User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 102
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Chelsea  (gelezen 11771 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Chelsea
« Gepost op: september 15, 2011, 21:11:10 »
Onze lieve schat hebben we vorige week van school moeten halen.....school belde dat ze zo'n last van haar kies had...eerst maar pijnstilling gegeven maar dat hielp niet dus hebben we haar opgehaald.....thuis ging het wel weer
toch maar een dag later de tandarts gebeld...daar konden we maandag heen....chelsea helemaal overstuur want dit was de tandarts zelf en niet Hennie die haar altijd behandeld...en Hennie zit altijd op de boven verdieping en nu moest ze beneden in een behandel kamer....ze werkte redelijk mee....de tandarts schrok enorm...hij zei chelsea moet vreselijk veel pijn hebben want alle vier haar bovenste kiezen zijn ontstoken....ik mocht even mee kijken en bloed en pus liep eruit...ik kon wel janken....ik vond namelijk dat chelsea de laatste paar dagen zo uit haar mond rook...dus moeste ze van mij vaak haar tanden poetsen maar dat komt door de ontsteking
de tandarts heeft meteen een doorverwijzing gemaakt voor de kaak chriurg.....dat onder nacorse de kiezen eruit worden gehaald...ik heb met de tandarts afgesproken dat voor controle en lichte behandelingen chelsea gewoon naar de tandarts blijft gaan....zijn er bijzonderheden daan moeten we naar de kaak chirurg.
marco is vanmorgen voor intake geweest er zijn foto's gemaakt,leuk om te zien je ziet precies waar de kiezen en tanden gaan doorkomen.....de kaak chirurg vroeg aan marco heeft ze soms adhd.....want ze mega druk...medicatie was uitgwerkd...hahha.....we krijgen de datum en uitleg etc over de post....we moeten wel apart naar de anesthesist vanwege haar medicatie....vaak kun je bij ons in het zkh zonder afspraak naar de anesthesist lopen
de ingreep gaat 20 minuten duren maar ze maken er een dagopname van.....hopelijk is ze snel aan de beurt...want anders tast het de rest van haar gebit aan.....
heb zo te doen met onze lieve chelsea

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Chelsea
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2011, 21:25:32 »
De arme griet! Hopelijk zijn jullie er op tijd bij en heeft het geen gevolgen voor de rest van haar gebit.

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Chelsea
« Reactie #2 Gepost op: september 16, 2011, 09:32:34 »
Owww arme meid! Wat is ze toch een bikkel, zo lang doorlopen met die pijn! Hoop dat ze snel aan de beurt is, wat fijn dat het onder narcose kan.. dat ze hier niets van mee hoeft te maken.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chelsea
« Reactie #3 Gepost op: september 16, 2011, 20:26:36 »
Arme kind. Wat moet dat pijn doen.
Hopelijk is ze snel aan de beurt.
 :knuf:



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Chelsea
« Reactie #4 Gepost op: maart 04, 2012, 23:55:22 »
Hey daan.....

Waar ben je en hoe gaat het met de kinderen???? Hoe heeft Chelsea de ingreep ondergaan?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.