User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 131
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wouter vervolg  (gelezen 117498 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #105 Gepost op: januari 10, 2010, 14:44:09 »
Wat een nacht zeg,zo sneu voor mijn mannetje,hij begon om 23.00uur met spugen en hield pas om 05.00uur weer op,het ging achter elkaar door.
Ik had hem bij mij in bed gelegd,ik vertrouw dat nooit zo spugen als ze in bed liggen,op het laatst was het puur gal.
Hij heeft koorts en oog helemaal niet fit,dus ik ga morgen een afspraak maken,ik ben blij dt ik nu een dagboekje bij houdt.
want marco en ik zijn super blij dat wouter weinig luchtweg problemen heeft nu maar verder gaat het nog helemaal niet zo goed,en dat is nu makkelijker toonbaarmet zo'n dagboekje

Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #106 Gepost op: januari 11, 2010, 10:19:43 »
He bah, dat is echt heel erg naar zeg. Zo ziek dat hij kan zijn. Is het een virus denk je? Hebben jullie of een van je andere kinderen het niet gekregen? Arme arme Wouter toch. Hoe gaat het nu met jullie? Heb je nog een afspraak kunnen maken? Heel veel beterschap in ieder geval.

 :knuf: :knuf:
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #107 Gepost op: januari 11, 2010, 13:35:33 »
Poeh da's lang zeg! De hele nacht zo beroerd, jullie zullen wel gesloopt zijn! Hoe ging het vannacht met wouter? Hoop dat je vlot terecht kan met hem, zoveel reserves heeft hij al niet, spugen kost hem weer zoveel...

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #108 Gepost op: januari 11, 2010, 17:06:26 »
Hoi Daan,

Hoe is het nu met Wouter en het spugen? En jullie zelf, misschien nog een beetje bij kunnen slapen?
Nu ik duim voor een goede nacht voor jullie vannacht.

 :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #109 Gepost op: januari 11, 2010, 18:16:21 »
Morgen naar de huisarts,en we hebben vandaag met het wkz gebeld,morgen belt onze eigen immunoloog ons terug,
Ik heb wel de dienstdoende immunoloog gesproken,het was geen speod geval maar vond het wel noodzakelijk dat er snel iets moest gebeuren.
Vandaag werd wouter pas om 07.30uur wakker heeft de hele dag weer niks gegeten en heeft 'smiddags 4uur lang geslapen.
De huisarts zal morgen ook wel niet veel kunnen doen anders stuurt ze maar door naar het zkh in harderwijk,als je het zo zwart op wit ziet staan in het dagboekje is het echt bar en bar weinig wat hij binnen krijgt

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #110 Gepost op: januari 11, 2010, 18:49:43 »
och meis wat een zorgen weer.

Denk aan jullie!!
Knuf Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #111 Gepost op: januari 12, 2010, 09:24:27 »
Oei da's idd weinig.... hoop dat immunoloog morgen duidelijkheid kan brengen over hoe je nu het beste kan handelen (of huisarts vandaag)

Sterkte meis!!!
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #112 Gepost op: januari 12, 2010, 12:41:09 »
Vanmiddag naar de huisarts,de diarree is nu water dun....

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #113 Gepost op: januari 12, 2010, 14:30:17 »
Och Daan toch...
Hier wordt erg veel aan jullie gedacht..... heel veel sterkte

 :knuf: :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #114 Gepost op: januari 12, 2010, 17:20:45 »
we wachten nog steeds op telefoon vauit utrecht.
zijn net bij de huisarts geweest,wouter is wel afgevallen,was nog niet uitgedroogd,de huisarts heeft zijn dagboekje bekeken en vond het ook weinig,maar wouter schijnt het nog te kunnen hebben.
zijn ontlasting gaat nu opnieuw op kweek om te kijken of er weer een bacterie is,hij is vandaag koortsvrij en zodra dat weer erger wordt en het eten en drinken gaat meer achteruit bij de huisarts aan de bel trekken.
maar ik wil toch wel erg graag nog de immunoloog spreken,donderdag moet wouter naar het mkd,dan kan de kinderarts daar nog even kijken.
Ook is wouter zijn prop in zijn oor nog steeds niet wkijt,ga maar weer druppelen

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #115 Gepost op: januari 12, 2010, 17:54:56 »
Meis.....denk aan jullie....succes
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline Lilian

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 1.649
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #116 Gepost op: januari 12, 2010, 19:12:43 »
Jeetje Daan, het houdt niet over met Wouter. Sterkte voor jullie!!  :knuf:
Groetjes,

Lilian, mama van Emma (3 juli 2005) en Jent (22 september 2007)


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #117 Gepost op: januari 12, 2010, 19:41:01 »
Fijn dat de huisarts ook vinger aan de pols houdt, voel je je ook niet zo tussen wal en schip vallen als immunoloog nog niet gebeld heeft, er is toch nog iemand waar je met je vragen en zorgen naar toe kan. Hopelijk belt de immunoloog nu ook snel, gelukkig is de koorts nu weer verdwenen, hoop dat hij daardoor ook weer wat beter gaat eten. Kan trouwens ook dat die prop in zijn oor hem parten speelt bij kauwen en slikken he? Het is dat hij al zoveel voor zijn kiezen gehad heeft, anders zou je laten uitspuiten nog kunnen overwegen. Duimen dat de druppels snel z'n werk doen!

Trek jij het nog een beetje Daan? Of zit het gevoel "daar gaan we weer" al weer heel erg hoog? Jullie zijn, voor jullie doen, al lang niet meer in jullie tweede thuis geweest. Duimen draaien hier volop, dat het ziekenhuis nog lang voor alleen maar "bezoekjes" gezien wordt!

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #118 Gepost op: januari 13, 2010, 14:18:52 »
Net telefoon vanuit utrecht gehad met veel sorry sorry dat hij ons gister niet meer heeft kunnen bellen,dat een arts sorry zegt vind ik al helemaal goed.
Wouter zijn ontlasting is dus op kweek,de immunoloog denkt aan een mega buikgriep,evenueel een bacterie of een parasiet dat moet uit de kweek blijken.
Morgen wordt wouter helemaal nagekeken door de kinderarts op het mkd,het was dat of naar utrecht.
Het niet willen eten,is voor ons een probleem maar qua gewicht kan wouter nog wel wat hebben zei de immunoloog,hij belt maandag terug om te kijken hoe het dan is,is wouter vrijdag nog aan de diarree dan mag hij die dag geen ab kuur hebben.
De immunoloog denkt niet dat wouter een chronisch darm probleem heeft,hij houdt het wel in zijn achterhoofd,maar dan had wouter in zijn groei veel meer achter moeten lopen.
het eten mogen we niet pushen,hij moet blijven drinken bij twijfel aan de bel trekken ivm kans op uitdrogen

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #119 Gepost op: januari 13, 2010, 16:19:59 »
Kijk hier kan je iig weer wat mee! Wat een fijne arts zeg! En zo'n geluk dat je bij het mkd de kinderarts hebt die bij het ziekenhuis hoort... laat je morgen even horen wat hij van Wouter vond?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.