User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 96
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Pfffff alweer koorts !!!!  (gelezen 5018 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Pfffff alweer koorts !!!!
« Gepost op: februari 17, 2007, 18:59:40 »
Hoi allemaal,

Floor heeft nu alweer koorts, dit is nu voor de 3e keer in korte tijd, de 1e 2 keer is het oon combi gewwest met verkoudheid, maar nu weet ik het niet.
Mijn man haalde haar vanmiddag uit bed en ik gaf haar de fles en voelde aan haar hoofdje dat ze koorts had en inderdaad 39,2, toen ze net naar bed ging toen was het 39,5, met een paracetamol in bed gelegd.

Ze is al een paar dagen erg jengelig en wil alleen maar bij mij zijn, kan nog niets ontdekken dat er tandjes aan zitten te komen, zou dan om de bovenste moeten gaan, beneden heeft ze er al 2.

Nu maar weer goed in de gaten houden, hebben meer kindjes wel eens zo vaker koorts achter elkaar ??? Met zo'n hoge temp is ze trouwens nog nooit naar bed gegaan of heeft ze nooit gehad, straks voor ik ga slapen misschien nog wat melk geven zodat ze wat extra vocht krijgt.

Groetjes Nicole


Offline mamatotje

  • Dreumes
  • **
  • Berichten: 94
Re: Pfffff alweer koorts !!!!
« Reactie #1 Gepost op: februari 17, 2007, 19:10:01 »
Ja hoor, hier is het regelmatig bal!! Kylian zit nu ook alweer 3 dagen tegen de 40 graden. :(

Hoorde laatst van de KA dat 14 keer per jaar acceptabel is de eerste 2-3 jaar.


Offline moemie

  • Mama
  • ****
  • Berichten: 261
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pfffff alweer koorts !!!!
« Reactie #2 Gepost op: februari 17, 2007, 22:00:19 »
eigenlijk weet ik ook niet beter als dat ze heel vaak "zomaar" koorts kunnen hebben en dat het ook zo weer weg kan zijn. Bij Run tempte ik vaker en ook als hij gewoon over kwam en lekker vrolijk aan het spelen was had hij wel eens tegen de 40graden koorts. Heel vreemd allemaal.
Maar ik hoor het bij mijn collega's ook altijd dus daarom heb ik er nooit actie voor ondernomen.
« Laatst bewerkt op: maart 05, 2007, 10:19:16 door moemie »