User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 122
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Maartje naar de kinderarts  (gelezen 17431 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Maartje naar de kinderarts
« Gepost op: mei 20, 2010, 18:33:53 »
Hoi iedereen.

Maartje slaapt sinds januari vrij slecht. Toen is ze begonnen met verschillende oorontstekingen en sindsdien gaat het op en neer. In de praktijk slapen we 3 van de 7 nachten vrij goed en de rest prut. nu moesten we wachten tot 8 juni voor de kinderarts en we konden al helemaal niet gelijk door naar de KNO arts. Ook werd ons verteld dat het toch al een hele kluif bij de KNO zou worden, aangezien die niet graag jonge kinderen behandeld.
We waren het zo zat dat we afgelopen maandag maar eens rondgebeld hebben bij verschillende ziekenhuizen en vandaag konden we al terecht bij het ziekenhuis in Meppel (ok een drie kwartier rijden, maarja...)
Martijn is er vandaag geweest en wat een heerlijkheid zeg. Een en al erkenning. Ze vond het ongelooflijk dat we het al zo lang volhielden. Dinsdag kunnen we al voor onderzoek bij de KNO terecht en moeten dan ook weer naar de kinderarts en waarschijnlijk ook nog bloedonderzoek.

he he er gaat nu echt wat gebeuren, wat een opluchting.

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2010, 20:33:45 »
wat fijn dan he als je niet behandeld wordt als overbezorgde ouder!
Gelukkig dat ze je serieus namen en datt er nu iets gaat gebeuren. Succes, ben zeer benieuwd! :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #2 Gepost op: mei 20, 2010, 21:50:24 »
Wat een verademing zeg, dat je verhaal serieus behandeld wordt. Hopelijk kunnen ze snel verlichting brengen, voor Maartje, maar ook voor jullie. Want eens een weekje elke nacht goed slapen zou niet gek zijn, zo te lezen.

Dikke  :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #3 Gepost op: mei 20, 2010, 22:47:34 »
Wat balen dat het zo verschilt per ziekenhuis en dat jullie eigenlijk de verkeerde getroffen hadden! Wat super dat jullie toch zijn gaan rondbellen en nu wel een ziekenhuis gevonden hebben die jullie gevoel erkent en er ook nog eens wat mee gaat doen!

Lieve Anneke, je hebt al zoveel voor je kiezen gekregen dat je dit eigenlijk niet eens zou moeten doen.. vind het knap van je dat je spijkers met koppen hebt geslagen! Hopenlijk binnenkort eindelijk rust voor Maartje (pijn weg) en voor jullie (eindelijk weer beter slapen en meiske weer goed in haar velletje)

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #4 Gepost op: juni 08, 2010, 16:53:01 »
Hey Anneke,

Hoe gaat het nu met Maartje? Hoe is het bij de KNO gegaan? Ook al naar de kinderarts geweest? Zitten jullie nu dik in de molen en heb je het even te druk om bij ons te komen beppen? Doe maar rustig aan hoor, maar wilde je wel even laten weten dat je niet uit onze gedachten bent!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #5 Gepost op: juni 08, 2010, 19:46:51 »
Heel erg lief van je Nynke,

Ja het is hier erg druk en ik heb een nieuw maatje leren kennen en die mail ik ook heelveel. vandaar.
Maar heel fijn dat je er naar vraagt. ik lees wel regelmatig mee, maar minder actief met het schrijven.
ja we zijn geweest, meerdere malen. Oren etc. zijn nu erg rustig, maar ze wordt steeds ziek met van alles en nog wat. En ze slaapt nog steeds niet goed. Alles wordt nu onderzoch, tot nog toe geen verontrustende dingen gevonden. Misscien is het slechte slapen wel gewenning en daar kunnen we zelf wat aan doen natuurlijk. Maar koorts kan geen gewenning zijn, zo zei de kinderarts. We zijn dus nog druk bezig.
In mijn achterhoofd houd ik er rekening mee dat ze dit moet ontgroeien. Niet leuk maar je tijd uitzitten, dus. Ik hoop dat er verder geen nare dingen naar voren komen. Maar dat slapen moet wel beter gaan, want erg veel reserves hebben we niet meer. En anders moeten ze maar kijken naar medicatie voor het slapen.
We zien wel.


Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #6 Gepost op: juni 08, 2010, 20:17:27 »
Hoop dat jullie snel weer lekker mogen slapen. Beterschap voor je kleine meid!

 :knuf: Babette


Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #7 Gepost op: juni 08, 2010, 21:50:54 »
Nog niet helemaal fijn dus. Wel fijn dat ze van de pijn af is, dat ik al heel wat gelukkig.
Hopelijk vinden ze snel iets simpels of nog beter, gaat het vanzelf snel beter.
 :knuf: Natalie



Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #8 Gepost op: juni 09, 2010, 08:01:29 »
Wat balen dat Maartje steeds ziek is! Dan komen jullie geen van allen aan jullie rust toe! Wel fijn dat haar oren nu rustig blijven, maar om nou te kunnen zeggen dat het goed gaat... Waar denken ze dat Maartje al deze ziektes oploopt? Kan het van de virussen komen die de oudsten meenemen naar huis?

Deze winter was een ramp wat ronddolende virussen betreft, maar je zou toch verwachten dat daar nu een beetje een eind aan komt? Zo te horen heeft zij de meeste echt al wel gehad! Op zich niet zo raar dat ze dan slecht slaapt, weet ook niet of een soort van slaaptraining nu zou gaan werken, nu ze nog steeds regelmatig ziek is.

Ik hoop ook dat er geen nare dingen uit naar voren komen en dat het gewoon iets simpels is waar ze snel weer overheen is! Wil je ons een beetje op de hoogte houden?

Dikke :knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #9 Gepost op: juni 09, 2010, 20:00:26 »
Hoi,

nu is ze weer erg aan het hoesten. Gisteren nog bij de ka geweest, maar de longen waren goed oortje was iets rood., Maar dat vond hij niet raar met die verkoudheid. Nu wachten ze op de bloedgegevens van het zieknhuis in Meppel. Maar ze gaat wel meer hoesten en begint ook weer verhoging te krijgen (37,8) Ik denk dat ik het maar ga opschrijven met data dat ze weer wat zieker is, ik onthoud het gewoon niet meer.

Verder is ze wel erg lief en ondeugend. Ze loopt als een gek en begint en is heerlijk aan het brabbelen.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #10 Gepost op: juni 10, 2010, 00:01:24 »
Hey Anneke,

Het hoesten is drama, hier ook net dat virus binnen gekregen! Fijn dat de oortjes zich goed gedragen! Opschrijven is slim, je kan het niet allemaal onthouden!

Lopen en brabbelen, dat is ontzettend gaaf om weer eens mee te maken!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline dana-dune

  • Global Moderator
  • ****
  • Berichten: 2.718
  • Geslacht: Vrouw
  • TROTSE MAMA VAN DANA-DUNE, EN BODI-SKY
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #11 Gepost op: juni 10, 2010, 08:33:46 »
Beterschap voor je kleine meid Anneke!!

  :knuf: :knuf:

Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #12 Gepost op: juni 10, 2010, 09:42:21 »
Sterkte ermee Anneke! Hopelijk is er gauw een oplossing. :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #13 Gepost op: juni 13, 2010, 12:46:37 »
Sterkte met maartje en ik hoop dat je iets wijzer wordt en dat het makkelijk op te lossen is
 :knuf:  :knuf:

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maartje naar de kinderarts
« Reactie #14 Gepost op: augustus 17, 2010, 16:08:02 »
We zijn gisteren weer terug geweest naar de ka. Ze blijft toch veel last houden van KNO kwalen. Dus er is bloed gprikt en een rontgen van het hoofd gemaakt en nu moeten we 2 weken wachten en dan horen we of ze door gaat naar de kno arts (waarschijnlijk wel).

BVerder doet ze ht best goed, behalve dan dat ze heel vaak ziek is. Ze was zondag heel hard gevallen van het trappetje van de glijbaan en de linkerkant van haar gezicht zit onder de schaafwonden, het wurm. Maar ze heeft er nu geen last meer van, maar we moeten er niet aankomen. Het ziet er heel indrukwekkend uit.

Groetjes anneke