User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 74
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Veerle  (gelezen 119043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Veerle
« Reactie #435 Gepost op: september 15, 2011, 20:41:41 »
He Daan, hoop dat ze nu eindelijk eens de oorzaak gaan vinden van die blaasontsteking, die plagen haar veel te vaak.
Fijn dat Veerle het leuk vindt in de special care groep. En paardrijden, leuk! Vind ze het ook leuk?

 :knuf: Babette


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Veerle
« Reactie #436 Gepost op: september 15, 2011, 20:47:22 »
Babette ze is helemaal gek van paarden zondag mag ze weer,drie uurtjes 1 op 1 aandacht van haar begeleidster en penny de pny en X een zwarte hengst daar mag ze zondag op rijden en verzorgen

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Veerle
« Reactie #437 Gepost op: september 15, 2011, 21:14:53 »
Stoer hoor, zondag op het grote paard! Geweldig dat ze het zo leuk vind, zal haar zelfvertrouwen zeker goed doen.

 :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Veerle
« Reactie #438 Gepost op: september 16, 2011, 09:41:10 »
Paardentherapie, wat fantastisch dat ze dat mag doen! Ik heb gelezen, gehoord en gemerkt dat het contact met paarden wonderen verricht!

Laat ze maar goed zoeken naar de oorzaak van die blaasontstekingen! Dat moet toch een keer stoppen... urinebuis is ondertussen al wat langer, dat hoort toch al wat verschil te maken?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.