User Info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Who's Online

  • Dot gasten: 118
  • Dot verborgen: 0
  • Dot leden: 0

There aren't any users online.

Auteur Topic: Wouter vervolg  (gelezen 117466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #495 Gepost op: oktober 25, 2011, 15:13:26 »
zo we zijn een maand verder...en alweer 2 ab kuren verder.
wouter heeft zijn 1e luchtweginfectie/longontsteking achter de rug.....begon in het weekend van het laatste mooie weer begin oktober...maandag naar de huisarts,was ondertussen in mijn koppie al dingen aan het regelen....oppas tas pakken ik voelde de bui al hangen
maar de huisarts leek rustig,normaal gaat ze meteen wouter zijn pols voelen,maar nu niet....longen waren niet schoon hoge koorts,dus ab kuur gekregen en we mochten het thuis proberen....en mocht hij achteruit gaan aan de bel trekken ze zei...je kent de klappen van de zweep..helaas wel.
koorts zakte niet,donderdag terug naar de huisarts ab kuur had niks gedaan dus zware ab kuur erachteraan en eindelijk na 8 dagen begon de koorts te zakken...hoesten werd minder door de pufjes....dit liep met een sisser af
immunoloog belde nog...vond het wel vroeg in het seizoen al....bloed prikken in september in wkz was niet goed gegaan..er waren ipv 6 maar 2 buisjes afgenomen dus kreeg het bericht wouter moet opnieuw prikken want zijn afweer is niet geprikd...tja en dat was effe teveel...ikke boos....lab formulieren opgetsuurd gekregen anders moesten we in utrecht komen prikken...nu mochten we naar zwolle....daar hadden we 21 oktober een afspraak met zijn andere kinderarts....die voornamelijk over het eten en zijn autisme in de gaten houdt....prikken in een gewone prik poli doen we nooit meer dan maar 60km rijden naar utrecht wat een drama....kinderarts in zwolle was tevreden....over het mkd die het eten en zindelijkheid heel goed met kleine stapjes aan pakken....in maart 2012 terug komen ze zei al....ik hoop niet eerder.....voor opname gaat wouter naar zwolle....hopelijk wordt dit zijn 1e winter zonder opname.....morgen griepprik halen...wordt weer gillen....vanwege het bloedprikken vorige week

Offline mammavanbo

  • Moderator
  • ***
  • Berichten: 3.271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #496 Gepost op: oktober 26, 2011, 09:04:16 »
Ven snel via telefoon.  :knuf:



Offline antoinettez

  • Moderator
  • **
  • Berichten: 3.248
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wouter vervolg
« Reactie #497 Gepost op: oktober 26, 2011, 09:07:13 »
Veel sterkte vandaag met de griepprik halen.
Ik hoop dat er voor jullie deze winter een beetje rust gaat komen.

dikke  :knuf: Antoinette
Antoinette m.v. Marjolein die 13 mnd BV heeft gehad en Sofie die 21 mnd hypoallergene BV heeft gehad.

Offline jochemsmama

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 5.023
Re:Wouter vervolg
« Reactie #498 Gepost op: oktober 26, 2011, 22:34:45 »
Lieve Daan,

Mijn duimen draaien hier onbewust aan een stuk voor je ventje! Sterkte.

 :knuf: Babette


Offline daan28

  • Super Mama
  • *****
  • Berichten: 2.959
  • Trotse mama van Veerle,Chelsea en Wouter
Re:Wouter vervolg
« Reactie #499 Gepost op: oktober 27, 2011, 21:04:45 »
dank jullie wel...griepprik is gezet,we konden gelukkig komen toen iedereen al weg was,huisarts had de grabbelton al klaar staan...dus aanpak was super

Offline Nynke Dekker

  • Office iets?¿
  • Administrator
  • **
  • Berichten: 15.809
  • Geslacht: Vrouw
  • Nynke Bal, Balletje en Nynke ben ik allemaal!
Re: Wouter vervolg
« Reactie #500 Gepost op: maart 04, 2012, 23:56:38 »
Heeft griepprik geholpen? Is hij vrij gebleven van de ellendige griepaanvallen?

:knuf: Nynke
Probeer eens buiten de hokjes te denken voordat je oordeelt. Ieder mens is uniek!

Ik ben moeder van drie heerlijke dochters, Irene geb. 03-08-99, Anne geb. 09-08-02 en Renée geb. 30-06-05. Drie keer borstvoeding met uitgebreid hypo-allergeen dieet.