User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 126
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wouter vervolg  (gelezen 117486 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #45 Gepost op: december 21, 2009, 19:23:49 »
Klinkt wel positief Daan!
Het is ook al heel wat dat hij na de amandel ingreep geen ontsteking heeft gehad.
Hoop dat het door zet en hij steeds sterker wordt qua weerstand!!
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #46 Gepost op: december 22, 2009, 12:31:12 »
Zometeen met wouter en veerle naar de huisarts,wouter krijgt dan eindelijk zijn tweede inenting,en veerle voor haar blaasontsteking.

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #47 Gepost op: december 22, 2009, 12:50:22 »
Succes meis!!! Hoop dat Wouter de enting niet zo'n ramp vindt... enneh is Veerle haar blaasontsteking al wel minder geworden??

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #48 Gepost op: december 22, 2009, 13:29:38 »
Blaasontsteking wordt wel minder maar de klachten niet,dus toch maar vragen wat de huisarts advieseert,misschien wel weer naar de poep poli,die hebben ze in bijna elk zkh om kidjes goed technieken aan te leren als het gaat om poepen en plassen.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #49 Gepost op: december 22, 2009, 21:53:57 »
En wouter heeft zijn tweede inenting gehad vanmiddag,en het manneke moest zo mega hard brullen  :snif: hij zag de huisarts en draaide zo om en wilde naar buiten lopen,zag erwel ontzetten deigenwijs uit,gelukkig was marco mee die hadden we wel nodig want wouter is dan zo sterk.
Wat ze hem heeft gegeven vraag ik me af wouter stuiterde door het huis na die tijd,geen middag slaapje gehad was rond het tijdstip dat we bij de huisarts moesten zijn.
Continu zijn zus chelsea uitdagen en toen marco hem naar bed wilde brengen hoorde ik boven alleen maar die voetjes over het laminaat rennen,eerst in zijn nakie toen in een luier vervolgen verstoppen onder het bed van veerle en chelsea marco was er zoet mee om wouter toch uiteindelijk in zijn pyjama en slaapzak te krijgen
Ik ga zo wel even bij hem kijken

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #50 Gepost op: december 22, 2009, 21:57:41 »
Oei, dat is zwaar een ukkie moeten "dwingen" om een enting te laten krijgen. Dat hij daarna aan het stuiteren was, is niet zo gek hè meis?? Oververmoeidheid geeft vaak een overactief ukkie en dat met alle emoties er nog bij??? Hoop dat hij wel lekker kan slapen vannacht en dat hij tot rust kan komen.

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wouter vervolg
« Reactie #51 Gepost op: december 23, 2009, 20:46:42 »
Hoi Daan,

Hoe is het nu met Wouter? Heeft hij nog gereageerd op de tweede prik? Jochem heeft deze keer weer veel last gehad van zijn arm, maar verder niet zoveel gemerkt. Hoop dat Wouter er ook goed door heen gewandeld is.

 :knuf: Babette


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #52 Gepost op: december 23, 2009, 21:36:48 »
Wouter heeft mega veel last van zijn prik,hij kreeg hem weer in zijn boven been,en hij werd vanmorgen zo huilerig wakker en bleef de hele dag ook zo,en riep maar mama zeer mama auw,niemand mocht aan hem komen zelfs ik niet,nou dat zegt wel heel veel.
Hij heeft ook niet gegeten,als ik dit had geweten had ik niet net voor de kerst gedaan,morgen gaat hij nog een dagje naar het mkd heb ik even weer wat adem pauze

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wouter vervolg
« Reactie #53 Gepost op: december 23, 2009, 21:38:50 »
He bah wat sneu. Hopelijk is het met nog een dag wel over. Fijn dat hij morgen naar het mkd kan, is afleiding voor hem en jij kunt even andere dingen doen. Geef hem maar een dikke knuffel van mij morgenochtend!

 :knuf: :knuf: :knuf: Babette


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #54 Gepost op: december 23, 2009, 21:40:48 »
Dank je wel lieve lieve babette,altijd weer die lieve berichtjes van jullie super

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wouter vervolg
« Reactie #55 Gepost op: december 23, 2009, 21:43:16 »
Lieve Daan, daar zijn we hier toch voor bij elkaar. Om elkaar net dat steuntje in de rug te geven dat we nodig hebben.  :luvya:

 :knuf:


Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re:Wouter vervolg
« Reactie #56 Gepost op: december 24, 2009, 01:54:41 »
Bah wat sneu voor Wouter en voor jou... je wil hem zo graag troosten en aanhalen, maar het is hem nu net even teveel. Hoop dat het op het dagverblijf een heerlijke afleidingsdag voor hem wordt zodat jullie morgenavond weer kunnen genieten van elkaar!

 :knuf: :knuf:
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.

Offline Anneke mv 3

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 888
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #57 Gepost op: december 24, 2009, 17:14:35 »
Hoe was het vandaag Daan bij het mkd?

Ik wens jullie een heerlijke kerst toe met z'n allen (alle anderen natuurlijk ook, hoor, maar jullie gun ik het net ff iets meer).

 :knuf: :knuf:

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #58 Gepost op: december 26, 2009, 11:46:46 »
Bedankt anneke,wouter heeft het prima naar zijn zin gehad op hte mkd,maar gister eerste kerstdag,was ik blij dat we bij mijn ouders waren,want ik schaamde voor de eerste keer zijn lange tijd voor wouter en chelsea.

Chelsea was vanaf kerstavond zo aanwezig en vervelend,kerstavond is ze mee geweest naar het kinder kerstfeest in de kerk,veerle mocht een versje opzeggen en zong in het koortje,ze deed het super,zo trots.
Chelsea was daar al aanwezig,maar ging nog redelijk,maar na die tijd,niet leuk gewoon,eerste kerstdag ging ze op dezelfde voet verder ook bij mijn ouders thuis en  dat vond ik sneu voor mijn ouders en veerle vooral voor veerle,uiteindelijk is veerle blijven slapen bij mijn ouders die zat er doorheen.
marco is nu aan het werk tot 16.00uur en we gaan verder nergens heen,misschien dat marco en ik vananvond als de kids liggen even een borrel drinken bij de buren maar verder niks.
op naar oud en nieuw,ik ben zo blij voor chelsea e wouter als het januari is

Offline Ageeth

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 10.237
  • Geslacht: Vrouw
  • Have a nice day, unless you made other plans
    • WBW Nederland
Re:Wouter vervolg
« Reactie #59 Gepost op: december 26, 2009, 13:30:19 »
oei...teveel spanning dus..
Hoop dat deze rust dag iets helpt om weer beetje tot rust te komen.
Dikke knuf!
Ageeth
Ontmoetingsdag wbw zaterdag 2 oktober! Kijk op wbwnederland.nl