User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 124
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: leuk gebracht  (gelezen 35852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline moemie

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 261
  • Geslacht: Vrouw
leuk gebracht
« Gepost op: februari 11, 2007, 20:33:52 »
De informatie over bv in bijzondere gevallen is op deze site heel leuk gebracht. Foto is ook erg lief!!

http://www.viecuri.nl/neonatologie/htm/inleiding.htm

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: leuk gebracht
« Reactie #1 Gepost op: februari 11, 2007, 21:17:28 »
Op zich lieve site.. speels, kleurrijk! Maar zie toch wel een paar dingen die volgens mij niet helemaal kloppen...

Zal hem als je het goed vindt, dadelijk even op de voorpagina plaatsen, denk dat er wel meerdere mensen iets over willen bijdragen. Ik snap namelijk niet dat de kinderen zeker de te vroeggeborenen de moedermelk via de fles krijgen ipv met een cupje. Ik snap ook niet dat ze bij kolven het woordje vaak gebruiken als ze het over 6-8 keer kolven per dag noemen en dat als de voeding op gang is, dat ze dan terug kunnen naar 6-7 keer per dag. Lijkt mij dat ze de klok wel hebben horen luiden, maar niet helemaal weten waar de klepel hangt!

Groetjes Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.