User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 59
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Veerle  (gelezen 119049 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #30 Gepost op: oktober 16, 2008, 21:02:15 »
He jakkes Daan, kan je er nog net bij hebben.... maarja, dan maar eerst goed uitzieken en zorgen dat weerstand weer even wat beter wordt!!! Misschien een geluk bij een ongeluk?

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #31 Gepost op: oktober 20, 2008, 17:34:19 »
Veerle wordt 28 oktober opgenomen in het sophia in zwolle,dus we zijn druk aan het regelen etc spannend hoor

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #32 Gepost op: oktober 28, 2008, 22:21:16 »
Veerle is vandaag opgenomen in het zkh,heftig hoor om haar daar achter te laten ze ligt samen met een jongen op een kamer en die komt uit het zelfde dorp dat is wel leuk voor haar.
Ze heeft al fysio gehad en haar gewrichten zijn te soepel ze moet teveel spanning zetten op haar spieren  dit kan haar teveel energie kosten.
De pyscholoog is ook al geweest en donderdag wordt ze geobserveerd tijdens het spelen,verder heeft ze een dag programma en kan ze naar de speelkamer.
De kinderarts is ook al geweest en wil verdere onderzoeken doen als ze wat meer aanknopingspunten hebben.
Gelukkig ben ik de hele dag welkom en morgen avond gaan chelsea en wouter ook even mee.
tot zover veerle haar avontuur

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #33 Gepost op: oktober 28, 2008, 23:43:13 »
Idd heftig Daan! Altijd moeilijk om je kind achter te laten in zo'n ziekenhuis! Wel fijn dat ze een jongen al kent. Ook al teveel soepelheid in gewrichten... bah! Doet me denken aan Anne..

Hoop dat ze veel kunnen halen uit die onderzoeken!!!

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #34 Gepost op: oktober 29, 2008, 08:01:43 »
 :zucht: Jurriën heeft ook teveel soepelheid in zijn gewrichten. Een poosje was dat echt een probleem want de gewrichten ontwrichten steeds. Vooral in de ellebogen. Dus als ze haar arm niet meer recht kan krijgen, laat dan de elleboog checken.

Sterkte Daan! mocht je niet bij haar overnachten?
Zal ook wel moeilijk zijn om met de rest van je gezin te combineren.

(Hoe is het met Chelsea? Kan ze dit verwerken? Zusje weg?)

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #35 Gepost op: oktober 29, 2008, 08:48:07 »
Sterkte, Daan, lijkt me geen fijne situatie, nee, je dochter achter moeten laten in het ziekenhuis. Hopelijk leiden de onderzoeken tot een goede uitkomst, iets waar jullie verder mee kunnen!

 :knuf:
Babette


Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #36 Gepost op: oktober 29, 2008, 16:57:31 »
Daan, heel veel sterkte!!!

 :knuf: :knuf: :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #37 Gepost op: oktober 29, 2008, 21:42:21 »
Vandaag een rot dag gehad ze hadden in het zkh zonder overleg met veerle en mij haar tut afgepakt omdat dat niet kon voor een meisje van 6,veerle helemaal overstuur ik ook.
Ik was in staat om me spullen te pakken en naar huis te gaan,gelukkig een goed gesprek gehad ze hebben ook hun excusses aangeboden hadden ze niet zo mogen doen,en ik heb nu voor tut een bedje gemaakt dat veerle haar tut mag wakker maken als ze zelf ook in bed ligt om te kroelen of te slapen.
Veerle is haar vertrouwen meteen kwijt in de zusters,dus het koste veel moeite om naar huis te gaan voor mij.
Chelsea was mee vanavond en voor haar waren dat teveel prikkels dus chelsea gaat voorlopig niet meer mee en voor veerle was dit ook niet fijn want chelsea mocht met mama mee en veerle niet.
morgen ga ik met veerle lekker een ijsje eten in het restaurant en hoop ik op een rustige dag.
ze krijgt morgen een pyscholoog die met haar gaat spelen en weer fysio ben benieuwd of ze mee gaat met haar want die zuster pakte vanmorgen haar tut af.
Gelukkig komen opa en oma elke dag langs....arme veerle.
En weer breekt je moeder hart

Offline kirstenmv4

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 3.577
  • Geslacht: Vrouw
  • kiekeboe
Re: Veerle
« Reactie #38 Gepost op: oktober 29, 2008, 21:50:06 »
Jeetje Daan wat een verhaal het zit je echt niet mee zeg. Wat een stomme zuster om zomaar die tut af te pakken zonder overleg naar mijn mening is dat niet haar taak om te zeggen jij ben 6 dus jij mag geen tut meer. Dat is aan jullie als ouder om te zeggen nu word het tijd dat je je tut weg gaat doen en zolang jullie dat niet vinden heeft zo;n verpleegster daar niks mee te maken en wat je al schreef Veerle is meteen het vertrouwen in de zusters kwijt en dat is erg jammer want dat is juist zo belangrijk dat ze die vertrouwd.
Ga idd morgen haar maar ff lekker verwennen met een moeder dochter moment zal haar goed doen want ik snap best dat het niet leuk is voor Veerle dat haar zusje wel mee naar huis mag en zij niet.

Ik wens je alle sterkte van de wereld toe en zal aan je denken :knuf:

Liefs Kirsten :)

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re: Veerle
« Reactie #39 Gepost op: oktober 29, 2008, 21:57:17 »
He Daan, je krijgt nogal wat voor je kiezen zo, zeg. Wilde je heel veel succes wensen met Veerle in het ziekenhuis en Wouter die niet lekker is. Wat vervelend, dat gedoe met die tut. Niet echt goed doordacht van die zuster, bij zo´n meiske wat alleen in het ziekenhuis ligt...

 Heel veel  :knuf: Babette


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #40 Gepost op: oktober 29, 2008, 23:47:51 »
Oi Daan,

Dat ze vinden dat de tut niet meer hoort, is tot daar aan toe, maar zij weten ook dat je bij een ziekenhuisopname niet zulke drastische veranderingen moet gaan doorvoeren. Gatver, dat ze dat zo maar doen!!! Is toch van den zotte! Hoop dat ze snel wel weer vertrouwen krijgt... en het voor jou dus ook fijner wordt...

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anouschka

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.197
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #41 Gepost op: oktober 29, 2008, 23:57:14 »
He bah Daan!
Hoe krijgen ze het weer verzonnen om een meisje haar tut af te pakken dat al zoveel "rare" dingen moet en dan nog zonder mama ook.
 :bonk: van zo'n zuster zeg.
Hopelijk morgen een goeie positieve dag! Ik zal aan je denken!
 :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re: Veerle
« Reactie #42 Gepost op: november 19, 2008, 07:36:43 »
Veerle is ook weer ziek begon met hoofdpijn daarna kreeg ze koorts en begon met hoesten vannacht gespuugd door het erge hoesten,dus ze gaat vandaag niet naar school maar lekker naar de oppas.
Ze moet in jan terug naar de kinderarts,Caroline van pactum kende nog een gezin met een kind wat extreem moe was ze ging uitzoeken wat daar achter zat er is daar wel een ziekte beeld uitgekomen.
School heeft formulieren ingevuld voor het zkh en heeft kenbaar gemaakt dat ze zich ernstige zorgen maken.
De schoolarts heeft nog contact met mijn moeder gehad en neemt binnenkort contact met mij op.
We hebben toch het vermoeden dat er wel iets medisch aan de hand is dus we wachten nog even af

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Veerle
« Reactie #43 Gepost op: november 19, 2008, 08:54:18 »
Hey Daan,

Lijkt me ook niet psychisch bij een meiske van Veerle's leeftijd! Laat ze maar goed zoeken, dat zij het nog niet herkennen alszijnde een "ziekte" betekent niet dat het het niet is! Fijn dat school zo meeleeft met jullie en wel de ernst er van inzien!!!

Je boft met jullie school! (en met je moeder natuurlijk!)

:knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Marloes V.I.P.

  • Superplusmama
  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.366
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veerle
« Reactie #44 Gepost op: november 19, 2008, 08:58:42 »
Jeetje zeg Daan, wat sneu dat Veerle nu ook ziek is. het zit jullie echt niet mee zeg.

Heel veel beterschap voor jullie allemaal!

 :knuf: