User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 113
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Nachtvoedingen afbouwen  (gelezen 42380 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nachtvoedingen afbouwen
« Reactie #15 Gepost op: december 18, 2013, 12:53:47 »
Hoe is het gegaan?
Ik ben benieuwd.

groetjes Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Galina

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nachtvoedingen afbouwen
« Reactie #16 Gepost op: december 19, 2013, 02:42:38 »
Wauw, ik denk dat ze er meer aan toe was dan ik dacht..
Na de eerste nacht eerst alles eronder gekotst te hebben (ook mijn schuld, dacht nog even goed wat pap erin te doen voor die eerste nacht op de eigen kamer, in de hoop dat ze dan door zou slapen)... heeft ze dus toch netjes -nadat het beddengoed en mevrouw weer schoon waren- een hele nacht doorgeslapen!
Meteen ook maar wat gegoogeld, wat een dreumes op die leeftijd nu ongeveer moet eten, en nu ben ik daar ook wat minder onzeker over, die pap hoeft dus niet meer zo 's avonds..
En afgelopen nacht sliep ze weer door! Heel even huilen en daarna is het stil..
Nu ligt ze er ook alweer in en ook veel vroeger dan toen ze nog bij onz op de kamer lag. Toen waren wij daar en was het misschien te gezellig om al te gaan slapen..
Dus nu ik blijer, zij veel beter uitgeslapen en beter ritme, nu moet ik er alleen nog aan wennen dat ik een hele nacht kan doorslapen hehe, wordt nu nog vaak wakker :)
Zal binnenkort wel weer even een post doen om te laten weten hoe het gaat..

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Nachtvoedingen afbouwen
« Reactie #17 Gepost op: december 21, 2013, 11:15:41 »
 :wha: :YEAH: :YEAH:

Wat goed!!!! Maar het is idd erg wennen voor ons! Ik werd in het begin gewoon met stuwing wakker, en dat terwijl ik dacht dat ze 's nachts alleen maar aan het tutten was....
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nachtvoedingen afbouwen
« Reactie #18 Gepost op: december 25, 2013, 10:28:24 »
Wat fijn!
Klinkt goed.
Probeer er van te genieten dat je weer lekker door kan slapen.

groetjes Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline Galina

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nachtvoedingen afbouwen
« Reactie #19 Gepost op: januari 02, 2014, 01:42:46 »
Oke aan alle moeders die een kindje ouder dan 14 maanden hebben en het kindje slaapt nog op de kamer bij de ouders en komt nog regelmatig voor nacht-borstvoeding..:

Als je twijfelt of je je kindje op de eigen kamer moet leggen: :???: doen!

Wat ik dacht een drama zou worden, bleek nergens voor nodig. Ze sliep meteen van nacht 1 van 20uur tot 7:30uur hele nachten door! Na in het begin eventjes te hebben gehuild, is dat nu helemaal niet meer het geval. Heel soms wordt ze eventjes wakker, speen erin en ze slaapt gewoon weer door (dus niet kindje uit bed halen, troosten en aandacht gegeven).

Wauw, nooit gedacht van te voren mensen! Maar het kan!  :goei:


Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nachtvoedingen afbouwen
« Reactie #20 Gepost op: januari 02, 2014, 09:19:48 »
Fijn dat het zo goed gaat.

groetjes Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.