User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 92
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Veerle  (gelezen 119051 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #60 Gepost op: januari 05, 2009, 21:43:09 »
Ach Daan, wat een naar begin van het nieuwe jaar! Heel veel beterschap voor je meisje!

 :knuf:
Babette


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #61 Gepost op: januari 06, 2009, 13:11:32 »
Veerle heeft een goede nacht gehad en haar koorts is gezakt,ze heeft tot nu toe 2 glazen drinken gehad en het gaat niet hard maar alles wat er nu inkomt is mooi meegenomen.
ik heb het idee dat het bij veerle de goede kant op gaat

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #62 Gepost op: januari 06, 2009, 13:18:29 »
Ook dat is positief nieuws, nou Wouter nog!

 :knuf:
Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #63 Gepost op: januari 06, 2009, 13:26:00 »
Fijn, dat scheelt je iig al één zorg! Twee glazen op een ochtend, klinkt niet verkeerd! Vanmiddag nog een stel, misschien nog een waterijsje of wat bouillon tussendoor... en haar lijfje kan bezig om alle afvalstoffen weg te spoelen!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #64 Gepost op: januari 06, 2009, 21:30:59 »
met veerle gaat het wat beter,ze eet waterijsjes en kiwi's,ze drinkt wat meer zo'n 5 glazen op een dag dus het plassen doet ook minder pijn.
de koorts zakt goed,en ze heeft vanochtend zitten verven aan tafel en krijgt weer wat meer babbels.
dus dat is wel positief,ze moet nog tot en met het weekend haar nieuwe medicijn gebruiken,het zkh had naar de huisarts gebeld dat de kuur die ze nu kreeg beter was ze konden verder niks afwijkends vinden in haar urine

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #65 Gepost op: januari 08, 2009, 08:06:43 »
Veerle gaat vanmiddag weer naar school,ze is er doorheen en wordt het aardig zat thuis en ik ook,ze gedraagt zich net als een prinses thuis.
ze moet nog wel antibiotica gebruiken tot en met zondag,de uitslag van het ziekenhuis was binnen en ze konden verder niks vinden en de kuur die ze nu gebruikt was prima voor haar bacterie

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #66 Gepost op: januari 08, 2009, 09:17:19 »
Hihi da's vaak het teken dat het beter gaat.... prins of prinsesgedrag! Geniet van je betrekkelijke rust vanmiddag.... al is deze maand al met al niet rustig te noemen.

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Yvonne

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 651
Re: Veerle
« Reactie #67 Gepost op: januari 08, 2009, 20:05:18 »
Fijn om te lezen dat Veerle weer is opgeknapt. Hopelijk nu Wouter ook snel.....

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #68 Gepost op: januari 09, 2009, 08:36:39 »
Kleine meisjes worden groot,veerle is vandaag voor het eerst alleen naar school gegaan,we wonen er 1 minuut lopen vandaan dus ik ben meeglopen tot ze aan de overkant van de weg was,kus geven nog even zwaaien en weg is mijn meisje.
En weer heb ik 1 van mijn kindjes een beetje losgelaten,maar jeetje wat gaat het hard

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #69 Gepost op: januari 09, 2009, 08:54:35 »
Het gaat vlug he Daan. Soms zou je ze gewoon nog een dag klein willen hebben en als baby ronddragen en dicht tegen je aan beschermen tegen de wereld. Helaas kan dat niet meer.

Ik kwam ooit deze tekst tegen:
opvoeden is met pijn loslaten wat je met liefde weer omarmt!

En ik kan niets anders dan het hier mee eens zijn.

 :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #70 Gepost op: januari 13, 2009, 09:04:28 »
Vandaag met veerle naar het umc in utrecht,marco werkt vanmorgen en komt dan naar huis even omkleden en opweg naar utrecht.
Veerle is nu naar school en wouter en chelsea gaan naar de buurvrouw.
wordt vervolgd

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #71 Gepost op: januari 13, 2009, 09:18:12 »
Heel veel succes vandaag!!!! Hoop dat je in Utrecht wel tot ze kan doordringen en dat ze beter luisteren naar je!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #72 Gepost op: januari 13, 2009, 10:07:40 »
Succes vandaag Daan!

 :knuf:
Babette


Offline Yvonne

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 651
Re: Veerle
« Reactie #73 Gepost op: januari 13, 2009, 21:32:29 »
Hey Daan, ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is vandaag!!
 :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #74 Gepost op: januari 13, 2009, 22:44:25 »
Sorry ik kwam er niet eerder aan toe om even een verslag uit te brengen,want we zijn 2 uur lang in het umc geweest dus voor we thuis kwamen na een paar files natuurlijk was het al aardig laat.
Veerle wordt binnenkort weer opgenomen voor 1 nacht en een dag,ze gaan dan kijken of veerle met het slapen wel genoeg zuurstof binnen krijgt.
Verder zijn we heel goed geholpen de kinderarts toonde veel begrip een geweldige vrouw super,ze denkt zelf aan een aantal dingen waaronder een allergie......hier dus wel nynke,halleluja.
Veerle heeft eczeem dit kon ze meteen al zien,ik voelde me al weer een ontaarde moeder dat me dit niet is opgevallen,het gewicht en de lengte kwam in verhouding niet goed overeen.
Het grappige is dat ze via de computer kon zien dat veerle ongeveer 1,80cm wordt een lange meid dus.
Ze is nu 116cm en weegt 21kilo.
Helaas moest veerle ook bloedprikken...ik dacht al gaan we weer,10 buisjes en waarrempel ook op allergie,ik kon haar wel kussen.
Ze zei als ik alles op een rij zet allergie bij marco,wouter met al die problemen,wil ik veerle ook testen op allergie.
Vrijdag horen we in zwolle wanneer veerle wordt opgenomen,als het zuurstofgehalte niet goed is worden waarschijnlijk haar neusamandelen geknipt.
26 januari krijgen we de uitslagen van het bloedonderzoek,wat een verschil met het sophia in zwolle