User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 111
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Nog steeds???  (gelezen 5058 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Stefke

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 557
Nog steeds???
« Gepost op: juni 25, 2011, 09:10:12 »
Ja, nog steeds krijgt mijn menneke BV! En gisteren is hij een jaar geworden...

Als je het me een jaar geleden had verteld dat Arthur een jaar BV zou krijgen had ik je uitgelachen.
Vaak heb ik op het punt gestaan te stoppen. Flinke reflux, niet groeien, niet aankomen, spruw, kloven... Maar toch... Eigenlijk ging het vanzelf.

Hij krijgt nog maar 1 voeding per dag en dit zal vast geen volledige voeding zijn (uur later nog fles en brood)  maar vooral hij zelf geniet er erg van. (Ik natuurlijk ook hoor!) Als papa hem bij ons in bed legt vliegt hij al smakkend op zijn doel af. Soms voor een paar slokken (als broer en zus rondlopen, veel interessanter), soms 20 minuten lekker rustig 'drinken'. Geen idee wat er nog uitkomt maar hij is er blij mee. En ik ook!

Langvoedster hihi. Die term past helemaal niet bij mij!

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Nog steeds???
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2011, 12:33:45 »
Gefeliciteerd met je klein grote man. 1 jaar alweer. leuk verjaardag gehad?
Super dat het is gelukt om door te gaan met voeden, ookal is het dan misschien maar 1 keer per dag, geeft hem toch weer net wat extra's en het is nog even lekker jullie momentje.
 :goei: :knuf:



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Nog steeds???
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2011, 19:32:41 »
Nog gefeliciteerd Stephanie!!! Wat heerlijk dat jullie samen nog zo kunnen genieten! Enneh... qua hoeveelheden??? Rond deze tijd kan lijf ook gewoon aanmaken dat wat gevraagd wordt. Maakt geen echte voorraad meer aan, levert gewoon direct!

Toch heb je recht op de titel langvoedster! Moet eerlijk toegeven dat ik een jaar nog niet "lang" vind en eigenlijk gewoon het recht van een baby.... kan immers nog niet echt zonder de voeding, uitzonderingen daargelaten!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Nog steeds???
« Reactie #3 Gepost op: juni 25, 2011, 21:47:39 »
Gefeliciteerd langvoedster!
ik begrijp precies wat je bedoelt met dat die titel niet bij je past....Onze Fenna is nu 2 jaar en 3 maanden en ook zij weet 's morgens niet hoe gauw ze bij haar doel moet zijn. Ook ik heb het idee dat ze daar niet genoeg aan heeft (daarna nog bordje pap) maar het gewoon heerlijk vind....Dacht een jaar geleden dat het wel gauw afgelopen zou zijn en nu vraag ik me wel eens af wanneer ze er klaar mee zal zijn....

De wonderen zijn na alle beginproblemen de wereld nog niet uit....Geniet er nog maar even van! :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Stefke

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 557
Re:Nog steeds???
« Reactie #4 Gepost op: juni 25, 2011, 21:59:11 »
Ach, het kan idd nog veel langer...maar als ik kijk hoevaak ik bang ben geweest te moeten stoppen door de reflux die niet onder controle te krijgen leek, eindeloze spruw, maanden vol kloven... Dan had ik hier niet op durven hopen.

Dat hij er wat extra's mee krijgt is mij wel duidelijk. Hij is 2x koortsig geweest van tanden en heeft een keer longontsteking gehad. Verder nooit ziek geweest dit hele jaar. Zelfs amper verkouden! De afgelopen maand hebben alle kinderen van kdv muv de kinderen die het al gehad hadden waterpokken gehad. En enorm flink. Het oudste jongetje en Arthur zijn de enigen die niet aan de beurt zijn geweest!
Inmiddels gaat het me reflux redelijk. Leek we maar was niet geheel zo... Hij groeit wel prima. Eten (techniek) is helemaal goed gekomen. T is nog wel een kleintje (viel me vandaag op dat zijn rompers nog 62/68 zijn!) maar ach... Klein is hij ook lief! Hij is vrolijk, blij, makkelijk, kan tegen een stootje. Ben helemaal verliefd op hem! :luvya:
 

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Nog steeds???
« Reactie #5 Gepost op: juni 27, 2011, 12:57:00 »
 :goei: :goei: :goei: helemaal verdient hoor, die term langvoedster! Blijven genieten van je kereltje. Zo'n enkele voeding per dag kun je nog heel lang volhouden.

Dikke  :knuf: Babette


Offline desi

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 52
Re:Nog steeds???
« Reactie #6 Gepost op: juni 27, 2011, 19:44:20 »
GEFELICITEERD!!
En geniet er nog heerlijk van!

Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Nog steeds???
« Reactie #7 Gepost op: juni 27, 2011, 20:38:16 »
Superknap! Gefeliciteerd nog voor jullie allebei! En geniet er maar lekker verder van.
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)