 uur begint te roepen en huilen en er niets is wat haar kan stoppen dan de borst. Dus na 2 nachten nagenoeg niet slapen en uitzingen tot eerste nacht half6 en afgelopen nacht half 5 (aangezien ze savonds vroeg kwam) hoop ik dan het niet te lang meer gaat duren voor ze het weer door heeft. Ze kon het, maarja, toen werdt ze ziek en toen was het weer over.
Maarja, als je dan ziet hoe blij ze is als ze dan wel mag  :love:

jochemsmama:
Hier drinkt ze in principe nog maar 2 x, voor het slapen gaan en 's ochtends als de wekker gaat. en prompt dat ze in het weekend ook om 6 uur komt. vandaag uitzondering gemaakt, ze heeft koorts ,dus vanmiddag ook laten drinken. en als ze vannacht erom vraagt, dan doen we ook niet moeilijk.

mammavanbo:
Cate drinkt overdag relatief weinig bij mij, maar wil snachts wel. Ben nu echt wel aan het indammen hoor. Ze is bijna 2, mag wel wat minder. Is bij jou het doorslapen vanzelf gegaan of heb je ook een paar pittige nachten ervoor over moeten hebben?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie