Borstvoeding Ervaringen > In het nieuws

Meaningful Profit Award Telegraaf (graag jullie stemmen!)

(1/2) > >>

Chella Verhoeven:
Via de Telegraaf en de auteurs van het boek ‘IK BEN niet alleen op de wereld’ is de Meaningful Profit Award uitgeschreven.
Voor wie het nog niet had meegekregen via Faccebook, Twitter, Hyves of gewoon via de mail: Stichting Moedermelk Netwerk heeft zich hiervoor ingeschreven en vraagt jouw steun en stem!

Grt, Chella

Na het winnen van de SBO Borstvoedingsprijs 2010 en de opening van de VU Moedermelkbank vinden wij het tijd dat we onze missie nog duidelijker maken, namelijk:

De mogelijkheid creeeren voor alle zuigelingen om moedermelk te ontvangen als de eigen moeder hierin niet kan voorzien en voorts al hetgeen met een en ander rechtstreeks en zijdeling verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, alles in de ruimste zin des woords.

Deze missie is niet alleen de missie van het Moedermelk Netwerk maar ook van duizenden Nederlandse moeders en vaders die alle baby’s een gezonde start in het leven toewensen. Hoor jij daar ook bij?

Wat is Meaningful Profit?
1. Een meaningful profit onderneming heeft missie die aangeeft waar de onderneming zich werkelijk mee verbindt. Een missie waar ook andere mensen zich van nature mee kunnen en willen verbinden. Want een missie is geen ding, het is een houding. Ze nodigt direct uit tot de gewenste attitude van alle betrokken medewerkers en aanverwante partners. En uit die houding ontstaan de daden die het verschil maken en in lijn zijn met de gulden middenweg tussen profit en non-profit.

2. Een meaningful profit onderneming heeft een ondernemer (en medewerkers) die diep verbonden is met zichzelf, zijn of haar hoogste intenties en heeft gekozen met wie hij of zij zich wil verbinden. Als je weet wat je grootste ‘doel’ is vanuit een doelvast en intentiezeker ik, kun je en durf je te kiezen samen met wie je die ‘doelen’ wil nastreven.

3. De activiteiten van een meaningful profit onderneming zijn geënt op het vermeerderen van betekenisvolle waarde. Betekenisvol voor de onderneming, de mens binnen en buiten de onderneming en de omgeving daar omheen. Financieel kapitaal kan daar een onderdeel van zijn.

Wat kan Stichting Moedermelk Netwerk winnen en hoe zetten wij dat in?
-Startkapitaal
-Coaching
-Marketing en Communicatiebegeleiding
-Begeleiding bij het opzetten van de onderneming
-Promotie en Media aandacht

Dus:
Nog Méér Kansen om Donormelk en Begeleiding bij het geven van Borstvoeding op de Kaart te zetten

Zet jouw mening kracht bij en laat jouw stem horen voor alle baby’s die hun eigen stem nog niet kunnen laten horen: Human Milk for Human Babies!!

Meer weten over de Meaningful Profit Award?
http://www.ikbennietalleen.nl/meaningful-profit/award/
Stemmen kan je hier tot 23 juni:
http://www.ikbennietalleen.nl/meaningful-profit/stemmen/

esther mv 4 meiden:
 ik heb gestemd!

mammavanbo:
had al gestemd via de hyve.

Nicole:
ik heb ook gestemd !!!!

dana-dune:
Hier ook gestemd!!  :goei:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie