User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 43
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wil ze geen BV meer...?  (gelezen 8393 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wil ze geen BV meer...?
« Reactie #15 Gepost op: juni 08, 2011, 09:13:38 »
Met bijten ben ik best hard geweest voor mezelf want meneertje vond het wel leuk als ik reageerde met keihard AU !!! roepen als hij beet en dan vervolgens ging hij heel hard lachen deed de tepel weer in zijn mond om dan vervolgens nog een keer te bijten, dan kreeg hij " straf" van mij en legde ik hem eventjes weg...

Als ik niet reageerde op zijn bijten, bleef het bij 1 keer en dan deed hij het niet meer, dit duurde een paar dagen en toen was het helemaal over, ik deed dan heel stevig mijn tanden op elkaar als hij beet, als er maar geen verbale reactie van mij kwam ging het goed...

Succes met je bijtertje, hopelijk blijft ze nu weer lekker drinken...

 :knuf: Nicole


Offline KarinenEmma

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 36
  • Geslacht: Vrouw
  • Emma 1/2 jaar
Re:Wil ze geen BV meer...?
« Reactie #16 Gepost op: juni 08, 2011, 14:55:38 »
Nou, Emma heeft een paar weken flink vaak gebeten, maar volgens mij was het omdat het nieuw was (ze had toen net tandjes) en ik reageerd natuurlijk mat AUW!!, en dan die glinsterende oogjes en een charmant lachje, tja, dan begon ikzelf ook te lachen, en beet ze nog eens.
Dat heeft 2 dagen geduurd, toen heb ik geprobeerd helemaal niet te reageren, ik heb alleen heel streng NEE, NIET BIJTEN!!! gezegd, en dat werkte.
Nu pakte ze mijn tepel nauwelijks en als ik dan probeerde alsnog aan te leggen, dan beet ze, maar zoner lachje, echt zo onverschillig, zo van: ik heb geen zin en anders bijt ik.

Vanmorgen heeft ze weer 2 borsten leeg gedronken, ben benieuwd hoe het vanmiddag en vanavond gaat.

Nynke, Emma slaapt in een eigen kamertje, met de deur dicht. Ik merk zelf echt helemaal niks ervan als ze een lichtere slaap heeft. Ze is zowiezo een onzettende snurkert, ze sliep al na 1 week en 2 dagen door (dus van de laatste voeding van 23:00 tot de eerste van 7:00) Dat heeft ze altijd gedaan, alleen een weekje toen ze heel veel diarree had door het doorbreken van de eerste tandjes (2 tegelijk!!!) werd ze 's nachts rond 3 á 4 uur wakker voor een schone luier. We hebben echt een wonderbaby, slaapt wanneer mama wilt dat ze slaapt, huilt alleen als ze honger heeft, een schone luier nodig heeft, of als ze moe is. Eet alles (zelfs de Vit D gaat er met smaak in, haha) en lacht altijd en naar iedereen, is gelukkig helemaal niet eenkennig (ze vindt alleen mijn schoonmoeder niet zo heel geweldig, maar dat probleem hebben mijn man en ik zelf ook, haha.


Ik blijf bij houden , bedankt voor de reacties en antwoorden.

Offline KarinenEmma

  • Zuigeling
  • *
  • Berichten: 36
  • Geslacht: Vrouw
  • Emma 1/2 jaar
Re:Wil ze geen BV meer...?
« Reactie #17 Gepost op: juni 09, 2011, 13:49:20 »
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gegeten vorig weekend, want Emma drinkt nu weer gewoon (gelukkig)
Ik weet niet wat verkeerd was, maarja, laten we hopen dat niet meer voor komt.

groetjes Karin en kusjes van Emma

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wil ze geen BV meer...?
« Reactie #18 Gepost op: juni 09, 2011, 20:54:12 »
Fijn dat ze weer een stuk rustiger drink!

  :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wil ze geen BV meer...?
« Reactie #19 Gepost op: juni 09, 2011, 20:57:25 »
Fijn dat het nu beter gaat
 :knuf:Natalie



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wil ze geen BV meer...?
« Reactie #20 Gepost op: juni 11, 2011, 10:03:32 »
Wat heerlijk dat het beter gaat! Soms kom je niet achter de oorzaak, of pas veel later!

Ben jaloers!!! Zo goed slapen en al zo snel! OK voor mijn productie was het beter om wel 's nachts te voeden, maar wat had ik graag ook gewoon een langere ruk gemaakt! Ik haal het nu wel weer in... dat wel..

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.