User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 85
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Sofie  (gelezen 110607 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Sofie
« Reactie #330 Gepost op: juli 22, 2011, 07:51:20 »
Balen dat ze die medicatie zo lang nog nodig heeft! Het liefst laten we ze opgroeien zonder medicijnen. Maar als ze dan minder ziek is, is het de beste keuze toch?

Voor ons als ouders is het echter wel behoorlijk slikken, nog drie jaar... dat is nog best lang en dan ook nog horen dat ze nog geen zekerheid kunnen geven of het over gaat. Niet zo vreemd dat je hier tijd voor nodig had en hebt hoor Antoinette!!! Doe rustig aan, je gezin (en dus JIJ) gaat voor!

 :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Sofie
« Reactie #331 Gepost op: juli 22, 2011, 21:49:48 »
Ai, nog drie jaar en geen garantie. Heel veel sterkte!!! Fijn dat je zoveel positieve energie krijgt van jullie webwinkel.

 :knuf: Babette



Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sofie
« Reactie #332 Gepost op: juli 22, 2011, 22:55:01 »
 :knuf:



Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Sofie
« Reactie #333 Gepost op: juli 30, 2011, 22:24:37 »
Heftig,snap ik helemaal.
maar best kans door de onderhoudsantibiotica dat haar een heleboel ellende bespaart blijft,zoals opnamens etc
Fijn dat de artsen zo goed en direct handelen,was bij wouter wel anders.
Er is een groep die geboren wordt met een laag afweer,en er is een groep die geboren is met een traag rijpend afweersysteem,die in de loop van tijd steeds gaat stijgen.
Bij wouter weten we na 4 jaar en zoveel opnamens nog nie tot welke groep hij behoort,maar we zijn blij dat we in het wkz in utrecht terecht zijngekomen bij een immunoloog,ook wouter heeft kno problemen,misschien een tip kijk eens bij stichtng afweerstoornissen zit ook een forum bij,ben ik vaak te vinden,want ook al gaat het nu redelijk met wouter wij ondervinden elke dag hinder van zijn gekwakkel.
sterkte met alles enne het een plekje geven ik dacht dat ik dat wel had gedaan,maar als mijn mannetje dan weer in het zkh ligt denk ik weer,ik kan hier niet aan wennen en het idee dat het misschien nooit meer over gaat

Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sofie
« Reactie #334 Gepost op: juni 26, 2013, 20:53:38 »
We zijn in Radbout nijmegen geweest. Niet alleen de Igg 2 is niet goed (afweer op de luchtwegen/KNO) Maar ze heeft ook geen MBL. http://nl.wikipedia.org/wiki/Mannosebindend_lectine
10% van de bevolking heeft dit niet, normaal heb je hier ook geen last van, maar als je weerstand al minder is, helpt dit niet mee. Voorlopig nog onderhouds AB dus en doorgaan hoe we bezig zijn. Want de rest pakken we goed op! Fijn om te horen.

Over een half jaar terug voor controle en dan zien we wel weer.

groetjes,

Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Sofie
« Reactie #335 Gepost op: juni 27, 2013, 22:12:48 »
Dat is zeker een opsteker!
 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Sofie
« Reactie #336 Gepost op: augustus 15, 2013, 10:08:12 »
poeh, dat is geen makkelijke tekst om door te lezen, heb je ook nog van de arts in jipenjanneketaal gehoord wat dat inhoudt? Of wat het precies voor gevolgen heeft?

Dat jullie het goed doen, is fijn om te horen van de artsen!!!!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.