User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 143
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Veerle  (gelezen 119064 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #90 Gepost op: januari 16, 2009, 09:36:22 »
Succes vanmiddag, Daan...

 :knuf:
Babette


Offline Nicole

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.606
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #91 Gepost op: januari 16, 2009, 10:47:37 »
Succes vanmiddag met Veerle, weer een drukke dag voor jullie !!!!

Denk aan jullie !!!

 :knuf: Nicole


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #92 Gepost op: januari 17, 2009, 11:29:01 »
Veerle wordt volgende week opgenomen in het sophia in zwolle,de kinderarts was wel heel erg geintresseerd in wat er gebeurt was in utrecht,veerle haar nieren worden waarschijnlijk ook nog nagekeken als ze wordt opgenomen,ze wordt dan wel weer geprikt veerle hoorde dit en begon meteen te huilen en ging onder de tsoel van mijn vader zitten dus dat wordt nog wat volgende week

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #93 Gepost op: januari 17, 2009, 11:40:45 »
Snapt de kinderarts nu wel dat je naar andere arts bent geweest? Snapt ze dat zij sommige dingen over het hoofd heeft gezien?

Het prikken komt wel goed, zal ook nog wel iets meegekregen hebben van het prikken bij Wouter en hoe je er daarna aan toe was.... rustig aan!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Yvonne

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 651
Re: Veerle
« Reactie #94 Gepost op: januari 17, 2009, 14:38:57 »
Weer spannend voor Veerle en voor jullie!! Kan me voorstellen dat ze het allemaal eng vindt. Maar inderdaad helpt het wat Nynke zegt om zelf zo rustig mogelijk te blijven. Dan is het voor haar ook makkelijker.

 :knuf:

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #95 Gepost op: januari 17, 2009, 16:41:30 »
Ach arme Veerle, zo bang voor de prikjes. Dat is ook helemaal niet leuk. Ik hoop dat het mee valt bij haar. Mag een van jullie bij haar blijven als ze is opgenomen?

 :knuf:


Offline esther mv 4 meiden

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 5.755
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #96 Gepost op: januari 17, 2009, 21:50:45 »
Arme kind. Er gebeurt ook zoveel in de leventjes van de kids. Sterkte en een dikke  :knuf:

Loeka 04-04-'00, Mara 21-01-'04, Ilana 22-08-'06 en Fenna 03-03-'09

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #97 Gepost op: januari 20, 2009, 12:53:22 »
Daarom ben ik dus het vertrouwen kwijt in het sophia,ze zouden gister bellen voor de opname van veerle blijf je de hele dag thuis in de buurt van de telefoon bellen ze niet.
Ggrrr.....dus ik hoop dat ze vandaag bellen en anders er zelf maar weer achter aan,zo ging het in oktober ook toen waren ze het dossier van veerle kwijt

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #98 Gepost op: januari 20, 2009, 16:05:48 »
pfffft daar krijg je toch de pip van? Er kan altijd wel wat tussen komen... maar dan nog, een telefonisch consult zetten ze normaal ook in de agenda, waarom dit dan niet?

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #99 Gepost op: januari 20, 2009, 16:12:57 »
Daan.... ik lees net in ander topic dat Veerle zo snurkt... zijn haar amandelen er al uit? Anne deed dat ook zo verschrikkelijk en was ook altijd moe.... Misschien nog even meenemen met de volgende controle?

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #100 Gepost op: januari 20, 2009, 16:36:52 »
Nynke wat ben je toch geniaal,de arts in utrecht wil dat ook na checken en ook de nieren van veerle vanwege het weinig drinken en weinig plassen.

Ik heb net het sophia gebeld en nee hoor ze wisten van niks,ik boos boos,laat maar ik ga wel naar utrecht,de secretaresse nog even nagevraagd,nou mevrouw het is goed dat u even belde,want er is nog niks geregeld,we worden morgen terug gebeld.

marco pissig sorry hoor is dit zo moeilijk

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #101 Gepost op: januari 20, 2009, 18:27:54 »
Hmm dit geeft je erg weinig vertrouwen in het ziekenhuis... nou worden overal natuurlijk wel foutjes gemaakt (het blijven mensen tenslotte) maar dit gebeurt hier nou net ff te vaak.

Boos zijn mag! Is compleet normale emotie! Het gaat wel om jullie kinderen, je weet dat je één van de vele ouders/patiënten bent, maar zo met de neus op de feiten gedrukt worden... zou een non zelfs pissig maken (ehm... geloof ik dan, ben geen non)
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #102 Gepost op: januari 21, 2009, 12:32:17 »
Balen balen,veerle is ziek heeft koorts ontzettend last van haar oren en hoofdpijn,dus die ligt onder haar dekbed op de bank,ik heb het ook steeds koud dus ik zit onder het dekbed van chelsea.
Ik hoop dat het virus mij niet te pakken krijgt ik heb er gewoon geen tijd voor.
vanuit een ziekenboeg

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #103 Gepost op: januari 21, 2009, 12:40:01 »
Jakkes beterschap voor jullie beiden! Hoop dat Wouter ervan verschoond blijft en dat jij alleen dit staartje krijgt, dus alleen ff koud...

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #104 Gepost op: januari 21, 2009, 19:00:38 »
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en naar het sophia gebeld,veerle wordt morgenavond opgenomen en blijft daar een nacht slapen,vrijdag wordt ze om 06.30uur geprikt.
Dus we hebben net alvast een tas gepakt en wat dingen ingepakt,veerle heeft al wat knuffels klaar gezet en ziet er volgens mij niet echt tegenop.
Wordt vervolgd dus