User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 103
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: houterig lopen?  (gelezen 6418 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mama van een wolk

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 181
houterig lopen?
« Gepost op: april 08, 2011, 21:01:56 »
Hoi,

Mijn dochter is begin januari erg ziek geweest,hoge koorst met stuipjes en een luchtweginfectie.
Ze heeft toen een kuur gehad en een puf. Een week later kwamen de waterpokken,dus dat zal er ook mee te maken hebben gehad.
Alleen ze begon toen wat raar,houterig te lopen,toen zei de arts dat dat wel weg zou trekken,zoniet na een week dan moest ik terug komen.

Het was inderdaad na een paar dagen weg,alleen nu de afgelopen 2 weken alweer denk ik,loopt ze weer heel houterig. Het is net een oude oma.
Ik dacht in het begin,van nouja ze komt uit bed,ze moet even opstarten,maar dat is het niet meer,het is nu bijna heel de dag.
Er zit ook wel een dag tussen dat het niet zo is,volgens mij,maar het komt nu gewoon steeds meer voor,dat het me ook gewoon gaat opvallen nu.
Ik ben gister bij de dokter geweest en die zei dat er niks aan de hand was,hij heeft naar haar heupen gekeken en gedaan en het was goed.
Mocht het over 2,3 maanden nog zo zijn,dan moet ze kinderfysio. Maar ik heb nu echt zoiets van,moet dit nog 2,3 maanden zo gaan?!
Ze heeft er zelf volgens mij geen last van,al lijkt het me zelf niet echt lekker lopen of klimmen,maar ze heeft geen pijn gelukkig,dan had ik dat wel gemerkt.

Hebben jullie zoiets mee gemaakt? of weten jullie wat het zou kunnen zijn?

Ik doe al lekker met de zwemmen en ze gaat naar de gym,dus ze is wel lekker bezig,je zou denken dat het lekker soepel moet zijn haha.



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:houterig lopen?
« Reactie #1 Gepost op: april 09, 2011, 23:40:48 »
Hai,

Ik heb het bij mijn kinderen niet meegemaakt, maar zo te horen zit het jou niet lekker. Kan je aankomende week niet even langs het CB inloopspreekuur? Wellicht dat zij weten wat de oorzaak of oplossing kan zijn. Zij zien vaker kinderen dan dan een huisarts dat doet.

En anders wellicht eens langs een goede osteopaat? Misschien is er door ziekte iets vast gaan zitten wat dit loopje kan verklaren.

Wat heeft jouw meisje veel voor haar kiezen gehad zeg! Is ze nu wel weer fit en gezond?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline mama van een wolk

  • Peuter
  • ***
  • Berichten: 181
Re:houterig lopen?
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2011, 20:55:14 »
gelukkig is het verder een gezonde en hele vlotte dame.

Ze is erg snel met alles,zo kroop ze met 6 maanden en liep/kroop ze trappen.
Ze kent alle kleuren en telt tot 15,onthoud alles en lees daardoor alle boekjes nu zelf precies na,zoals ik ze 1 keer gelezen heb.dat soort dingen allemaal.
Ze praat goed,hele zinnen en heeft alle tanden en kiezen.
Qua gewicht en lengte zit ze ook altijd goed. Dr curve qua gewicht ging wel iets naar de beneden de laatste keer,maar ze is een stuk gegroeid.
Nu is het ook weer even geleden dat ik geweest ben,eind januari geloof ik,dus het zal inmiddels ook wel weer veranderd zijn.
Toen was 13 kilo en 90 cm geloof ik. (net 2 jaar). Ze zat altijd boven het gemiddelde lijntje.
Dus ondanks die vervelende allergieën doet ze het gelukkig erg goed.

Ik zal het nog even aan kijken en anders loop ik inderdaad ff het CB binnen.

Bedankt,

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:houterig lopen?
« Reactie #3 Gepost op: april 11, 2011, 23:09:39 »
Klinkt goed! Wat een wijs meisje heb je zeg! Wat gaat ze hard!

Volg gewoon je eigen gevoel meis, als jij je zorgen maakt, is er helemaal niets mis mee om het door een ander nogmaals te laten nakijken!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.