User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 99
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Foto plaatsen in forum mbv externe foto uploader  (gelezen 6689 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Foto plaatsen in forum mbv externe foto uploader
« Gepost op: september 27, 2008, 10:06:43 »
Met plaatjes doe ik nu mijn best om het plaatsen van plaatjes.... (lol leuke zin) duidelijker te maken. Ik heb in dit voorbeeld imageshack gebruikt, maar tinypic, photobucket, etc. kan natuurlijk ook en als je eenmaal ziet welke code je het beste kan gebruiken... wijst het zich wel vanzelf.

Eerste stap bij www.imageshack.us


tweede stap:


Dan ga je dus naar het forum.. start je een nieuw bericht.. typt je tekst... en dan komt het plaatjes posten.
Weer even via plaatje...




En dan krijg je dus uiteindelijk dit:

Mijn heerlijke doerak hihi

Nu via tinypic.com gedaan... aangezien imageshack weer eens kuren had...
« Laatst bewerkt op: december 01, 2008, 10:40:03 door Nynke Bal-Dekker »
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Foto plaatsen in forum mbv imageshack
« Reactie #1 Gepost op: september 27, 2008, 13:51:17 »
Zo dat is nog eens duidelijk!!! Hier kan zelfs ik het mee doen zonder dat ik dertig code's moet kopiëren en plakken en vervolgens mijn eigen berichten moet opruimen.

Wat een ontzettend leuke foto trouwens  :roflmao: :roflmao: :roflmao:


edit nynke: speciale tekens hersteld
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2012, 11:36:57 door Nynke Bal-Dekker »

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Foto plaatsen in forum mbv externe foto uploader
« Reactie #2 Gepost op: december 01, 2008, 10:55:18 »
Aangezien imageshack regelmatig problemen heeft met ons forum... nu ook nog even plaatjes met uitleg over hoe het bij bijvoorbeeld www.tinypic.com werkt. Zoals je kan zien, werken bijna alle uploadsites grotendeels hetzelfde.

Eerste stap:


Tweede stap:



De originele foto
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Foto plaatsen in forum
« Reactie #3 Gepost op: juli 12, 2009, 21:44:16 »
En foto's plaatsen met behulp van je eigen online album (picasa, mijn album, photobucket, etc.):

Als je hem in een online album hebt staan.... klik je op die foto zodat je hem goed in beeld hebt (en niet als thumbnail dus) daarna klik je met rechtermuisknop op de foto, dan krijg je als het goed is een opsomming van dingen waar "afbeeldingslocatie kopiëren" tussen staat (of iets wat daar op lijkt) daar klik je op... dan ga je terug naar forum (handig als je die al ergens open hebt staan) je drukt op het fotolijstje (img code's) en tussen de twee img codes klik je één keer... klikt weer rechts en kiest plakken. Als het goed is staat dan de afbeeldingslocatie netjes tussen de codes en kan je na op "bekijken" te drukken controleren of je idd de foto goed geplaatst hebt. Zo ja... kan je op verzenden drukken.
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.