User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 90
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Veerle  (gelezen 119047 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #75 Gepost op: januari 13, 2009, 22:48:31 »
O,ja morgen dag drie van de ziekenhuis week.
Morgen naar het sophia in zwolle voor de pyschologische onderzoeken.
Ik moet er om 09.00uur zijn en het duurt tot 11.00uur,dus als jullie weer aan ons willen denken,dat geeft de burger weer moed.
Ik ben het zo zat aan het worden,donderdag moet ik zelf naar de pyscholoog en daarna naar het mkd,daar komt de kinderarts voor chelsea,vrijdag mogen wouter en veerle weer naar het sophia in zwolle.
En ben ik al aan het door draaien???? nee geen tijd voor

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #76 Gepost op: januari 13, 2009, 23:54:21 »
Wat fijn om te horen dat ze in UMC verder willen kijken en zelf al met initiatieven komt!!!! Geeft een goed gevoel! Hoop dat ze ook weet dat het niet altijd in het bloed aan te tonen is, maar ben al blij met dat ze er zelf mee komt!!!!

Hopelijk komt er binnenkort een einde aan alle drukte en pakt het UMC goed door!!!!

:knuf: en hopelijk slaap lekker!

Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #77 Gepost op: januari 14, 2009, 08:29:04 »
Wat fijn Daan, dat je zorgen wel gehoord worden in het UMC! En dat ze op basis van je verhaal mbt Marco en Wouter ook bij Veerle gaan checken op allergie.

Succes vandaag met de psychologische testen en nog even volhouden. Voor je het weet is deze week weer achter de rug.

Ik denk aan jullie
 :knuf:
Babette



Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re: Veerle
« Reactie #78 Gepost op: januari 14, 2009, 10:23:16 »
Phoe idd geen tijd om door te draaien...wat een week zeg!

Maar wat ontzettend fijn dat ze bij het UMC wel verder gaan kijken en ook Veerle ook op allergie wordt getest.
Je bent geen ontaarde moeder hoor! (of ik ben het ook  :lekker:) Heb met Kyan ook dat ik echt af en toe dingen niet zag.
Dacht ik dat manderijnen wel goed ging wijst Nynke me erop dat zijn wangen wel erg onrustig zijn en waar zou die koorts van komen? Ach ja...zo zitten we er soms gewoon ook te dicht op of hebben al zoveel ziekte mee gemaakt dat we af en toe iets over het hoofd zien.

Dikke knuf enne denk nu aan jullie, zo dichtbij het Sofia en daar zitten jullie nu...

succes!
 :knuf: :knuf: :knuf:
Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #79 Gepost op: januari 14, 2009, 11:29:29 »
Nou als het goed is ben je voor vandaag weer even klaar meis! Probeer een beetje rust te pakken je hebt het verdiend :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #80 Gepost op: januari 14, 2009, 12:01:42 »
Daan, gaat ie nog? Even lekker bijkomen vandaag hoor. Heb je nodig.

 :knuf: :knuf:
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #81 Gepost op: januari 14, 2009, 12:25:20 »
Zo weer terug uit het ziekenhuis,de onderzoeken duurden zo'n 1,5 uur,dus ik ben het wel weer zat voor vandaag.
Veerle vond het allemaal prima,het was goed gegaan zei de kinder pyscholoog natuurlijk moeten we weer 2 weken wachten op de uitslagen,veerle heeft daarna heerlijk een ijsje gegeten dat had ze wel verdiend vond ik.
Op naar vrijdag

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #82 Gepost op: januari 14, 2009, 12:35:59 »
Fijn dat het vanochtend goed verlopen is. Je bent er voor nu weer even vanaf. Even lekker bijtanken voor vrijdag, he?

 :knuf:
Babette


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #83 Gepost op: januari 14, 2009, 12:48:46 »
Helaas moet ik morgen zelf naar de pyscholoog en moet ik 's middags naar het mkd van chelsea want dan heb ik een gesprek met de kinderarts

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #84 Gepost op: januari 14, 2009, 13:37:06 »
Hmm, so much for peace and quiet... Na deze week is het voorlopig wel weer wat rustiger toch? Nog even volhouden dus. Succes morgen bij de psycholoog en het mkd.

 :knuf:
Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #85 Gepost op: januari 14, 2009, 17:43:40 »
Nog even doorbijten Daan!!!! Goed om te horen dat Veerle het allemaal prima vond! Nu wel moe zeker? Anne mag volgende week donderdag nog een keertje naar orthopedagoog... gelukkig dan maar ca 45 minuten ipv twee uur...

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #86 Gepost op: januari 14, 2009, 20:39:07 »
Nynke,succes alvast dan voor volgende week,maar ik spreek je voor die tijd nog wel even.
Ik heb zalf gekregen van de huisarts voor veerle die kan ik morgen ophalen bij de apotheek.
Veerle is wel moe van vandaag en gister,maar vind het niet erg dat ze weer moet slapen in het ziekenhuis.
Ze ondergaat het allemaal erg goed vind ik

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #87 Gepost op: januari 14, 2009, 21:03:11 »
Scheelt ook ontzettend met hoe jullie er mee omgaan! Dat helpt de kinderen ook bij het accepteren van het geheel en zich er ook niet zo druk om maken... hoort bijna bij het dagelijkse leven.

Vind het wel goed dat ze haar zuurstofgehalte eens even goed gaan bekijken! Hebben ze dat toen in het Sofia niet gedaan? Veel staat of valt met hoe goed je 's nachts slaapt.... en een soort van zuurstoftekort zou best kunnen...

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #88 Gepost op: januari 16, 2009, 09:04:25 »
Veerle vanmiddag ook naar het sophia in zwolle,horen we ook wanneer veerle wordt opgenomen ik hoop zo snel mogelijk

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #89 Gepost op: januari 16, 2009, 09:06:42 »
Mag zuurstofgehalte dan in Zwolle gecontroleerd worden? Scheelt een berg reistijd!

Sterkte vanmiddag meis, ben in gedachten bij je!!!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.